Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pesetkö lapsesi pepun kakan jälkeen??

Vierailija
09.12.2012 |

Toisesta ketjusta huomasin että potalla kakan jälkeen peppu vain pyyhitään.

Mulle ei tulisi mieleenkään pyyhkiä paperilla. Pesen aina 3v pepun pönttöön tulleen kakan jälkeen. Kumpi on tavallisempaa, pesu vai pyyhintä? Entä miten tarhassa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsia on 3 kpl. Kosteuspyyhkeillä on ihmeellinen teho! Ja jos käy suihkussa kerran päivässä, niin pesu siinä yhteydessä riittää. Silti meillä ei ole alusvaatteissa mitään paskarantuja.

vauvan pyllyä ärsyttää jollain kemikaaleilla.

eikä se vesijohtovesi kemikaalitonta ole, tai edes saippua. Pyyhkeissä on pesuainejäämiä jne.

Vierailija
22/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pestään aina kakan jälkeen rasvalla. Lavuaarin reunalla saippuan vieressä aina pumppupullossa hajustamatonta perusvoidetta. Sillä kun pesee niin ei peppu kuivu. Lapset 1 ja 3v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin isän ja äidin, kuin 7v tyttären ja 8kk pojan. Tosin muut pesee ihan itse, poikaa pestään me vanhemmat. Hyi mua ällöttää, jos joku ei pese persettään paskan jälkeen! Sehän jää paskan hajuiseksi! Miettikää nyt, eihän se sonnan käry mihinkään paperilla mee.

Vierailija
24/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin isän ja äidin, kuin 7v tyttären ja 8kk pojan. Tosin muut pesee ihan itse, poikaa pestään me vanhemmat. Hyi mua ällöttää, jos joku ei pese persettään paskan jälkeen! Sehän jää paskan hajuiseksi! Miettikää nyt, eihän se sonnan käry mihinkään paperilla mee.

Ei jää minkään hajuiseksi! Se, että sinä et osaa persettäsi pyyhkiä, ei tarkoita etteikö muut osaisi.

Nautiskele sinä siitä steriilistä persereiästäsi vaan, me muut pyyhitään. :)

Vierailija
25/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvettiä??? miksi perse pitäisi PESTÄ paskan jälkeen?? Itse olen aina pyyhkinyt ja niin kaikki muutkin tuntemani ihmset. lapseni 3v myös huutaa "PYYHKIMÄÄÄÄÄN" kun on kakannut. MIKSI PITÄISI PESTÄ????? ei ne päiväkodissakaan pese, kun pyyhkii vaan.

Vierailija
26/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan ole varmaan koskaan pessyt tuossa tilanteessa. Suihkussa käydään parin päivän välein.

Vierailija
27/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se wc-paperi on tarkotettu pyllyn KUIVAAMISEEN.

Meidän perheessä on jo pienestä pitäen opetettu, että perse pestään ja sitten KUIVATAAN paperilla.

Pienten lasten perseet siis pesee ja KUIVAA aikuinen ja tämä käytäntö jatkuu vauvasta vaariin.

Ihme porukkaa, miksi muuten se paperi olisi niin imukykyistä?! Hei haloo, ettekö oo kattonu talouspaperimainoksia? Niissä mainostetaan IMUKYKYÄ, ja samaa paskaa se wc-paperikin on.