Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että hyvännäköiset naiset jotka seisoskelevat jossain odottavat että joku mies lähestyisi heitä?

Vierailija
04.08.2025 |

Eli ovat nk. tyrkyllä...

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun on pakko lähestyä tai muutenhan kaikki olisi aina yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Vierailija
4/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä lähestyä jos ei ole maksuvalmiutta.

Vierailija
5/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä henkilö silloin työntää salaa paskaa. Yrittää olla niin, että kukaan ei huomaisi. 

Vierailija
6/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. ihan itse halusin etsiä mieheni.

Vierailija
7/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä sille huvännäköisyydelle mahtaa? Eikö ole oikeutta seisoskella rauhassa jos on? 

Vierailija
8/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman vanhimman ammatin harjoittajia ovat.

Vierailija
9/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mutta miehen on oltava komea, pitkä, tumma ja rikas. Jos on ruma lyhyenläntä tavis, kaunis nainen kutsuu poliisit ja saat syytteen ahdistelusta. Mutta komean miehen lähestyminen on vain kiihottavaa ja vie kohti maalia. 

Vierailija
10/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä sille huvännäköisyydelle mahtaa? Eikö ole oikeutta seisoskella rauhassa jos on? 

Toivottavasti tää on jo menneen maailman juttuja, että jos esim kaunis nainen istuu yksin jossain joku tulee sanomaan " mitä se kaunis nainen yksin täällä". Ihminen kun ei voi ulkonäölleen mitään ja saa silti olla rauhassa jos haluaa.

Vierailija
11/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun on pakko lähestyä tai muutenhan kaikki olisi aina yksin.

Ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon.

Vierailija
12/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei tarvitse olla tyrkyllä. Päätin 12v sitten, että olen vain kauniiden naisten kanssa, mikä sisältää jonkinlaisen sielun lempeyden. Onnistuin pari kertaa hetkeksi. Kilpailijoita oli liikaa.

Vierailija
13/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, odotan miestäni

Olemme menossa treffeille.🥒

T. Kaunis nainen täällä

Vierailija
14/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seison joskus paikallani julkisella paikalla odottaessani jotakuta sovittuun tapaamiseen. Olen nähnyt myös hyvännäköisten naisten toimivan näin. 

Vähän huvittaa mielikuva kauniista naisista nojailemassa laittautuneina s-marketin seinään siinä toivossa, että se oikea tulee noutamaan. 

Vierailija
15/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotin sellaisia, jotka eivät odota mitään eivätkä ole menossa minnekään.

ap

Vierailija
16/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Mutta miehen on oltava komea, pitkä, tumma ja rikas. Jos on ruma lyhyenläntä tavis, kaunis nainen kutsuu poliisit ja saat syytteen ahdistelusta. Mutta komean miehen lähestyminen on vain kiihottavaa ja vie kohti maalia. 

Mitä sitten?

Vierailija
17/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sit. Tässähän puhuttiin muutenkin kauniista naisesta. Kai sellainen nyt komean miehen haluaa.

Vierailija
18/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos mies haluaa itse etsiä naisensa?

Vierailija
19/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se outoa, kun täällä joku mies valitti, että miksi naiset eivät tee aloitetta? Mutta jos seisoo vain, eikä tee aloitetta, niin on tyrkyllä?! Valitse nyt ap, että kummin tahansa, niin se on miesten taholta jollain tavoin huono asia? Eräät miehet eivät ymmärrä myöskään, mitä tarkoittaa seksuaalinen häiritsevä lähestyminen? Voi aina tulla keskustelemaan ja puhua järkevästi. Olen itse myös naisena saanut pakit, mutta silloin oli miehellä oma vaimo kotona, ja hyvä, että ilmoitti. Ja eräs mies sanoi, että olen liian nuori hänelle, vaikka olimme ihan saman ikäisiä, näytän vain nuoremmalta. Minua ei siis haittaa pakit, vaikka sanoisi mies, että ei kiinnosta ym. kunhan kohteliaasti sanoo tämän ja itse myös kohteliaasti torjun miehet, jotka eivät kiinnosta. 

Vierailija
20/44 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos mies haluaa itse etsiä naisensa?

Kukaan ei kiellä, tässä vain kysyttiin tarkoittaako se sitä että kaunis nainen on tyrkyllä jos seisoo jossain. No ei tarkoita. esim itse käyn ulkona yksin vaikka mulla on mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi