Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pesetkö lapsesi pepun kakan jälkeen??

Vierailija
09.12.2012 |

Toisesta ketjusta huomasin että potalla kakan jälkeen peppu vain pyyhitään.

Mulle ei tulisi mieleenkään pyyhkiä paperilla. Pesen aina 3v pepun pönttöön tulleen kakan jälkeen. Kumpi on tavallisempaa, pesu vai pyyhintä? Entä miten tarhassa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likasia pyllyjä.. :-/

Vierailija
2/27 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki aina pesen ja pyyhin. En tiedä kuinka tarhassa, varmaan tarhatädit osaa ihan itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotiinkin olen sanonut että pitää pestä ettei ala kutista (aattelin perustella noin niin varmemmin noudattavat pyyntöä).

Vierailija
4/27 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesin aika pitkään. Pyyhintä lienee tavallisempaa. Jotkut pesevät aikuisenakin takalistonsa.

Päiväkodissa tuskin alkavat kaikkien peppuja pesemään. Hyvä kun pyyhkivät.

Vierailija
5/27 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti tarpeen vaatiessa pestään.

Vierailija
6/27 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskatarvitsevat avustaista. Erityislapset.

Vierailija
7/27 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku vielä levittää paskaa pitkin persevakoa hankaamalla paperilla? Bideellä peseminen todella nopeaa ja vaivatonta ja hygienista ja alusvaatteetkin pysyy puhtaana huomattavasti pidempään jos sillä nyt on jotain merkitystä.

Vierailija
8/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen omanikin aina, miksi en pitäisi lastani yhtä puhtaana?

Vierailija
9/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi tosin vielä vaipoissa. Munkin peppu pestiin aina lapsena, nykyään harvemmin pesen itse. Alkaa alapää kutittaa jos pesen liian usein niin ei voi :S

Mies ei luonnollisestikaan pese omaansa eikä poikansa pyllyä. Poika sitten käy täällä vessassa ja heiluu sen jälkeen ilman housuja (älkää kysykö miksi) sohvilla ym. Nam nam. Käsiäkään ei tietenkään pestä, mitäs turhaan. Olen sanonut miehelle sata kertaa tästä, mutta mitään ei tapahdu. En voi tajuta.

Vierailija
10/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on minulle kallisarvoisinta maan päällä!

Kun pesen omankin peppuni, pesen myös lapseni pepun aina kakan jälkeen.

Lapseni on nyt 26-vuotias.

T:Armi-Santerin äippä

Vierailija
11/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vielä murrosikäiset pojatkin pesevät takamuksensa wc-käynnin jälkeen kun ovat puhtauteen tottuneet

Vierailija
12/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilla! Hyi. Kai te sen pepun prsette kuitenkin päivittäin edes kerran?

Vierailija
13/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kosteuspyyhkeitä. Lapsi 3-v. Itse käytän niitä myös. Asumme maassa, jossa bideet ja bideesuihkut eivät ole yleisiä, pesua varten pitäisi mennä suihkuun. Koen, että tuo märän ja kuivan paperin yhdistelmä on riittävä, kerran vuorokaudessa kun on suihku/kylpy.

Vierailija
14/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v lapsen peppu pyyhitään. Tämä jäi tavaksi sektion jälkeen, kun nostaa ei voinut, lapsi silloin 2,5v.

Vierailija
15/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotias poika, jonka kakan jälkeen ei ole vielä KOSKAAN jäänyt paperiin mitään. Ei rantua, ei väriäkään. Turha olisi pestä. Tytöllä jälki huomattavan erilaista, joten melkein aina tulee pestyä. Eli pestään siis tarpeen mukaan, ei turhaan.

Vierailija
16/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö ei vielä itse osaa pestä mutta me pestään. Sen jälkeen itse pyyhkii/kuivaa.

Lapset 7 ja 4.

Vierailija
17/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin tyttö on ilman vaippaa, mutta öisin ja päiväunilla sekä ulkoillessa vaippa käytössä. Kotihoidossa olevasta lapsesta kyse.

Vierailija
18/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivisin tyttö on ilman vaippaa, mutta öisin ja päiväunilla sekä ulkoillessa vaippa käytössä. Kotihoidossa olevasta lapsesta kyse.

Vierailija
19/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsia on 3 kpl. Kosteuspyyhkeillä on ihmeellinen teho! Ja jos käy suihkussa kerran päivässä, niin pesu siinä yhteydessä riittää. Silti meillä ei ole alusvaatteissa mitään paskarantuja.

Vierailija
20/27 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsia on 3 kpl. Kosteuspyyhkeillä on ihmeellinen teho! Ja jos käy suihkussa kerran päivässä, niin pesu siinä yhteydessä riittää. Silti meillä ei ole alusvaatteissa mitään paskarantuja.

vauvan pyllyä ärsyttää jollain kemikaaleilla.