Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui, koska en halua sormuksia enkä häitä

Vierailija
05.11.2012 |

sanoin, että kihlasormukseksi riittää 2 viikkoa amerikassa, vihkisormukseksi kuukausi australiassa ja häärahat pistetään afrikan matkaan.

Molemmilla toinen kierros ja vanhoja perintösormuksia kaapit pullollaan, jotka kelpaa. Ja maistraatti riittää.

Onko mun pakko ottaa ne timantit ja häät sittenkin? Mua ne ei kiinnosta yhtään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timantteja ei kai ole pakko pitää ja toivoa jotain omaan tyyliin sopivaa.

Ymmärrän teitä molempia. Jos itse häät on miehellesi tärkeät, niin kannattaisiko kuitenkin suostua? Jos ne taas on sinulle vihoviimeinen kauhistus...niin kerro se miehellesi.

Vierailija
2/5 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on perinteiden kannattaja, eikä ymmärrä ajatustani tästä asiasta. Hän ei voi ymmärtää, kun eksäkin niin kovin oli niiden timanttien perään. Minua ei kiinnosta yhtään.

Häistä olen jo kieltäytynyt, mies vähän pistää vastaan, että eikö edes pienet, mutta ne ovat minulle vihoviimeinen kauhistus, joten hän on luovuttamassa.

Jossain kai on annettava periksikin...

áp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu tasajako.

Oikein pienet häät, mitkä ei sinuakaan ahdista.

Ja molemmat hankkii itselleen sellaiset sormukset kuin haluaa. Eli vaikka perintösormus kaapista.

Vierailija
4/5 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa häät ovat miehesi mielestä tärkeä julistus sille, että haluatte toisenne ja elää yhdessä. Yksi päivä sen päätöksen juhlistamiseen. Eikö se ole ihan ymmärrettävää, jos toinen haluaa pitää siitä tavasta kiinni?

Jos miehesi haluaa kunnon häät ja sinä et ollenkaan, mielestäni kompromissi olisi pienet häät. Olet aika kylmä mielestäni, jos et hänen toiveitaan ota yhtään huomioon. Onko se Afrikassa ravaaminen tärkeämpää kuin miehesi toive? Ei häiden tarvitse olla kalliit ja sormuksetkin voivat olla hienot vaikkeivat kalliit olisikaan. Eihän se ole kuin yksi päivä elämästäsi.

Vierailija
5/5 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa hääpukuun tai timantteihin tai hääautoon tai johonkin isoon tilaisuuteen. Ulkomaille haluaisin mieluummin niillä rahoilla. Mies sen tietää ja ymmärtää ja olisi valmis maksamaankin. Toki ehdotin sille myös, että ei olisi sormuksia ollenkaan, mutta siitä se ei tykännyt yhtään.

Asunnot ja autot on, mutta kerrankin pääsisi ulkomaille oikein kunnolla. Häämatka olisi ihana.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän