Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako joku aikuinen nainen tosiaan näyttää alaikäiseltä/teiniltä?

Vierailija
10.12.2012 |

Ihmettelen vaan, kun kukaan ei kykene ymmärtämään mitä negatiivista siinä on, jos näyttää paljon ikäistään nuoremmalta.

Jos nyt siis esim. mua, 30-vuotiasta luullaan jatkuvasti hädin tuskin täysi-ikäiseksi, niin miksi mun pitäisi olla siitä iloinen? Kun luullaan noin nuoreksi, niin se jo vaikuttaa siihen miten ihmiset suhtautuvat. Ei siis pidetä aikuisena vaan sellaisena pikku keltanokkana, jolla pitää lässyttää kuin lapselle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla, että terveet miehet karttaneet 20 v, joka näyttää kuin 13 v. En olekaan tullut ajatelleeksi ennen ihan näin. Mutta pieni ja porsliini olisi kamala yhdistelmä.

Vierailija
2/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun valitettavasti näytän. Tämä aiheuttaa minulle vakavia uskottavuusongelmia työssäni. Olen jo 38-vuotias ja minulla on pitkä kokemus alaltani, mutta AINA uudet asiakkaat katsovat että mikäs nuori tyttö meille on nyt lähetetty. Näin varmaan, koska olen lyhyt, hoikka ja pyöreähkökasvoinen joten näytän paljon nuoremmalta kuin olen. Ja "nuori tyttö" ei herätä luottamusta vaativassa asiantuntijatyössä, joten joudun aina tekemään alkuun ison työn osoittaaakseni että en ole joku kokematon tytteli vaan vaan oikeasti osaan jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan monikaan 30-vuotias, mutta 50-vuotiaat haluavat aika yleisesti näyttää teinitytöiltä. Vaatteet, meikit, gucci-laukut... Vartalo ja naama vain ei ihan pysy mukana menossa, mutta ne voi leikata ja kiristää ja näyttää taas "nuorelta". Siis omasta mielestään, muut nauravat selän takana.

Vierailija
4/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun valitettavasti näytän. Tämä aiheuttaa minulle vakavia uskottavuusongelmia työssäni. Olen jo 38-vuotias ja minulla on pitkä kokemus alaltani, mutta AINA uudet asiakkaat katsovat että mikäs nuori tyttö meille on nyt lähetetty. Näin varmaan, koska olen lyhyt, hoikka ja pyöreähkökasvoinen joten näytän paljon nuoremmalta kuin olen. Ja "nuori tyttö" ei herätä luottamusta vaativassa asiantuntijatyössä, joten joudun aina tekemään alkuun ison työn osoittaaakseni että en ole joku kokematon tytteli vaan vaan oikeasti osaan jotain.

Ne, joita ei luulla koskaan paljon nuoremmaksi eivät vaan tunnu käsittävän tätä asiaa, kun syyttävät itsekehusta jos tästä asiasta kertoo. Miksi ihmeessä teiniltä näyttäminen olisi jokin hyve?

Vierailija
5/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden, jotka ovat luonnostaan nuoremman näköisiä, saattaa olla vaikea ymmärtää että jotkut oikeasti yrittävät näyttää teineiltä.

Sanokaa kateelliseksi, mutta tämä menee mielestäni jo vähän yli: 16-vuotiaan poikani luokkakaverilla on äiti, jolla on ikää 34, tämä nainen pukeutuu kuin 17-vuotias. Hän myös näyttää nuoremmalta, totta, mutta ainakin minun mielestäni pukeutuminen on tarkoituksellisen teinimäistä.

Vierailija
6/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen

Silloin kun ollaan alaikäisiä niin halutaan näyttää vanhemmalta. Silloin kun ikä riittää kaikkiin paikkoihin (baarit, alko, jne) halutaan näyttää ikäiseltään ja sitten kun ikä alkaa olla siinä keski-iän kieppeillä, yritetään näyttää nuoremmalta ja kun ikää on niin paljon että monttubileet kolkuttelee jo, ei enää välitetä. ;)

No mutta vakavissaan lähempänä keski-ikää olevat tuntuvat ottavan "et sä voi olla niin vanha" heitot kaikkein eniten imarteluna.

Itse olen 26 ja kyllä minua ärsyttää jos joku luulee minua vanhemmaksi tai nuoremmaksi kuin olen. =)

Vierailija
7/13 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013010816530998_vi.shtml?utm_source=al&…

Ja tuo Emma on sentään vasta 22. Ei se kolmekymppisestäkään sen hauskemmalta tunnu.

Vierailija
8/13 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka asiasta puhuttaessa aina sanotaankin, että "mä ainakin olisin tyytyväinen".

ap

Vierailija
9/13 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua näyttää minkään ikäiseltä, vaan olla se mitä olen. Minua luullaan usein paljon nuoremmaksi kuin mitä olen todellisuudessa, eikä se ole vielä haitannut minua lainkaan.

Jos joku haluaa suhtautua minuun kuin pentuun, niin siitä vaan. Ikinä ei ole kukaan tullut lässyttämään, vaikkakin ovat luulleet 15 vuotiaaksi.

Vierailija
10/13 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua näyttää mahdollisimman nuorelta. Mielellään näytän kivalta, tyylikkäältä, urheilulliselta, kauniilta ihan ikäiselläni tavalla.

Vierailija
11/13 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua näyttää minkään ikäiseltä, vaan olla se mitä olen. Minua luullaan usein paljon nuoremmaksi kuin mitä olen todellisuudessa, eikä se ole vielä haitannut minua lainkaan.

Jos joku haluaa suhtautua minuun kuin pentuun, niin siitä vaan. Ikinä ei ole kukaan tullut lässyttämään, vaikkakin ovat luulleet 15 vuotiaaksi.

Eli sullekaan ei ole mikään arvo näyttää tosi nuorelta?

Vierailija
12/13 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sullekaan ei ole mikään arvo näyttää tosi nuorelta?

Vierailija
13/13 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mut mua luultiin yhdessä tapahtumassa just hädin tuskin täysi-ikäiseksi ja kyseltiin koulutussuunnitelmista. Olin silloin 31.

N32