Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten erottaa normaalin siilitukan wt-kakaroiden kesätukasta?

Vierailija
10.12.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on klanittu pää kesäisin. En mä ainakaan yhtäkään varakasta tai edes keskituloista perhettä tiedä missä vedetään joka kesä päät kaljuksi. Ihan niiden köyhimpien perheiden miesväki vain harrastaa sellaista.

vaan mies ja nyt jo 30v poikakin edelleen ajavat itse omat siilinsä:) Inhoavat kutittavia hiuksia joten sama look kesät talvet. Eikä liity edes mihinkään "poliittiseen" ideologiaan:)

Ehkä me ollaan sitten keskituloista wt:ä

Vierailija
2/25 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on klanittu pää kesäisin. En mä ainakaan yhtäkään varakasta tai edes keskituloista perhettä tiedä missä vedetään joka kesä päät kaljuksi. Ihan niiden köyhimpien perheiden miesväki vain harrastaa sellaista.

vaan mies ja nyt jo 30v poikakin edelleen ajavat itse omat siilinsä:) Inhoavat kutittavia hiuksia joten sama look kesät talvet. Eikä liity edes mihinkään "poliittiseen" ideologiaan:)

Ehkä me ollaan sitten keskituloista wt:ä

Kumpikin haluaa kyniä itselleen siilitukan aina kesän kynnyksellä ja minä inhoan sitä. Mutta omatpa on hiuksensa.

Mitään eroa en ole muuten koskaan nähnyt hiuksissa. Siis siinä, onko se itse leikattu vai käyty kampaajalla. Piti oikein kaivaa pari valokuvaa pojasta mutta ihan samalta se pää näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Mites kun mun pojalla ja isällään oli kesällä kummallakin itse ajeltu kesätukka, ja ollaan miehen kanssa akateemisia? Hyvät tulot, omassa omakotitalossa ison kaupungin keskusta-alueella asutaan.

Vierailija
4/25 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Mites kun mun pojalla ja isällään oli kesällä kummallakin itse ajeltu kesätukka, ja ollaan miehen kanssa akateemisia? Hyvät tulot, omassa omakotitalossa ison kaupungin keskusta-alueella asutaan.

Vierailija
5/25 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kieltämättä vähän ihmetytttää, varsinkin semmoiset jotka vielä välttämättä haluavat tietylle parturille koneleikkaukseen, vaikka joutuisivat sitä kauankin odottamaan. Kaikkia leikkauksia on arvostettava.

Vierailija
6/25 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ison kaupungin keskustassa on omakotitaloja?

Vierailija
7/25 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostarikalju

Vierailija
8/25 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti siitä, että se on sinun kultapoika Lucas-Casperin päässä... Ei wt:tä, eihän??!

Vierailija
9/25 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ison kaupungin keskustassa on omakotitaloja?

Vierailija
10/25 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja normaali siili vähän muotoiltu, eli päältä pidempi?

Vierailija
11/25 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päältä pidempi kuin sivuita ja niskasta. Näyttää ammattilaisen tekemältä eikä siltä, että on vedetty koneella puliksi.

Vierailija
12/25 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ylimääräistä rahaa kylvää joka puolelle, niin toki, miksei käydä leikkauttamassa siilitukkakin kampaajalla. Minusta on kyllä fiksumpaa esim. ostaa laadukkaampaa ruokaa kuin tuhlata kampaajaan, tai panna vaikka rahat säästöön, jos sitä rahaa ei ole ihan riesaksi asti.

Vierailija
13/25 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän aikaan vuodesta ne wt-kesätukat ovat pitkähköjä liimatukkia, kesällä sitten taas siilit.

Vierailija
14/25 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiirenhäntä tai pitkät kutrit muttei ikinä kesäsiiliä.

Siistin siilitukan ei wt äiti

Vierailija
15/25 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiirenhäntä

Vierailija
16/25 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/25 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aina isällä ja pojalla itse ajeltu siili. Ei olla Wt-poppoota.

Vierailija
18/25 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/25 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys

Vierailija
20/25 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sen erota siitä, että siilitukka on siilitukka omasta tahdosta. Wt:llä on juuri sama kampaus kuin kavereillakin, koska äiti ei kehtaa antaa lapsen olla oma itsensä. Ulkoisesti ei varmaan mistään, mutta kyllä sen wt-äidin tunnistaa.