Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret neidit eivät siivoa huonettaan, keräsin kamat roskapusseihin

Vierailija
11.12.2012 |

ja vein kellariin. Saapa nähdä mitä tapahtuu. Olen tällä uhannut, ja nyt sen toteutin.

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa hyvältä idealta

Vierailija
2/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse siivota?! Loppujen lopuksi, äiti hoitaa sen tavalla tai toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon että siellä on neideille tärkeitä tavaroita.

Harmi kun en tuota ole itse hoksannut käyttää. Kiitos aloittajalle vinkistä.

Vierailija
4/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa, mikä oli aikanaan minun tyttäreni reaktio. Kiitos, äiti. Nyt on ainakin huone siivottu, eikä sinun tarvitse enää siitä rageta.

Vierailija
5/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa, mikä oli aikanaan minun tyttäreni reaktio. Kiitos, äiti. Nyt on ainakin huone siivottu, eikä sinun tarvitse enää siitä rageta.

mutta siellä meni koulukirjat, lompakot ja kännykätkin suloisesti samaan pussiin. Uskoisin että ne haetaan hampaita kiristellen sieltä kellarista pois. Aion tehdä tämän tempun joka päivä kunnes tajuavat pointtini. Lisäuhkauksena julistin, että mikäli pusseja ei haeta, vien ne Fidalle josta myyvät nuorille neideille jotka arvostavat materiaa.

Vierailija
6/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki työpaikka ja harrastuksia ja kiillota vaikka hellaa.

Vierailija
7/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki työpaikka ja harrastuksia ja kiillota vaikka hellaa.

Minulla onkin vaativa työ jonka takia inhoan sitä että joudun kotona tekemään toisen työpäivän siivoojana tai siivoustyön koordinaattorina.

Vierailija
8/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt et siivoa, niin...

Se tuo lapselle tunteen, että hän on tasavahva tai itseään heikomman vanhemman lapsi.

Miksi kaikki tuo vaiva, eikö riitä, että sanot, nyt riittää ja menette siivomaan omat huoneenne.

Miten voi nykyvanhempi olla noin heikko lastensa edessä. "Kaupankäynnillä", kun kasvattaa ei muuta voi tosin olla odettavissakaan.

Vierailija
9/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kasvetaan. Jos about teini-ikään asti lapset asuu ilmaisessa hotellissa, missä kaikki tulee valmiina, ei sitä yksillä itkupotkuraivareilla muuta menetä, kun kasvonsa.

Vierailija
10/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrothan sitten miten kävi.

Vierailija
11/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoavat huoneensa itse. Ovat oppineet tuohon pienestä pitäen. Jos jotain on kadoksissa, ei ole vika äidissä.

Vierailija
12/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kasvetaan. Jos about teini-ikään asti lapset asuu ilmaisessa hotellissa, missä kaikki tulee valmiina, ei sitä yksillä itkupotkuraivareilla muuta menetä, kun kasvonsa.

Olen pyytänyt heitä siivoamaan huonettaan, ilman tulosta. Paitsi todella järeän nalkutuksen jälkeen. Olen tiedottanut tästä roskapussi-seuraamuksesta eikä sekään auttanut. Siispä toteutin sen, ihan ilman itkua tai raivoa.

Meillä ei ole asuttu ilmaisessa hotellissa, eivätkä lapset ole itsestään "kasvaneet" moneenkaan asiaan vaan ihan on tarvinnut kasvattaa ja opettaa. Hienoa, jos sinun lapsesi ovat syntyjään siistejä ja tottelevaisia.

Vierailija
13/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellariin jopa koulukirjatkin. Varmaan kiittelisikin kun ei olisi itse tarvinnut tehdä sitäkään vähää.

Vierailija
14/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut siivoavat ja yksi ei vaan siivoa. Antaisi heittää sitten vaikka kaiken pois, mutta siivoamaan sitä vain ei saa.

Vierailija
15/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaimmat vaatteet oli kuukauden jemmassa (osa kyllä jo pieniä!). Nyt alkaa välillä taas lipsua, mutta ei tartte kun muistuttaa, että kamppeet lähtee sit jätesäkkiin....toisn tällä kertaa ei enää varmaa pysty uskottelee et menee myös roskiin!

Tytöt 10 ja 12v

Vierailija
16/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt heitä siivoamaan huonettaan, ilman tulosta. Paitsi todella järeän nalkutuksen jälkeen. Olen tiedottanut tästä roskapussi-seuraamuksesta eikä sekään auttanut. Siispä toteutin sen, ihan ilman itkua tai raivoa. Meillä ei ole asuttu ilmaisessa hotellissa, eivätkä lapset ole itsestään "kasvaneet" moneenkaan asiaan vaan ihan on tarvinnut kasvattaa ja opettaa. Hienoa, jos sinun lapsesi ovat syntyjään siistejä ja tottelevaisia.

Me olemme pärjäänneet vahmepina ihan perustarpeen tyydyttämisellä. Meidän lapsemme ovat voineet turvautua itseään kokeneempiin ja vahvempiin vanhempiin. Ei meidän ole tarvinnut turvauta lapseellisuuksiin.

Vierailija
17/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tavarat pysyvät myös kellarissa.

Vierailija
18/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti uhannut tavaroiden roskiin viemisellä, mutta veit ne vain kellariin. Ja nyt olet annatamassa niitä heti takaisin.

Ehkä nyt kannattaisi kuitenkin toimia siivouksen organisoijana ja luoda selkeät raamit luoden pitävä rangaistus, joka myös pitää. Eihän tuo johda, kuin hedelmättämään juupas eipäs kierteeseen.

Vierailija
19/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit! Tulehan kertomaan jatkosta.

Vierailija
20/132 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä täydellisten lasten täydellisten vanhempien kommenteista täällä. Antaa heidän hetken leijua yläilmoissa, ja kuvitella olevansa parempia ihmisiä, kuin muut.

Ihan mahtava keino herätellä lapsia sieltä "joojoomäkohtasiivoon"-asenteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän