Onko ok antaa koulun siistijälle joululahja?
Olen amiksessa, ja meidän puolella on aina siistijänä sama todella mukava nainen. Useamman kerran olemme jutelleet ja haluaisin muistaa tätä naista, sillä mielestäni hän tekee tärkeää työtä.
Onko hyvä idea antaa tälle siistijälle jouluahjaksi jotain, ja jos, niin mitä?
Kommentit (5)
Minä muistan aina kaikkia, jos on suinkin vähänkin aihetta positiiviseen palautteeseen ja muistamiseen; eikä sen niin väliä mitä se on, kaikki ilahduttaa !!
Ihanan piristävän positiivista, miten kauniisti olet ajatellut muistaa jota kuta jollain tavalla; antoi itsellekin hyvän mielen ja virikettä, että voisi itsekin muistaa sitä ja sitä ja sitä...;))
KIITOS tästä virikkeellisestä aloituksesta!
muistamisia ja joululahjoja onkin hyvä antaa ihmisille, jotka niitä ansaitsevat, mieluummin kuin niille, jotka niitä jonkun asemansa vuoksi saavat ja odottavat saavansa! Ihan hyviä ideoita annettukin. Mielestäni se olis jotain semmosta, joka menee just hänen käyttöön. Riippuu rahasta, paljonko käytettävissä. Oisko joku jalkahoito esim. tai leffalippu tms.
Leffalippu kuulostaa hyvältä! Itse olin miettinyt jotain ehkä jopa tylsää suklaarasiaa, mutta tuo kuulostaa toteuttamisen arvoiselta, kiitos!
amiksessa ollessa, kunnes koulumme yhdistyi ja alue päätti valita yksityisen siivousfirman. Siivoojamme sai potkut ja meille tuli heitä heti ikävä.
Siivoojia oli kolme, he olivat parhaita! Juttelivat meidän kanssa, jos näkivat meitä tupakkapaikalla tulivat juttelemaan, pari kertaa kun kaverin kanssa pinnattiin tunneilta, pääsimme heidän taukohuoneeseen juomaan kahvia :) Muistimme heitä ensimmäisestä vuodesta asti jouluna ja kesälomien alkaessa. Yleensä juuri ostimme jotain suklaarasian tyylistä, leivoimme jotain yms. :)
Mutta varmistakaa, milloin ko henkilön viimeinen työvuoro on, ettei lahja jää makaamaan joulun yli häntä odottelemaan.
Hyviä lahjoja ovat kaikki tavanomaiset työpaikkalahjat:joulukukat, herkkukorti, kirjat, lahjakortit, suklaat, jne