Loukkaantuisitko? MIehen kommentti rinnoistani..
Olen imettänyt pari vuott ja entiset c-kuppini ovat nykyään lattanat a:t. Harmittaahan se, mutta toisaalta ovat hienosti toimineet tärkeimmässä tehtävässä, kaikkea ei voi saada.. Mies ei ole aiemmin kommentoinut rintojani. Tänään tokaisi mulle lässyttävällä äänellä että mitäs ne pienet rusinapullat siinä. Tarkoittaen rintojani. Samantien naurahti no eiii.. Ja lähti muualle.
Hyvin tuli selväksi, että niin ajattelee. Miehellä tapana ikävät asiat sanoa lässyttämisäänellä vitsiksi verhoten. Silläkin mulle tuli tuosta ikävä olo, paha mieli, miksi halusi sanoa noin minulle. Olisitteko loukantuneet? Olisi pitänyt sanoa heti jotain takaisin, mutta yllätyin kommentista niin etten osannut.
Kommentit (39)
Etsippä Ap. tietoo sellasesta jos haluat kuitenkin kokeilla.
En tiiä miten toimii kyllä imetettyihin rintoihin.
koska tietäisin että mies ei missään nimessä ole tarkoittanut loukata minua. Melkoiset rusinathan nämä on, mutta asia ei ole minulle mitenkään herkkä, joten saa siitä vitsailla. Itse asiassa mies juuri eilen vitsaili rinnoistani kun kauhistelin vuorostani telkkarissa näkemiäni silikoneja.
Onneksi mulla oli aviomies, joka ei koskaan arvostellut vartaloani. Tunsin aina olevani yhtä haluttava hänen silmissään. Myös raskaana ollessani ja imettäessäni.
Tuollainen arvostelu loukkaa pahiten juuri siksi, että sen sanoo se läheisin ihminen, jonka pitäisi tukea ja kannustaa sinua, eikä lannistaa.
Mitenkähän miehet onnistuisivat säilyttämään vartalonsa ennallaan, jos joutuisivat käymään läpi kaiken sen rääkin raskauksineen ja imettämisineen, minkä me naiset käymme läpi useampaankin kertaan.
Ois kannattanu imettää ehkä joku 6kk. Niin tisseilles ois käyny mitään.
Sairasta on jo taapero ikästä imettää...
Rintojen palautuminen riippuu niin monesta asiasta, että pelkästään ajan perusteella ei voi sanoa mitään.Itse imetin 1v 8 kk ja rintani ovat kauniit pyöreät ja vaikka ovat kokoa g, eivät ne roiku.Hanki sinäkin itsetunto, helpottaa.Miksi lasta muten sinun mielestä voi imettää vain 6 kk??Siksikö, että pääset vetään kaljaa??Voi teitä pikkutyttöjä=)
itseäni häiritsisi jos rintani olisivat littanat, ihan riippumatta siitä häiritsisivätkö ukkoa. A-kuppi ei haittaa. Mutta jos sua ei häiritse, ok, eikä ole asiallista huomautella.
Puolisoa ei yritetä lytätä ja mitätöidä, vaan tukea ja rakastaa. Ylipäätään rakasta ihmistä katsotaan eri tavalla kuin vierasta naista!
Ja sinä tosiaan olet menettänyt rintasi imettämällä miehesi lapsia.
Sano tuo miehellesi. Että oli halpamaista kommentoida ilkeästi ulkonäköäsi, eikä miehesi varmasti pitäisi, jos sinä alkaisit lausua "totuuksia" hänen ulkonäöstään, jossa siinäkin ikä varmasti tavalla tai toisella näkyy (mahanympäryksestään ja pakenevasta hiuslinjastaan).
Jos rinnat häntä kiusaavat, maksakoon silikonit sitten.
Miksi ihmeessä ottaisit keinotekoista tököttiä kroppaasi? Unohda silikonineuvo.
Olet samanlainen kuin sisareni. Hänkään ei vastaa miehensä alkeellisiin herjoihin, koska ei halua riitauttaa suhdetta.
Olen samaa mieltä vastaajan 8 kanssa. Tee miehellesi ilkeitä ja alkeellisia huomautuksia hänen kehostaan. Tiedät varmasti, mitkä kohdat ovat hänelle arkoja. Lyö niihin ja välittömästi!
Jos mies ei ymmärrä pyynnöistä huolimatta kehua sinua, niin hän on pölvästi.
Ei tarvii enää ihmetellä jos seksiä ei tipu ja vaino verhoutuu flanelliin. Hyvä miehet, näin se homma toimii!
Älä missään tapauksessa hanki tuon takia silikoneja, vaan pää pystyssä kuljet ja nautit rusinapullistasi. Ne ajaa asiansa, kun ei tarjoa muuta. Jos mies on niin tyhmä, että tuon takia sinut jättää, niin anna mennä.
Meillä olis ukko saanu aika äkkiä paistinpannusta! Mun huumorintaju ei yhtään riitä auttamaan asiassa, on tarpeeksi huno itsetunto ilman vitsejäkin. Kostoksi varmasti keksisin jotain oikein mojovaa miehen sukukalleuksista "mikä pikku töpöhäntätynkä siellä onkaan tuituituitui" T__T
on ISO virhe vain tyytyä vastaanottamaan loukkaukset.
Sun täytyy heti muistaa siinä tilanteessa sanoa samalla lässyttävällä äänellä jotain hänen pienestä pilistään tai isosta mahastaan tai hampaistaan tai alkavasta kaljusta.
Jos ei ikinä näytä toiselle osapuolelle, miltä sen käytös tuntuu, kun sen saa takaisin, se ei opi muuttamaan käytöstään. Ihminen oppii nämä asiat vain kantapään kautta.
MÄ veikkaan, että miehesi hätkähtää pahemman kerran, kun annat takaisin. SE huomää välittömästi, miltä tuntuu, kun toinen tekee itsetuntoon haavaan huomauttamalla epäkohdista. Miehille se haava on usein vielä syvempi, joten oppinee kerrasta.
Vaikka se kuulostaa karulta, niin noissa jutuissa toimii kauhun tasapaino: kun se toinen ei enää uskalla loukata, koska on riskinä, että joutuu itsekin kuulemaan jotain mitä ei haluaisi itsestään kuulla, niin ei enää ota sitä ensimmäistäkään askelta ja sopu säilyy.
Opi puolustamaan itseäsi.
ei itselle arka paikka. Mutta jos loukkaantuisin sanoisin että tuollainen kommentti loukkasi minua.
Tai seuraavalla kerralla kun näet miehesi alasti, osoita kiveksiä ja tokaise "mitkäs pikku rusinapullat ne siellä"
samalla mitalla takaisin, vaikka ap sanoikin ettei tahdo läheä sille linjalle :P
Oma mieheni pisti viikonloppuna vielä paremmaksi. Tietää, että mulla on paha kompleksi olemattomista rinnoistani, mutta tämä ei estänyt häntä ylistämästä jonkin exän suuria rintoja. "Ne oli kyllä upeat, tarpeeksi isot!" Ja tämä tarina on tosi :(
kuule kikulista kiinni ja sano, että mitäs se pieni prinssinakki siinä.
Ap, miten ois silikoonit? ;)
ensin osata kirjoittaa silikoni, eikä silikooni, ennenkuin on kanttia suositella niitä.
Takana kahden lapsen imetys. Ennen lapsia oli b-kuppi, ei siis isot, mutta mielestäni ihan kauniit. Nyt rinnat a-kuppia. Nännit on ikäänkuin vetäytyny sisään siis ei mitkään kauniit. Mut totta puhuen mua ei kyllä haittaa yhtään. Pääasia, että on edes jotkut rinnat. Eikös rinnat ole imettämistä varten kehitetty? Silikooneja en ottaisi, vaikka maksettais. Mulle muut asiat tässä elämässä on paljon tärkeämpiä kuin yhdet rinnat.
että rintani ovat kamalat ja hän ei enää voi niihin koskea. tarjoutui maksamaan silarit. en halua silareita. tuollaiset asiat ei mielestäni saisi häiritä parisuhdetta, jos oikeasti välittää.
eri asia jos ylipainoa tai jotain sellaista, jolle ihminen itse elämäntavoillaan voi jotain. Muttet voi mitään sille, jos rinnat imetyksen jälkeen alkaa riippua tai pienenee.
Muovia on maailmassa riittävästi.