Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Muuramet ovat niin kalliita?

Vierailija
07.12.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnalla keskinkertainenkin tuote brändätään. Muurame ei ole oikeasti mikään hieno. Itse asiassa tosi harva laatubrändi on mitenkään veret seisauttavan upea. Hinnan muodostus on mystinen juttu

Vierailija
2/9 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tehdään Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onhan muuramella todella hyvännäköisäkin kaluja. LIsäksi saa hyvän mielen siitä, että se raha jonka muuramesta maksaa, jää suomeen.

Vierailija
4/9 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaat säilytyskalustoa, osta Ikean Bestå-sarjaa. Murto-osa Muuramen hinnasta ja ajaa aivan saman asian.

Vierailija
5/9 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin meidän Muuramet on noin 25vuotta vanhoja mutta laatikot ovat muovia, samoin laatikoiden kiskot. En muista onko uudemmissa laatikot tehty jostain levystä.

Vierailija
6/9 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laadussa kuin ikean tuotteissa... ja aina kasattuna. Huomaa sen painostakin, kun huonekalu on kestävä ja laadukas. Ei kaikki lastulevy ole samaa sälää. Ikean kalut näyttää vain kaukaa ja lehden sivuilla hyviltä. KOtioloissa ne on nolon näköisä, niistä huokuu massatuotantokulutusjuhlapidetäänvuosijaheitetäänpois-meininki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuli hyvä dokkari Muuramesta. Designia, käsityötä, laatua.



Meillä sänky Muuramelta ja haaveilen sohvasta.



Sänkymme on vuodelta 1982 eikä uudelle häpeä. 30 v synttäreitä täytti tosin jo tammikuussa, joten kohta on jo 31 v.

Vierailija
8/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuramen Koivurengas-sänky; kohta 30 v. vanha. Siinä on joustosälepohja,joka on edelleen uudenveroinen.

Vuodesohvaa tarvittaisiin vierassängyksi, mutta en ainakaan vielä ole raaskinut ostaa. Haluaisin nimittäin juurikin Muuramen tai Artekin, koska se olisi sitten loppuikäinen. En pidä ns. linkkusohvista, vaan haluan pitkittäin aukeavan. Siinä voi yksi ihminen nukkua ilman avaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne vanhat Muuramet on kestävää kamaa.



Suomessa tehty looda, palkkakustannukset:

5 h x 12 e/h x 1,7 = 102 e



Kiinassa tehty looda, palkkakustannukset:

4 h x 1 e = 4 e



Kas siitä sitä eroa tulee!