Inhoan "sanontaa" omnomnom
saaa ihan puistattamaan! huh!
Onko sinulla jotain inhokki sanontoja?
Kommentit (25)
saaa ihan puistattamaan! huh!
Onko sinulla jotain inhokki sanontoja?
siansaksaa?
Lisäksi inhoan sanoja keissi, toimari (toimitusjohtaja), valkkari, punkku. Sekä sanontaa "jatketaan harjoituksia". Ja "vuonna kuokka ja kirves". Sekä "meidän neiti", "pikkuherra".
Esim hyvin usein erään kaverin facebook päivityksessä lukee esim: "Mustikkapiirakka uunissa, omnomonomommm"
Tuohan on englanniksi namnamnam tai mums mums mums. Hölmöä käyttää suomenkielisen tekstin keskellä.
tarkoittaa sitä ääntä mikä tulee kun oikeen mässäillään jotain ja possutetaan herkkuja.
Mua ällöttää se jotenkin kanssa.
Odotan innolla millon YOLO! saadaan suomeen.
Ja mikä ärsyttää niin "parhautta", "mahtavuutta".
On myös ihan kauhea sanaväännös.
Kokkareet = cocktailkutsut. On vähän sellasta säätöä.
tarkoittaa sitä ääntä mikä tulee kun oikeen mässäillään jotain ja possutetaan herkkuja.
Mua ällöttää se jotenkin kanssa.
Odotan innolla millon YOLO! saadaan suomeen.
Ja mikä ärsyttää niin "parhautta", "mahtavuutta".
Olla fiiliksissä.
Esim. "Ottelu oli urheilun juhlaa".
Samoin "Ilon ja älyn hölkkää" on raivostuttava.
On myös ihan kauhea sanaväännös.
Kokkareet = cocktailkutsut. On vähän sellasta säätöä.
on myös kokoontumsajot.
Esim hyvin usein erään kaverin facebook päivityksessä lukee esim: "Mustikkapiirakka uunissa, omnomonomommm"
vai niin kaikkea sitä onkin. En ole koskaan kuullutkaan sanontaa, mutta samassa yhteydessä käytetään myös sanaa slups. Puistattaa ja ällöttää tulee mieleen kuinka joku syö kuola roiskuen
Se, että joku puhuu ihan yleiskieltä eikä bamlaa Stadin slangia muuten ja sitten puhuu Stadista. Särähtää.
Usein tätä tekee ne, jotka ei itse ole stadilaisia vaan Vantaalta tai muualta muuttaneita. :)
Ja itse olen Turusta, en Helsingistä.
Muakin ärsyttää jostain syystä tuo helvetin omnomnom, argh!!
Onhan niitä kaikenlaisia, "jäätävä" on kans rasittava hokema. "Silleesti" ärsyttää kans, ja varmasti moni muukin sana mikä nyt ei tuu mieleen.
Kun puhutaan vaikka kilpailusta, jossa ihmiset on mukana ja "matka" sitten päättyy kun putoaa pois.
Tuokin on ärsy, aina tyyliin " kato miten ihana vauva, awww".
Miksei voi sanoo suomeksi että ooh, tai voih!
tarkoittaa you only live once ja sitä voi käyttää tekosyynä mihin vaan sekoiluun. eli vaikka mitä sekoillut tai itsensä nolannut niin yolo vaan!
ja paljon muitakin, mutta ne on sellaisia joita mun mies viljelee, ei yleisiä