Mitä tällainen mies kelailee?
Tapailin useita vuosia sitten yhtä miestä (n. 8v. sitten). Juttu ei toiminut. Otti senkin jälkeen yhteyttä, ei tullut edes tapaamisesta silloin mitään.
Sitten mies pyysi kaikkien vuosien jälkeen fb-kaveriksi. Itse seurustelin silloin. Juttelimme aina välillä fb-chatissa ja vaihdoimme kuulumisia. Viime kesänä olin eronnut seurustelusuhteestani ja chattailimme taas. Huomattiin, että ollaan menossa samaan isoon kesätapahtumaan (ulkoilmamusiikkitapahtuma). Sovittiin, että nähdään sitten siellä ja tapaamisen yksityiskohdatkin sovittiin. Mies sitten ilmoitti ensin, että tulee myöhässä. Sitten törmäsinkin häneen sattumalta tapahtumassa, oli kaverinsa seurassa. Se jäi vain lyhyeksi tervehtimiseksi, olin vaivautunut. Sanottiin erotessa, että laitetaan viestiä, jos nähtäiskin vielä uudelleen. Minä loppuillan välttelin miestä, kohtaaminen oli ollut niin vaivaannuttava. Sitten näin miehen ohimennen ja hän oli hyvin humalassa. Oli varsinainen kännitörppö, joka höpötteli kännisesti joillekin sivullisille. Ihan nolotti miehen puolesta, koska monikaan kesätapahtumassa ei ollut niin humalassa kuin hän.
Lähdin myöhään illalla kotiin. Silloin alkoi mieheltä tulla jotain känniviestejä. Olin huvittunut mutta vastailin muutamaan. Miehellä oli vaan menossa joku känni eikä edes viesteineen yrittänyt sen kummempaa.
Seuraavana päivänä ei kuulunut mitään (ehkä olisi odottanut vähän pahoittelua tai edes jotain "taisin olla vähän humalassa" -purkua aiheesta).
Mutta parin kuukauden päästä mies laittoi fb:ssä viestiä, että "olis kiva tavata". Hmmmm?
Vastasin, että tavattiinhan me jo kesällä..
Mitä tämmöinen mies oikein jaksaa edes säätää tällaista?
Kommentit (9)
Kaikki koukut veteen. Uskohan vaan, että oot vaan yksi monista, joka saa viestiä.
mies on itse töppäillyt mahdollisuutensa jo ajat sitten, siksi ihmettelen, että jaksaa laittaa vielä viestiä..
ap
Miehen mielestä sä oot tsäänssi, kun oot aina vaan uudestaan suostunut jutteleen sille, vaikka miten on sua kohdellut. Moni muu on varmaan jo oppinut haistattamaan suoraan paskat.
Miehen mielestä sä oot tsäänssi, kun oot aina vaan uudestaan suostunut jutteleen sille, vaikka miten on sua kohdellut. Moni muu on varmaan jo oppinut haistattamaan suoraan paskat.
No hyväksyin tosiaan kaveripyynnön, kun olin seurusteleva, en oikein nähnyt itseäni hänelle tsäänssinä.:)
Kiitoksia näkemyksestä.:)
ap
Miehen mielessä ei liiku yhtikäs mitään. Ehkä vaan selailee numeroita puhelinmuistiosta ja laittelee viestiä satunnaisesti tarkoittamatta niillä sen enempää. Ei vaikuta pelimieheltä vaan ihan tavilliselta törpöltä.
eli mm. sen että tapailitte jo kahdeksan vuotta sitten, mutta juttu ei toiminut, sekä tämän kesätapahtumakeissin ja sen jälkimaininkien perusteella ihmettelen todella, MIKSI vaivaudut tällaisen tyypin vuoksi? Miksi ylipäätään uhraat hänelle ajatustakaan?
Tarinasi on tosi skitsofreeninen: toisaalta puhut miehestä hieman säälivään, jopa ivalliseen/halveksivaan sävyyn ja kuitenkin toisaalta viestistäsi paistaa läpi jonkinlainen toive siitä, että vieläköhän tästä jotain tulisi?
En vaan tajua. Ota se mies, taitaa olla just sopiva sulle.
olisi ollut juuri sopiva minulle mutta juuri noiden torttoilyjensa takia sittemmin olen kartellut. Ei ole todellakaan mikaan pelimies.
Että vain tavallinen törppö. Eipä taida jätkällä olla pään sisällä muuta kuin tyhjää :D
Normaali, vähän yksinkertainen alkkiksenalku. Forget.
kesällä, että jospa mies on muuttunut (tai elämäntilanne muuttunut) sitten sen kahdeksan vuoden. Meidän juttumme oli aikoinaan aika lyhyt, eikä asioita ainakaan mitenkään selvitetty.
Minulla oli kyllä kesällä hieman toiveitakin, sen myönnän. Ajattelin, että voimme tavata ja ainakin puhua menneestä, jos ei muuta, ystävällisessä hengessä. Olin aika pettynyt, kun mies olikin liikkeellä kaverin kanssa eikä kyennyt kohtaamaan minua edes kaksin. Ja loppuillan tapahtumat olivatkin jo lähinnä tragikoomisia.:)
Tämä säälivä sävy on tullut kyllä puheeseeni vasta näiden tapahtumien jälkeen. Ystävieni kanssa olemme pohtineet, että mahtaako hänellä olla alkoholiongelma.
ap
Kaikki koukut veteen. Uskohan vaan, että oot vaan yksi monista, joka saa viestiä.