Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit ollut kassa, olisitko huomauttanut?

Vierailija
10.12.2012 |

Jäi hampaankoloon kyläkaupassa asioidessani, kun kotona tarkistin kauppalaskua. Ostin näitä euron tarjouksia ja erästä tuotetta olin ottanut yhden paketin, jonka hinta 1.35 ja olisikin saanut eurolla 2 pakettia. Kassa ei sanonut mitään ja maksoin yhdestä paketista siis 1.35, kun eurolla olisin saanut 2!!! Ostoksistani selvästi huomasi, että olin ostamassa euron juttuja ja muita jonossa olijoita ei ollut sekätiskin luo, josta nuo sapuskat n 3 metriä.

Vaikka olikin oma moka,niin kassa olisi voinut huomauttaa asiasta, kuten monessa muussa paikassa tehdään noissa tarjousjutuissa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kassa vaan voi kaikkea huomata ja muistaa.

Vierailija
2/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeasti olisin siinä hetkessä sen huomannut, ihan aina ei tule ajateltua ja tarkkailtua niin tarkasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl noi tarjousjutut jo illalla muistaa kun niitä kaiken päivää on vedellyt kassasta.

Vierailija
4/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeasti olisin siinä hetkessä sen huomannut, ihan aina ei tule ajateltua ja tarkkailtua niin tarkasti.

Vierailija
5/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olit jo paljon kerännyt niitä tarjoustuotteita. Kassakone laskee tarjouksen, kun huomaa, että kaksi tarjoustuotetta menee läpi.

Vierailija
6/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes mieti, että mitä olisit oikeasti halunnut ostaa.

Vierailija
7/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syytät kassaa siitä, että kyttää ostoksiasi ja kerrot tietäväsi kyllä ihan itse, mitä haluat ostaa ja kuinka monta. Näin se vaan ikävä kyllä menee :)

Vierailija
8/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl noi tarjousjutut jo illalla muistaa kun niitä kaiken päivää on vedellyt kassasta.

Meidän ketjussa ei ainakaan kaikki tarjoukset näy muuten kuin kuitissa, eikä tuoteruutua tule muutenkaan katsottua niin tarkkaan tuotteita vedellessä. En todellakaan muista meidän ketjun tarjouksia ulkoa. Kyllä asiakas voi ihan itse pitää huolen.

Ja alkuperäiseen: en olisi varmaan sanonut, vaikka olisin tarjouksen muistanutkin. Kaikki ihmiset eivät halua tarjouksen takia ostaa useita tuotteita, jos tarvetta on vain yhdelle.

Vierailija
9/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sanoisin, jos olisin huomannut...

Vierailija
10/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveitä ihmisiä noi kassat. Ensin ne tyrkyttää itseään meidän miehille, ja sitten eivät vahdi, että ostetaan tuotteitamme tarjoukseen oikeuttava määrä. Siinä ne vaan kierosti ja sadistisesti hymyilevät.

Vierailija
11/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit voinut vaikka loukkaantua, jos olisi alettu huomauttelemaan, että rouva voisi ostaa näitä nyt enemmän, tulee varmaan tarpeeseen.

Tuskin on kassa sitä tahallaan sanomatta jättänyt. Menee aika automaatilla noi tavarat läpi hihnalla.

Oisit ajatellut itse asiaa, kun tuotteen otit, miksi sen kassan pitäisi varmistella sun ostokset.

Riippuu ehkä kaupasta huomauttaisinko itse. Jos olisin pelkkä kassa, en jaksaisi välittää kaiken maailman tarjouksista, jos taas itse olisin myymälän puolella myös, ehkä kiinnostaisi enemmän.