Nainen, mitä "naisten tapoja" ihmettelet?
Haen siis semmoisia juttuja, joita itse naisena ihmettelet etkä koe itseäsi kovin "naiselliseksi" kun poikkeat niin selkeästi muista naisista.
Aloitan:
- juoruilu ja valtava kiinnostus joitakin blogisteja tai julkkiksia kohtaan, se kun kytätään suurella mielenkiinnolla jotain kalastajan vaimoa tai värikästä pipsaa; mä en siis ymmärrä mistä tulee mielenkiinto seurata ja juoruilla jonkun tuntemattoman elämästä
Kommentit (149)
erikoista.
Voisitteko kuvitella, että miehenne menisi jonnekin vaha/sokeriliuskoilla revittäväksi?
Tero *ei nainen, mutta kuitenkin...*
Mä en tajua, miten kukaan voi loikkia päivät pitkät korkokengät jalassa. Monia olen kokeillut, mutta tähän päivään mennessä ei ole tullut sellaisia vastaan, joissa viihtyisin muutaman tunnin juhlapakkopullaa pidempään.
Kauniita ne on, mutta jumalattoman epämukavia.
että kukaan nykyaikainen nainen lajittelee asioita miesten ja naisten juttuihin.
aikuisenakin, kolmas on aina ylimääräinen.
Myös hirveä innostus asunnon sisustamiseen, mun mielestä paras sisustus on silloin kun kaikki viihtyvät. Eikä tosiaan tulisi mieleenkään vaihdella jotain jouluverhoja ja ostella kaikenlaisia roinia sen mukaan, miltä kämpän kulloinkin pitäisi näyttää. Ihan helvetin suuri PYH.
Meikkaaminen (=naaman väritys).
Epäkäytännölliset pitsihärpäke alusvaatteet.
Silikonitissit, botoxit ym.
Korkkarit, minihameet talvella.
Seläntakana toisista puhuminen ja kasvotusten hymyileminen, liittolaisten hankinta.
Ruoanlaiton/leivonnan yletön korostaminen (eix se pottumuusi ja lihapullat enää kelpaa).
Näkymättömän lian siivous.
Nämä tuli nyt mieleen...
Siis itse en ole ulkonäkökeskeinen ihminen. Siksi minusta outoa ja vierasta, että niin moni nainen jatkuvasti kantaa niin suurta huolta ulkonäöstään, laihuudestaan, siitä että tukka ja meikit on kunnossa. Ja ymmärrän tämän teinien kohdalla, mutta ihan aikuiset naiset jaksavat murehtia raskauden/synnytyksen aiheuttamista riipputisseistä, tai muutamasta ylimääräisestä kilosta...
Enkä tarkoita nyt, myöskään ääripäätä, että jos on esim. todella lihava, niin sellainen ei vaikuttaisi naisen elämään mitenkään.
Miehet eivät sure kahta ylimääräistä kiloa, tai iän tuomia ryppyjä jne. Mutta naiset jaksavat murehtia koko elämänsä pikkujutuista, jotka osaltaan vain kuuluvat elämään, kuten rypyt tai tissien lössähtäminen kolmesta lapsesta.
on, jopa nekin jotka työskentelevät miehisellä alalla.
Esim jalat ristissä ja kädet nätisti sylissä istuminen. Mieluummin istun jalat suorassa tai vähän haara-asennossa ja venytettelen nostaen kädet ristiin niskani taakse ja avaten samalla rintakehääni taivutellen taakse.
-ihme avautumiskulttuuri; ystävien kans pitäis aina puhua miehistä, lapsista, anopista, valkovuodoista, ihmissuhteista tai muista henk.koht. asioista
-huumorintajuttomuus
-lapsijutut jatkuvalla syötöllä
-siivous- ja sisustuskilpailu
-tarve olla tyylikäs ja siisti ja kunnollinen
-jatkuva ihmissuhdevatulointi kahvin ja tortun äärellä
No, tän takia mulla ei oo ystäviä.
Ainakin nuorten naisten keskuudessa ei ikinä voida mennä yksin vessaan ! Jos erehtyy sanomaan, että on käytävä (julkisessa, ulko-, vieraassa paikassa) vessassa heti on joku sanomassa, että odota tuun kanssa. Tai vaihtoehtoisesti kysytään voisitko tulla mun kaa vessaan. Yök ! Minä käyn yksin vessassa, enkä halua odotella vessassa kavereitani. Juttupissa ei ole mun juttu.
on mennyt totaalisen yli ja on jotenkin niin feikkiä:
- liimatut ripset
- geelikynnet
- valkaistut hampaat
- silikonit
- hiustenpidennykset
Kaikki tämä siis yhdessä naisessa.
Lisäksi on sitten tämä fitness-villitys, johon kaikki tämä osaltaan liittyy eli kaiken tämän lisäksi treenataan hulluna, mitään ruokavaliosta poikkeavaa ei voi syödä ja ennen kaikkea julkaistaan kaikkeen tähän liittyviä kuvia Facebookissa eli kuvat hauiksista, pepuista, vatsalihaksista...
Ja siis itsestään huolehtimisessa ja terveysintoilussa ei sinänsä ole mitään vikaa. Haluan itsekin näyttää hyvältä ja olla hyvässä kunnossa, mutta jossain järkevissä rajoissa. Värjään tukkaani, meikkaan jne, mutta en ymmärrä sitä kun häihin tullaan ruuat eväsrasiassa...
blogeista ym mistä ap kirjoitit mutta en todellakaan ole tuntenut itseäni tuon vuoksi jotenkin poikkeavaksi tai epänaiselliseksi.
Eiköhän meitä naisiakin ole moneen junaan, ihan niinkuin miehiäkin.
Laajenna hiukan tuttavapiiriäsi, niin huomaat että meitä IHMISIÄ on monenmoisia, ja näin myös mielenkiinnon kohteita.
eli shoppailu...Jatkuva verhojen vaihteleminen, korut.
eli shoppailu...Jatkuva verhojen vaihteleminen, korut.
jäi
"Iiiik! Miten ne näkevät minut, jos meikkaan tai pukeudun omalla tavallani?"
Ketä oikeasti kiinnostaa?
Jos jotakuta (pölvästiä) kiinnostaa, niin mitä sitten?
se kynsien kasvatus, viilaus, lakkaaminen, esittely, varominen, tekokynsien laitto, erikoislakat jnejne,,, Itselläni nakkisormet, joissa nirhatut kynnet. kauniit ei ole, eikä tule. ugh.
blogeista ym mistä ap kirjoitit mutta en todellakaan ole tuntenut itseäni tuon vuoksi jotenkin poikkeavaksi tai epänaiselliseksi.
Eiköhän meitä naisiakin ole moneen junaan, ihan niinkuin miehiäkin.
Laajenna hiukan tuttavapiiriäsi, niin huomaat että meitä IHMISIÄ on monenmoisia, ja näin myös mielenkiinnon kohteita.
Tosikkous on yksi outo naispiirre.
ap
Miksi ollessamme porukalla viihteellä miesten pitäisi meistä kiinnostua? Olemme varattuja naisia, jotka pitävät hauskaa. Emme metsästä miehiä tai yritä viehättää heitä millään tavalla. Osaamme kyllä käydä kusella ihan yksinkin.
Sua ei varmaan koskaan kutsuta mihinkään, kun olet noin herttainen ja ystävällinen luonne. Sehän se vasta ottaakin päähän.
T: Lohipartioilainen