mitä tuumaisit, jos saisit joululahjaksi saunavihdan?
Kommentit (35)
Olen antanut vihdan lahjaksi ulkomaalaiselle ystävälleni, jonka tiedän käyvän saunomassa. Lisänä siinä oli muutama erituoksuinen löylyvesitippa ja pellavainen pefletti. Tykkäsi todella paljon! :)
Ulkosuomalainen
luulen, etten muuta laitakkaan. heillä on varmasti kaikenmaailman kiulua ja peflettiä sun muita.
eli vihta, ja jouluinen saunatuoksu.
ap
Jos lisäksi vielä joku ihana saippua tai vaikka kiva laudeliina, niin mikä sen parempi :)
Kaikki saunakampe on tervetullutta. Laudeliinat, tervatipat, kiukaalle kiviset koristeet talöylyhenget jne.
koivuvihta = ou jee! :)
Tykkäisin.
En olekaan koskaan vihtaa käyttänyt saunoessa.
ottaisin vastan kanssa mielellään salmiakkipussin. Jos joulupukki on aatellut saunakamaa vastan kanssa, niin sitten ihan joku kaunis saippua, kiitos!
olen joskus antanut vihdan joululahjaksi.
oletetaan teitty, että sinulla on sauna....
...että laitaanko sauna lämpeneen. Aina parempi, jos vihdan kanssa olisi tullut myös saunatuoksuja, saunahunajaa tms.
pakastetusta vastasta. En mistään hurmosmelasta.
Kiva lahja.
Voihan sitä vihtoa, missä lystää tai olla vaikka vihtomatta. Ainakin Pohjois-Savossa saunan jälkeen vasta syödään. Mulle tuo sidottu puska vois toimia koristeena. Jotkut pakastavat vihdan ja siitä tulee sitten pakastevihta. Vihtoja ja vastoja löytyy eri materiaaleista. Joistakin on sauna kyllä kaukana.
kelläköhän se on mahdollisesti palvellut ennen minua.
Kylkiäisenä saunahajuste, perfect! Vaikka en kova saunoja olekkaan :)
Miksi se pakastetaan?? Miten sitä pakastettua käytetään? Sulatetaanko se ennen käyttöä? LOL
vaikka en saunassa käykään, mutta miesväki voisi sitä käyttää
haluaisitteko jotain muuta sen vihdan kylkeen?ap
jos teemassa pysytään
Kylkiäisenä saunahajuste, perfect! Vaikka en kova saunoja olekkaan :)
Miksi se pakastetaan?? Miten sitä pakastettua käytetään? Sulatetaanko se ennen käyttöä? LOL
ostin sellaisen:) ei muuta kuin hetkeksi saaviin ja lätkimään:) ja ehkä vähän kiukaalle.... hittolainen, täytyy hakea itselleni toinen.
ap