Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt vinkkejä kehiin mammat! MIEHELLE 40-vuotis lahja??

Vierailija
07.12.2012 |

Saa maksaa, saa olla hauska, saa olla seksikäs, saa olla älyllinen, saa olla tyylikäs.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vähän enemmän, eli harrastukset ja tyyli jne.

Esim. oma mieheni on kalju, parrakas ja tatuoitu 42-vee ja harrastaa moottoripyöräilyä. Ostan vähän erilaisia lahjoja kuin ostaisin sliipatulle ekonomille joka harrastaa postimerkkeilyä.

Vierailija
2/17 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei harrasta mitään erityistä. Liikuntaa kyllä ja paljon, mutta hänellä on jo kaikki sen alan vehkeet.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollaista ei ollut raaskinut hankkia vuosiin. Kävimme kuukausia aiemmin vain kokeilemassa kitaroita musiikkiliikkeessä, innostui silloin yhdestä Fenderistä.

Kun juhlapäivä koitti työnsin hänelle käteen lahjakortin, jonka summa riitti siihen kitaraan ja vielä rahaa oli ylikin. Marssitin hänet liikeeseen ja sanoin, että nyt se kitara ostetaan, myyjä oli jutussa mukana.

Hän päätyi lopulta omaan soittimeensa, jossa oliniinerikoinen sointi, etten olisi osannut sitä itse valita. Tuosta lahjasta on nyt ollut iloa meille molemmille, mies soittaa enemmän kuin vuosikausiin!

-Olipa pitkä perustelu, mutta ehdotan harrastukseen liittyvää lahjaa, jonka sinä maksat ja mies valitsee itse.

Vierailija
4/17 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko laitoit lahjakorttiin?

Vierailija
5/17 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulkapallopelin ja saunan pelikavereiden kanssa (harrastaa sulkkista)

hieronnan kautta mun eli vaimon kanssa hotelliin yöksi,illalla oltiin iltaa istumassa muutamien ystäväpariskuntien kanssa.

ja yö oli mitä oli..aamulla tuli ikävä uutinen kun miehen isä oli yöllä kuollut :(

mutta siis mies tykkäs!

Vierailija
6/17 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko laitoit lahjakorttiin?

Hän sai sen kelvollisen kitaransa ja pari pakettia varakieliä. Ei siis mitään tuhansia euroja.

Vierailija
7/17 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ideoita?

ap

Vierailija
8/17 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 korut kun täytin 40.

Vierailija
9/17 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en keksi mitään. miehen harrastuksesta en tiedä tarpeeksi, eikä muuten halua mitään.

Ostan ehkä vihkisormuksen, kun sellaisia ei ole tullut hankittua. En kyllä tiedä käyttääkö miehet vihkisormusta. Käyttääkö?

Vierailija
10/17 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa olen onnellinen jos voitte ehdottaa lisää!

ap

Vierailija
11/17 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion ostaa joululahjaksi miehelle lompakon, koska vanha on ihan pommi. Jos samaa ongelmaa, lompakkoon voi laittaa vaikka ravintolalahjakortiin?

Vierailija
12/17 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho sori kaappasin ketjun. Mutta siis piti sanoa, että mulla on sama ongelma, miehen nelikymppiset tulossa enkä keksi mitään.

Eli ideoita kehiin, kiitos!

Vierailija
13/17 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskuvarjohyppy, kuumailmapalloajelu, moottoripyöräkortti, laskettelua/moottorikelkka-ajelua Lapissa...

Vierailija
14/17 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TALVELLA???

Vierailija
15/17 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin miehelle retkiveneen kun täytti 30. joskus oon ostanu lahjakortin tatuointiliikkeeseen , käsin taotun puukon ja matkan mun kaa roomaan.

Vierailija
16/17 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä ollaan täälläkin vailla, mies täyttää jouluna 40v. Ei aio juhlia. Minä olen kotihoidontuella joten en pysty satoja euroja laittamaan... Apuva!

Vierailija
17/17 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi