Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LInnaan oli kutsuttu paljon taviksia, miten niillä on varaa osallistua?

Vierailija
07.12.2012 |

siis matkat, puvut, kengät, meikit, kampaukset ym.

Esim joku työttömien edustaja, saako se rahaa noita varten että voi osallistua?

Meiltäpäin kutsuttiin joku talkkari.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ja lihan siellä myös paljon oerussuomalaisten kansanedustajia, jotka väittää edustavansa "tavallista kansaa." Mistähän nekin keräsi rahat vaalikampanjoihinsa, kun niiden joukossa on n mm. entinen veturinkuljettaja ja sahuri, jonka saha meni konkkaan ennen vaaleja

Vierailija
22/30 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä ei olisi varaa osallistua.

Pukuja saa vuokrattua ja niitä on monenlaisia, kampaus ja meikki, ei se niin kallista ole jne.

Oikeastiko ei olisi varaa? Työssäkäyvällä?

Kaikilla ei ole vakituista/täysipäiväistä työpaikkaa. Jos on ollut pitkään pienellä palkalla, niin ei niitä ylimäääräisiä varoja niin vain löydy. Usein ei pelkkä kampaus riitä, vaan pitää myös värjätä (= 70 € lisää). Pienemmillä paikkakunnilla ei ole pukuvuokraamoja. Matka pukuvuokraamoonkin saattaa maksaa satasen ja entäs jos sekin oli turha reissu ja sopivaa pukua ei löydykään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn juhlahan tuon oli teemaltaan

Vierailija
24/30 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennyt että hiukset ja meikki pitää teettää jollain ammattilaisella. mä väänsin meikin omiin häihinkin. siskot kiharsi hiuksia. jos menisin linnanjuhliin,laittaisin tukankin itse,meikkauksesta pihumattakaan. takki olkoot mun toppatakki ja varmaan tunkisin myös itselleni toppahousut. olen vilukissa.

Vierailija
25/30 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhojentanssipuvussa. Kengätkin löytyisi samoin iltalaukku.

Itselläni ei ole iltapukua joka mahtuisi päälle.

1-2 yötä sukulaisissa ilmaiseksi tai hotellissa.

Järjestelykysymys.

Jos kutsu kävisi niin järjestäisin asiat niin että voisin osallistua.

Vierailija
26/30 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se ihan halpaa hupia ole lähteä jostain Kemistä Helsinkiin juhlimaan. Mulla on palkka vajaa 1500 kuussa, joten vaikka matkaan menisi vain nelisen kymppiä, niin muuhun ei sitten olisikaan varaa. En ole sitten lapsuuden omistanut juhlamekkoa.

Vierailija
27/30 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sellainen voi olla ennestäänkin (esim. itsellä on), jopa työttömällä. Hyvässä lykyssä esim. meikin osaa tehdä itse ja joku tuttu vääntää kampauksen halvalla.

Vierailija
28/30 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein kirpparimekoista yhdistelemällä uuden. Kengät löysin 10 eurolla samalta kirpparilta. Bussilippu linnaan meiltä 2,70 ja hiukset osaisin laittaa itse. Pääsisin työttömänäkin juhliin ja alle satasella. Sen voisin vaikka lainata.

Köyhä saa olla, mutta ei avuton.

Vierailija
29/30 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnaan juhliin tulee kutsun mukana littera, jolla saa ilmaset junamatkat, jos muualta tulee. Eli kemistäkin pääsee.

Vierailija
30/30 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se kyllä varmasti helpottaa monia.

Minulla on todella hankalanmalliset jalat, enkä ole kymmeneen vuoteen löytänyt alle satasella kenkiä. Onneksi kaapista löytyisi perus juhlakengät, joten ne saisivat kelvata.

Puku olisikin sitten hankalampi juttu. Omaa ei löydy ja kaverit on reilusti pienempiä, joten lainaaminenkaan ei onnistu. Ihan joka kaupasta ei mun kokoa todellakaan löydy, joten saattaisin joutua puvun teettämään.

Mies saattaisi mahtua yhden kaverin frakkiin, joten hänelle ei välttämättä tarvitsisi edes vuokrata. Pääkaupunnkiseudulta löytyy muutamia tuttuja, joilta voisi hätätilassa kinuta yöpaikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan