Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitko? MIehen kommentti rinnoistani..

Vierailija
09.12.2012 |

Olen imettänyt pari vuott ja entiset c-kuppini ovat nykyään lattanat a:t. Harmittaahan se, mutta toisaalta ovat hienosti toimineet tärkeimmässä tehtävässä, kaikkea ei voi saada.. Mies ei ole aiemmin kommentoinut rintojani. Tänään tokaisi mulle lässyttävällä äänellä että mitäs ne pienet rusinapullat siinä. Tarkoittaen rintojani. Samantien naurahti no eiii.. Ja lähti muualle.

Hyvin tuli selväksi, että niin ajattelee. Miehellä tapana ikävät asiat sanoa lässyttämisäänellä vitsiksi verhoten. Silläkin mulle tuli tuosta ikävä olo, paha mieli, miksi halusi sanoa noin minulle. Olisitteko loukantuneet? Olisi pitänyt sanoa heti jotain takaisin, mutta yllätyin kommentista niin etten osannut.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sitä maksamaan sulle silarit, jos niin kovasti häiritsee.

Vierailija
2/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkään jos omaan rusinapullat.

Jos näin pienestä pahoittaa mielensä, se taitaa johtua siitä, että oikein haluaa löytää syyn sille ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se että loukkaukset verhotaan lässytykseen ja mukamashuumoriin ei todellakaan paranna asiaa.

Vierailija
4/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai musta tuntuu pahalta siksi, ettei mies sano koskaan mitään kaunista tai kehuja mulle. Olen nätti, hoikka nainen, olisi minussa jotain hyvääkin sanottavaa. Koskaan ei mies sano mitään, ei vaikk olisin laittautunut sievästikin. Minä kehun häntä ja olen suoraan esittänyt toiveen, että voisi joskus sanoa minullekin jotain nättiä. Mutta ei tule.

Vierailija
5/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka olisi vitsinä heitetty.

Vierailija
6/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies yhtään lihonut niin muistat lässyttää sen miestisuleista ja pömpylimasusta.

Tai kommentoit se munaa matoseksi tms.

Vierailija
7/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, oliko miehesi tarkoitus loukata sua vai ei.

Mun mieheni ei ikinä sanoisi mitään tollaista, jos tietäisi että rintojeni pienuus ja lätsähdys olisi mulle herkkä paikka. Mikset kysy siltä itseltään, ihan suoraan. Että oliko sun tarkoitus loukata ja miksi sanoit niin.

Ehkä se selviää parhaiten niin. Ehkä sun tissit ovat vaan sun mielestä lattanat, miehesi mielestä eivät ole?

Vierailija
8/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies yhtään lihonut niin muistat lässyttää sen miestisuleista ja pömpylimasusta.

Tai kommentoit se munaa matoseksi tms.

Vierailija
9/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kannattanu imettää ehkä joku 6kk. Niin tisseilles ois käyny mitään.

Sairasta on jo taapero ikästä imettää...

Vierailija
10/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun seuraavan kerran pyrkii iholle: "Mitäs prinssinakki,voi voi"

Vierailija
11/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli takana kahden lapsen imetys. Eikä mua huvita lähteä tuolle samalle linjalle antamalla takaisin. Mies sen verran dorka, että jatkaisi eikä ottaisi opikseen, ja sitten taso tippuisi jo aika alas..

Vierailija
12/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu nyt ensinnäkään roikottaa paria vuotta lasta tissistä?? Ois kannattanu imettää ehkä joku 6kk. Niin tisseilles ois käyny mitään.

Sairasta on jo taapero ikästä imettää...

Vierailija
13/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kun voisi käyttää tuollaista pikkuinen rusinapulla -ilmaisua ihan hellittelynimenäkin rinnoilleni. En siis osaisi tuosta loukkaantua, mutta tunnet ap toki miehesi ja sen, mitä hän tokaisullaan tarkoitti.

Parempi kysyä asiasta ja kertoa olevasi herkillä rintojesi suhteen. Ettei sitten vahingossa sano jotain väärää.

Vierailija
14/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin ihan ääneen nauramaan tuolle "mitäs ne pienet rusinapullat siinä" ja "no eiiii". Mielikuvat! :D

Joo mutta vakavasti otettuna en loukkaantuisi mutta kyllä antaisin samalla tavalla vitsillä takaisin just jostain pienestä matosesta tai muusta vastaavasta. Ja sitten varmaan naurettais yhdessä.

Vierailija
15/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne itse arvosi. Hyvä, kun arvostat itseäsi.

Vierailija
16/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloitat hormonaalisen ehkäisyn. Myös se suurentaa rintoja, kun mies imee niitä säännöllisesti.

Vierailija
17/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tekisi mieli aloittaa hormonaalista ehkäisyä. Juuri kun saanut hormonitoiminnan lopultakin tasaantumaan, säännölliset kuukautiset jne. Kesti aika kauan palautua. Toisaalta kyllähän itsekin täyteläisemmät rinnat ottaisi mieluumin.. mutta e-pilleritk siihen vain auttaisi? Ja juu, ei silikoneja kiitos:)

Vierailija
18/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös se suurentaa rintoja, kun mies imee niitä säännöllisesti.

??????????? 0.o

Vierailija
19/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialle pystyt tekemään itse jotain, mutta jos et tee niin oma vika.

Turha itkeä sitten täällä.

Vierailija
20/39 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei ukkosi tajua että tissit ne on kuitenkin ja kommentoi alentuvaan sävyyn niin etsi toinen. Voit toki myös kysäistä miltä hänestä tuntuisi joku "mitäs se pikku palsternakka siellä väpättää" -kommentti vaikka seksin aikana esitettynä.