Selkärangaton nahjus se Bulevardin tappaja!
Vähän elämä tökki ja pitää kostaa omalle perheelle.
Kommentit (70)
että tehän ette todellisuudessa tiedä, mikä se motiivi oli.
Tero
Lue tuo Minfosta lainattu teksti, eiköhän se siihen kiteydy aika hyvin. Tero siellä taas kuvittelee että hänen oma mielipiteensä painaa enemmän kuin kenenkään muun...
ei näköjään todellakaan tiedä mitään Sippolan työ- ja urakuvioista.
Toisin kuin minä.
Tero
Muistelen että jossain haastattelussa sanoi ettei hänellä ole pahaa sanottavaa tuosta miehestä.
pappi haluaa suojella miehen sukua ja murheenmurtamia vanhempia nykyistäkin hirveämmästä syyllisyydentunnosta ja suojella molempia sukuja ennen kaikkea medialta?
Kyse on tahdikkuudesta, eikä välttämättä totuudesta.Ei tietenkään tarvitse syyttäämään ruveta mutta monin tavoin voi nätisti ilmaista asian.
Minä tunsin miehen lapsesta asti, samoin hänen perheensä ja vaimon isän. Voin taata että vaimon isä on ihan vilpittömästi tarkoittanut kaiken niin, kuin on mediassa sanonut.
Muistelen että jossain haastattelussa sanoi ettei hänellä ole pahaa sanottavaa tuosta miehestä.
pappi haluaa suojella miehen sukua ja murheenmurtamia vanhempia nykyistäkin hirveämmästä syyllisyydentunnosta ja suojella molempia sukuja ennen kaikkea medialta?
Kyse on tahdikkuudesta, eikä välttämättä totuudesta.Ei tietenkään tarvitse syyttäämään ruveta mutta monin tavoin voi nätisti ilmaista asian.
Minä tunsin miehen lapsesta asti, samoin hänen perheensä ja vaimon isän. Voin taata että vaimon isä on ihan vilpittömästi tarkoittanut kaiken niin, kuin on mediassa sanonut.
Tero
todellakin muuttui lapsen syntymän jälkeen. Ja tätä ollaan pari- ja yksilöterapiassa käsitelty ja ammattilaisten mukaan tämä on jopa aika tavallista. Eli lapsen syntymä on tunnetasolla sellainen järisyttävä kokemus, joka saattaa laukaista vanhoja traumoja. Lisäksi oman lapsuuden malleista on vaikea päästä, jos niitä ei osaa tietoisesti käsitellä. Ja joo, me ollaan ihan menestyneitä, akateemisia, kauniita ja jopa varakkaitakin, kun se teitä kuitenkin kiinnostaa. Mutta voipi olla ero edessä. Ennen lasta oltiin yhdessä 9 vuotta ja keskusteluyhteys toimi, ei toimi enää.
lapsuudesta nousee pintaan kun saa omia lapsia. Osa muistoista on sellaisia joita ei ole siihen saakka tiennyt edes tapahtuneenkaan. Itsekin jouduin käymään terapiassa ikävien lapsuuskokemusten vuoksi vasta kun sain omia lapsia. Vertaistukiryhmässä kuulin tämän olevan todella yleistä, kaikenlaiset muistot nousevat alitajunnasta sitä mukaa kun lapsuuteensa arkisia tapahtumia elää omien lastensa kautta uudelleen.
Hienoa, että tunnistit avuntarpeesi ja hankit tukea. Kaikilla ei ole rahkeita toimia noin fiksusti.
Aikamoiseen papparyhmään oli "nuori mies" otettu mukaan.
Täällä kun aina sanotaan että ne nössön nörtin ei niin hyvännäköiset miehet on niitä kultakimpaleita. Jepjep...
En itse uskaltaisi pyytää kyseistä kaveria nostamaan roskaa roskikseen. En todellakaan uskaltaisi. Jakauskin on mallia Likainen Harry.Millaiset kundit sinusta sitten näyttää kovilta, jos tuo ei näytä kovalta niin mikä on kova?
Vai katsonko nyt jotain väärää kuvaa?
T: 11cm mies
Ei näytä miltään sporttiselta "hunksilta". Palstalla kun aina sanotaan, että ne ei niin viehättävät hintelät nörttimiehet on sitä aviomiesainesta...
t.Lainauksen kirjoittaja
Missä surmaajan kuva?
Sori, löysin jo.
Itse kiertäisin tuonnäköisen miehen jo lähtökohtaisesti kaukaa.
Missä surmaajan kuva?
Sori, löysin jo.
Itse kiertäisin tuonnäköisen miehen jo lähtökohtaisesti kaukaa.
Mä kanssa kuvittelin ennakkotietojen perusteella, kun mediassa puhuttiin, että oli rikas hyväosainen jne. Että mies on joku charmiaks komistus, mutta joo.
Jos ei pysty siihen yksin, niin ammattiapua on saatavilla. Etkä sinä toisena vanhempana voi pestä käsiäsi toisen vanhemman huonosta käytöksestä. Tee jotain - lapsesi tähden.