Onko sinulla vielä vierotusoireita BB:n loppumisesta?
Kommentit (7)
kautta tosiaan tule ikävä, ei ollut kiinnostavia tyyppejä lainkaan. Sen sijaan edellisen kauden talolaisten kuulumisia bongailen edelleen mieluusti.
välillä tulee sellainen mitähän sitä illalla kattelis tv:stä -fiilis muttei niitä tyyppejä tullut ikävä.
Kuten v.2006 kun kyyneleitä vuodatin kun loppui :)
niin p*skaa kuin BB?
Katsojilla yhtä "paljon" (lue vähän) älliä päässä, mitä kilpailijoilla. Turhin sarja ikinä.
Viimeinen jotenkin katsottava kausi oli 2009 ja sekin jo aika tasoton. 2005 ja 2006, sarjassa oli vielä jotain.
Jos ohjelma jatkuu, asukasvalintakriteereitä täytyy muuttaa.
niin p*skaa kuin BB?
Katsojilla yhtä "paljon" (lue vähän) älliä päässä, mitä kilpailijoilla. Turhin sarja ikinä.
Ja varsinaiseen kysymykseen vastaus, ei ole. Viime vuonna oli, koska siellä oli mielenkiintoisia persoonia.
Ainut mitä jäi ikävä, on psykoterapeutti Ryhäsen selvennykset ihmisten käyttämisestä. Todella mielenkiintoisia, alkoi kiinnostaa itsekin opiskella kyseistä lajia. Mutta ei taida olla Jyväskylässä mahdollista.
mitä tykkää. Minä tykkään bb:stä ja ihmissuhdesopasta. Sen sijaan ei vois vähempää kiinnostaa esimerkiksi formulat tai luontodokkarit...
Mutta päättynyttä bb-kautta ei tosiaan tule ikävä. Huonoin kausi ikinä.
Sen sijaan minulla on vieroitusohjelmia Vain elämää-ohjelman päättymisen vuoksi :( Se oli paras ikinä.