Mä pelkään ihan kauheasti että niitä luteita tulee meillekin!
Hui kammottavia ötököitä. Olenko yksin Tämän asian kanssa?
Kommentit (8)
Mietin viime yönä sängyssä, että jos meille tulisi niin joutuisin hoitoon.
Nämä ovat lisääntyneet samaan aikaan kun suomalaiset alkoivat käydä Thaimaassa Euroopan sijasta.. Sattumaa?
Onneksi meidän talossa ei matkustella paljon.
en enää uskalla ostaa mitään kirpputoreilta. Pelkään, että saamme luteita. Täitä meille jo tuli ja se tuntui todella oksettavalta oman kodin puhtauden ja yksityisyyden loukkaukselta. Multa menisi varmaan mielenterveys, jos joutuisin taistelemaan luteita vastaan!
ne on vain ihan pieniä ötököitä ja purevat joo, mutta hyttynenkin puree. Meillä on joka nurkka aika siisti ja ainakin tietäisin, jos lattialla olisi jotain epämääräistä luteen paskaa.
Katsokaapa tekin sängyn jalkojen kohta ettei siellä näy mustia pieniä mömmöpisteitä eli luteen kakkaa.
TORAKOITA!! Mut ne ei oo kyllä läheskään yhtä pahoja kuin luteet...
Torakat tuli banaanilaatikoista.
en enää uskalla ostaa mitään kirpputoreilta. Pelkään, että saamme luteita. Täitä meille jo tuli ja se tuntui todella oksettavalta oman kodin puhtauden ja yksityisyyden loukkaukselta. Multa menisi varmaan mielenterveys, jos joutuisin taistelemaan luteita vastaan!
Mulla oli tavaraa kirpparilla, ja kaikki jäljelle jääneet laitoin hyväntekeväisyyteen suoraan.
Ostaa enää kirppiksiltä? Näkyykö, jos vaatteissa on niitä? Olen kohta ihan hysteerinen.
pelkään todella paljon kaikkia kotiin tunkeutuvia tuholaisia.