älä googlaa tiedätkö kukan on Lara Croft ja ikäsi?
Kommentit (61)
Videopelien sankaritar.
Yksi varhaisnuoruuteni hienoimpia muistoja on se kun kävimme isän kanssa Anttilassa vanhassa kotikaupungissani ja ostimme Tomb Raiderin PC:lle.
väitän tietäväni eli Lara Croft on Tomb Raiderin naissainkari. Videopeli. On myös elokuva jossa Laraa näytteli Angelica Jolie.
Olen 38v nainen joka ei ole koskaan pelannut videopelejä enkä myöskään tomb rideriä.
Pitkälettinen, nätti mutta vaarallinen, naispelihahmo.
T.Kaikki pelit useaan kertaan pelannut, nainen 20v.
Pelasin ensimmäisiä pelejä joskus 90-luvulla, ja nykyisin tyttäreni on hurahtanut näihin peleihin niin, että varmaan kasikymppinen mummonsakin tietää hahmon.
Ja ikää 42
35. Hämmästyn jos ketjussa on monia, jotka eivät tiedä. AV:n ikärakenne on sellainen, että lähes kaikki tietävät.
Sain ensimmäisen TR-pelini 12 vuotta sitten ja ihastuin siihen heti (TR 2). Lara on mahtava hahmo, en tunnistanut häntä ollenkaan uusimman Tulvan kuvauksesta (siinä ruodittiin naishahmoja ja kuinka he ovat vain silmäkarkkia miehille- unohtivat kivasti Laran historian, hänen pätevyytensä niin arkeologina kuin historiankin tuntijana ja sen tosiasian, että Lara on yksi historian kovakuntoisimmista pelihahmoista).
väitän tietäväni eli Lara Croft on Tomb Raiderin naissainkari. Videopeli. On myös elokuva jossa Laraa näytteli Angelica Jolie.
Olen 38v nainen joka ei ole koskaan pelannut videopelejä enkä myöskään tomb rideriä.
Ja miten se ikä googlen avulla selviäisi?
jpssain pelissä ollut hahmona joskus 15 v sitten, olen 33 v.
tiedän. 23v. se oli mun lempi peli kun olin ala-asteella.
49