Haribokalenterin 6. Luukku
Kommentit (30)
Mä sain ainakin tehtyä numerot ulospäin. :)
Onko matemaatikkoa paikalla?
Palapeli on kolmiulotteinen ja hemmetin vaikea. Ei sitä ainakaan lapsi kasaa ihan tuosta vaan.
Ymmärsin kyllä. Ihan hyvällä tavalla koominen. Alkoi naurattaa, kun mietin mielikuvaa: millä vimmalla vanhemmat väsäävät jotain hemmetin pavikuutioita siellä otsa hiessa totisena, ja kirjottelee netissä ohjeita toisilleen, että lapsella olis hyvä mieli. :)
Ei, ei hitto, mihin muksujen tekeminen meitä ajaa. :DDD
Mä sain ainakin tehtyä numerot ulospäin. :)
Onko matemaatikkoa paikalla?
T. ohjeiden kirjoittaja. Kuutiosta ei kuitenkaan tule oikeaa arpakuutiota, sillä vastakkaisten seinien yhteissumma ei ole 7.
Oisko kellään kuvaa paloista? Meillä on kaksi numero kutosta, jotka ovat kyllä ihan samanmuotoisia, ja en saa mitenkään koottua tuosta kuutiota... Vaikka olen näitä kuutiopalapelejä tehnyt sata kertaa ennenkin (happycubet ym)
Oisko kellään kuvaa paloista? Meillä on kaksi numero kutosta, jotka ovat kyllä ihan samanmuotoisia, ja en saa mitenkään koottua tuosta kuutiota... Vaikka olen näitä kuutiopalapelejä tehnyt sata kertaa ennenkin (happycubet ym)
et saa kuutiota kasaan. Sinuna reklamoisin Haribolle. Saat varmasti jotain korvaukseksi :)
AV ei petä! Tytär avasi seiskaluukun salaa, että saisi karkkia. Minä yritin aamulla kasata tuota ja mies yritti, eikä kumpikaan onnistunut. Pääsin vain siihen asti, että sen ison pitkän sivun viereen pitää laittaa se kolmerivinen pala, mutta en saanut järjestettyä niitä muita.
Nyt menen katsomaan onko meillä kaksi samaa palaa vai voiko tuon koota. (en luntannut vielä ohjeita :) )
Meidän lapset ainakin kasas sen hetkessä.
Meidän lapset ainakin kasas sen hetkessä.
meillä 7-vuotiaalta kului kuution väsääminen ehkä kymmenen minuuttia