Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei Cheek ole nuori!

Vierailija
06.12.2012 |

Apua, toi Ylen haastattelija puhui Cheekille ja yläasteen rehtorille.. Sitte kyseli jotain Jarelta, että kun sinäkin oot nuori, niin plaa plaa.. En muista asiaa. Siis rinnastiko toi haastattelija Cheekin, 31v, yläasteikäisiin nuoriin?? Joku raja sentään, huhhuh.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta linnan parhaimman näköinen mies tällä hetkellä. Ja yksi parhaiten pukeutuneista myös.

Vierailija
2/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 46 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. eli riippuu mistä silmästä katsoo ;)

Vierailija
4/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos keskustelun aiheena on yläasteikäiset nuoret, niin ei se NIIN nuori ole! Tuplasti yläasteikänen jo.. Ihana se minustakin on. T. Ap

Vierailija
5/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties saanut lapset n. 40 vuoden iässä? :D

Vierailija
6/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haastattelija ei tiennyt Cheekin ikää, menisi nimittäin heittämällä 20-vuotiaasta.

Vierailija
7/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni juuri jäi ainakin pankin mukaan nuoruus taakse kun menetin 35 v täytettyäni jonkun pankin etuuden joka oli tarkoitettu nuorille, eli alle 35-vuotiaille.

Vierailija
8/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi toimittaja varmaan luuli nuoremmaksi. Niin minäkin olisin luullut.

Eihän se nyt kovin miehekäs olekaan sellaisella aikuisella tavalla.

Vierailija
9/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetäänks sitä jotenkin yleisesti ottaen kuumana?

Mun mielestä Cheek on oksettavan näköinen ylisliipattu limainen kersa.. Näyttää tosiaan 20-vuotiaalta, eikä tää oo kohteliaisuus.

Vierailija
10/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmekymppistä äijää.

Vierailija
11/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen on varma keino mummouttaa itsensä,mun mielestä kolmekymmpiset on ihan aikuisia äijiä ja oon nelikymppinen. en haluaisi olla tuollainen täti ikinä.

Vierailija
12/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä aika lapsellinen paska!

Ja menis jostain yläkoululaisesta. Sen ikäsethän ne varmaan pääasiassa sitä Cheekin musiikkia fanittaakin.

Onneksi lähes jokainen kolmekymppinen mies ei taidakkaan olla tuollainen, vaan tämä pieni osa...

Mutta jos puhutaan kolmekymppisestä ihmisestä niin ei hän minusta mikään vanhuskaan vielä ole. 30-35v. on sellainen NUOREHKO :)

Itse en näe Cheekkiä mitenkään "hottiksena" miehenä.

Arvatkaa miksi...

Koska se laulaa vaan itestään! oksettava yli egollinen paska.. mun mielestä miehestä pitämiseen vaikuttaa paljon muukin kun ulkonäkö, mut ymmärrän nämä muijat jotka cheekkiä hottikseksi kehuu kun heissä ei varmasti muuta olisikaan kun pantavaa, sehän cheekille kelpaa.

Vierailija
13/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rap on lasten musiikkia.

Vierailija
14/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten on aikuisten musiikkia? Ja minkä ikäisenä musiikkimaun pitäisi muuttua?

rap on lasten musiikkia.

Vierailija
15/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä taas Jaren henk.koht. tuntevia ihmisiä, esimerkiksi tämä hänet "lapselliseksi paskaksi" haukkunut henkilö! Kerro ihmeessä lisää, monen vuoden tuttavuudelle analyysisi perustat?

Kummasti mies herättää kuumia tunteita, vaikka on niiiin kamala. Ettei vain tekisi mieli olla jotain muuta mieltä, mutta ei kehtaa...?

Itseäni Cheekissä kiehtoo jotenkin pidättyväinen ja hieman nolostunut olemus, sekä tietenkin lumoava hymy. Hänen musiikkinsa on mielestäni myös hyvää. Enempää en voi sanoa, sillä en tunne miestä.

Ja tuo linnan haastattelu, itse ymmärsin ainakin sen siitä näkökulmasta, että Cheek on nuorison idoli ja tekee työtä nuorten puolesta. Vai sanoiko haastattelija, että haastattelee Cheekkiä, koska tämä on niin nuori?

Vierailija
16/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on yli kolmenkymmenen mikä on tietty mummojen mielestä lapsonen :)))

Onpa täällä taas Jaren henk.koht. tuntevia ihmisiä, esimerkiksi tämä hänet "lapselliseksi paskaksi" haukkunut henkilö! Kerro ihmeessä lisää, monen vuoden tuttavuudelle analyysisi perustat?

Kummasti mies herättää kuumia tunteita, vaikka on niiiin kamala. Ettei vain tekisi mieli olla jotain muuta mieltä, mutta ei kehtaa...?

Itseäni Cheekissä kiehtoo jotenkin pidättyväinen ja hieman nolostunut olemus, sekä tietenkin lumoava hymy. Hänen musiikkinsa on mielestäni myös hyvää. Enempää en voi sanoa, sillä en tunne miestä.

Ja tuo linnan haastattelu, itse ymmärsin ainakin sen siitä näkökulmasta, että Cheek on nuorison idoli ja tekee työtä nuorten puolesta. Vai sanoiko haastattelija, että haastattelee Cheekkiä, koska tämä on niin nuori?

Vierailija
17/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen luullut, että se on joku rytmitetyn puheen edustaja, mutta en toisaalta ymmärräkään mitään näistä nykyajan huhhepeistä, rapeista, tapeista ja mistä lie kopeista. Minulla kanava vaihtuu aina, kun alkaa kuulua puhetta jonka taustalla on joku komppi.

Vierailija
18/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuunnellut räppiä "aina" ja pidän siitä. En ymmärrä miksi musiikkimaun pitäisi muuttua kun vanhenen.

Käsittääkseni olen tavallinen oman ikäpolveni edustaja, ehkä joku 40+ paheksuu mutta mitä sitten.

Toivottavasti en itse muutu tuollaiseksi kun ikäännyn.

Minä olen luullut, että se on joku rytmitetyn puheen edustaja, mutta en toisaalta ymmärräkään mitään näistä nykyajan huhhepeistä, rapeista, tapeista ja mistä lie kopeista. Minulla kanava vaihtuu aina, kun alkaa kuulua puhetta jonka taustalla on joku komppi.

Vierailija
19/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 ikänä melko nuori on, mutta ei nyt sentään ihan yläasteikäisiin verrattava.

Vierailija
20/21 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole koskaan kuunnellut niin miten voit arvostella?

Totta kai olen sen verran joutunut sitä kuuntelemaan, että tiedän olla jatkossa kuuntelematta. Räppi on minulle niin vastenmielistä, että jopa Modern Talking, joka on järkyttävää vanhaa roskaa, kuulostaa siedettävämmältä, enkä sentään sitäkään onneksi enää joudu kuuntelemaan. :)

Nimenomaan tämä nykyajan rytmitetty puhe on minulle ns. punainen vaate.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän