Pitääkö joku oikeasti tanssimista pettämisenä?
Siis ihan perinteistä tanssimista, ei mitään kiehnäämistä. Tulikohan nyt pilattua välit kaveriin...
Kommentit (21)
Tanssiminen on keino päästä nussimaan. Siltä pohjalta.
Siis ihan perinteistä tanssimista, ei mitään kiehnäämistä. Tulikohan nyt pilattua välit kaveriin...
Tanssi kumppanisi kanssa
mutta kyllä vetäisin herneen nenään.
missä ihmeen maailmassa te elätte?
Lähes joka viikko koska itseven jaksa aina lähteä. En näe pettämisenä. Tosin harrastamme vapaa-ajalla tanssia tanssiseurassakin.
Mikä siitä tekee pettämistä? Miksi pitää vetää herne nenään?
Tai jos jonkun mielestä se on pettämistä, niin meillä taisi olla melkoiset orgiat työpaikalla työkaverin eläkejuhlissa. Siinä käytävällä tanssimme toistemme kanssa. Jopa naiset keskenään. Hui kauhiaa!
Kyllä mäkin ihmettelen mikä siinä on pettämistä?
Minä olen pettänyt valssaamalla mm. appiukkoni ja mieheni mummon kanssa. Ja isäni kanssakin olen tanssinut.
miutta ei kyllä tartte olla toisen naisen kanssa niin läheisissä tekemisissä, että tanssitaan yhdessä
****** reittä vasten niin tuleehan se mieleen että tuon miehen vaimo/tyttöystävä ei ehkä tykkäisi hyvää...
Kyllä mäkin ihmettelen mikä siinä on pettämistä?
Ihan sama asia. Se kuuluu asioihin joita tehdään vain kumppanin kanssa tai ei tehdä ollenkaan
Joissain tilanteissa voi kyllä olla hiukan huonoa käytöstä hakea varattua miestä tanssimaan, jos hänen kumppaninsa on paikalla (ikään kuin viedä toisen tanssipari).
Minä olen pettänyt valssaamalla mm. appiukkoni ja mieheni mummon kanssa. Ja isäni kanssakin olen tanssinut.
Tietääkö miehesi näistä, vai oletko pystynyt salaamaan paheesi?
Tietääkö miehesi näistä, vai oletko pystynyt salaamaan paheesi?
Mieheni on usein katsellut tuota paheenharrastusta. Mm. häissämme katseli kun tanssin isäni kanssa eikä sanonut mitään.
koska ei tanssi mun kanssa. Niinä kertoina kun on oltu kaksin baarissa, ei suostu edes lähtemään tanssilattialle mun kanssa. Oli kuulemma jonkun naikkosen kanssa kuitenkin tanssilattialla, vaikkei hitaita tanssinutkaan. Ärsyttää ja kyllä hermostuin vähän.
halooo... nyt tarviitte ihan oikeesti vahan itsetunnon kohotusta. mies on sinun kanssasi koska haluaa olla sinun kanssasi. menkaa ja tanssikaa itseksenne. nauttikaa vaupauden tunteesta ja sitten tanssikaa kaikkien kanssa kuin haluatte ja antaakaa miestennekin tanssia...
että kun olin treffeillä yhden miehen kanssa ja hän lähti toisen naisen kaa tanssimaan niin oli vähän outo fiilis:) No, en siitä mitenkään loukkaantunut mutta silti kummallista oli...
mikään valssi ns. perinteiset ei niinkään, tai perusclubi meno, mutta jos mennään tähän whining osastoon.. tuskin sekään pettämistä olis, mutta en tajua, miksi pitäisi pilluaan hinkata vieraan miehen kyrpää vasten.
vetäisin kyllä herneen nenuun, ja tosi syvälle, jos mies tanssisi jonkun muun kanssa. Ei nääs ole tanssinut koskaan minun kanssani yli kymmeneen vuoteen ja on aina sanonut vihaavansa tanssia...