Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Netflixistä?

Vierailija
06.12.2012 |

Mitä olette pitäneet? Toimiiko hyvin ilman jumittumista jne.?

Minkä verran tuolla on sarjoja ja leffoja, ja onko kaikki siis amerikkalaisia? Niin ja vielä yks kysymys, onnistuuko että kaksi perhettä käyttää ns. yhteisesti netflixiä, niin että molemmat maksaa sen 4 e kuussa?

Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti olisi helpompi mennä katsomaan itse niiden tarjontaa mutta, sarjoissa löytyy jopa muutakin kuin pelkkää jenkkituotantoa mm: top gear. Elokuva puolella myös suomalaisia elokuvia. Tuohon 2 perheen kysymykseen että periaatteessa onnistuu mutta palvelun käyttöehdot eivät sitä varmasti hyväksy siellä varmaan uhkaillaan oikeustoimilla ja tilin sulkemisella. :) Ja palvelu toimii yleensä ihan hyvin. Ainut mistä en palvelussa pitänyt oli ilmaisen kk mainostaminen ja silti vaaditaan luottokortin tiedot varmaan olisi voinut kiertää jotenkin senkin mutta pitihän ne sinne näpytellä. Poistan tilini kyllä tuon kk jälkeen

...aksutapaasi veloitetaan tuona päivänä. Ymmärrät sen, että joka kuukausi laskutettu summa saattaa vaihdella kuukausittain, koska summaan saattaa liittyä tarjouksista ja/tai palvelun lisäyksestä tai muutoksesta johtuvia summia, ja valtuutat meidät veloittamaan maksutavaltasi tällaisia vaihtelevia summia, jotka voidaan laskuttaa kuukausittain yhtenä tai useampana veloituksena...

Vierailija
2/3 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan käytetty PS3:n, blu-ray-soittimen sekä kannettavan kautta. Tarjonnasta en osaa hirveästi sanoa kun en ole ehtinyt itse paljon katsoa, lapsille siellä on paljon kaikkea ja mies on katsonut aika paljon leffoja ja dokumentteja eikä ole valittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosi tyytyväisiä ollaan oltu koko perhe!

Onhan se valikoima vähän "vanha", mutta yllättävän laaja ja toimiikin tosi hyvin. Olin alussa varma, että lataus pätkii eikä netissä kerta kaikkiaan voi riittää kapasiteettia, mutta väärässäpä olin! Paljon valikoimaa lapsille ja aikuisille, sarjoja ja elokuvia, erityisesti dokumentit mua kiinnostaa ja niitä olen katsellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä