Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi haukkui mut pystyyn ja uhkasi ls-ilmolla - mitä mieltä olette, teinkö

Vierailija
06.12.2012 |

aivan kauhean väärin tosiaan?

Liukastumisen seurauksena reväytin nilkkani niin pahoin, että kävely tuskaa, etenkin liukkaalla ulkona keppien kans tosi hankalaa. No, eilen meiltä loppui maito, kun kissa pöydälle hypätessään kaatoi täyden purkin. Oltiin juuri alkamassa välipalalle 6v tyttäreni kanssa, ja hän tarvitsi maitoa muroihin. Harmittelin asiaa isoon ääneen, mies kun tulisi töistä kaupan kautta vasta useamman tunnin päästä. No, reipas tyttöni ilmoitti innoissaan, että hän kyllä hakee maitotölkin lähikaupasta, kunhan annan sopivan rahan mukaan. Meillä kauppa alle 100m päässä. Tyttö ei ollut aiemmin käynyt kaupassa yksin, mutta emmittyäni annoin luvan, kun oli niin tohkeissaan. Annoin 2 eurosen mukaan, tyttö lähti ja tuli takaisin maitopurkin kanssa. Onnessaan halusi tästä urotyöstään soittaa molemmille mummoille, miten auttoi äitiä kun äidin jalka kipeä,ja isi ei ollut vielä kotona.

Mun äiti kehui tyttöä kovasti, anoppi käski antaa puhelimen mulle ja huusi miten edesvastuuton olen, kuulemma ihme ettei se kaupan kassa soittanut poliisia/lastensuojelua paikalle. Aika haavi auki jäin.

Mikä on av-raadin tuomio? Laitoinko lapseni heitteille ?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kehoitetaan opettamaan 6v käymään vaikka kioskilla itsenäisesti

Curling mammalle se ei tietenkään käy

Vierailija
42/43 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinäkin suurentelet nyt asiaa, vai olis miehen pitänyt puolustaa sua, eikä vaan naurahdella tyhmälle jutulle, siis oisko sen pitänyt soittaa äidilleen ja puolustaa sun tekoa? :D, miehes on lapsesi lisäksi toiminut asiallisesti, muut... nooo...

ls-ilmon, niin kyllä, mun mielestä miehen ois pitänyt ns. pistää äitinsä kuriin. Koko meidän perhehän siinä kärsii, jos tänne laukkaa jotain eukkoja selvityksiä tekemään (eikös se ole niiden velvollisuus?!)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitolitra maksaa alle euron, joten sopivaa rahaa et näköjään osannut antaa. Etkä jostain syystä kyennyt ulko-ovelle seuraamaan, että kauppamatka sujuu OK.

Mutta kappas, lapsi osas jopa tuoda vaihtorahan takaisin. ap