Lue keskustelun säännöt.
Spotify, neuvokaa
10.12.2012 |
Osaako joku kertoa miten toimii spotify?
Mulla on DNA:n liittymä ja haaveissa samsungin puhelin, saako niihin toimimaan spotifyn?
Suositteletko? saako ostetut musiikit pitää, eli voiko niitä kuunnella koska vaan uudestaan omasta puhelimesta vai miten menee?
kiitos jos joku osaa tumpeloa auttaa :)
Kommentit (3)
Mutta mulla on dna:n liittymä, samsungin puhelin ja spotify toimii oikein hyvin. Mä siis maksan kuukaudessa spotifystä sen noin 10 euroa ja kuuntelen ihan miten paljon vaan. Puhelimessa toimii ihan hyvin, välillä on kyllä yllättäin offline tilasssa jolloin voi kuunnella vain valmiiksi ladattuja listoja tai kappaleita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tumpelo ap lähtee känny kauppaan. :)
Joko kerkesit hankkimaan Samsungin ja Spotifyn :)
Tässä vielä muutama vastaus niihin mihin ei ole vielä tullut vastausta.
Eli eli, voit kuunnella puhelimessasi biisejä niin kauan kuin maksat Spotifystä sen vajaan 10eur kuussa. Spotifystä on nimittäin olemassa myös ilmaisversio mutta siinä on se rajoitus että se toimii vain tietokoneessa.
Spotifyssä ei osteta musiikkia niin kuin sillai erikseen, tiettyjä kappaleita/levyjä jne, vaan maksat käyttöoikeudesta Spotify-ohjelmaan, jonka kautta sitten kuuntelet sitä musaa mikä kulloinkin huvittaa :)
Varmistithan tai varmistathan, että liittymässäsi on datapaketti, ettei tule laskulle yllätyksiä tiedonsiirtomaksuista :)
Toi Spotify on kyllä kätsy, samat soittolistat (ja siis biisit) toimii tosiaan kännykässä, tietokoneella, nykyään myös vaikka taulutelkkareissa, jne :)
(tulikohan tähän jo liikaa hymiöitä)
Tero@SoneraPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.