Ulkosuomalainen! Itsenäisyyspäivän kynttilöistä
Sytytätkö kynttilät itsenäisyyspäivänä silloin kun kello on Suomessa 18 (jos ei se nyt ihan yöaikaan osu..) vai asuinmaasi ajan mukaan? :)
Kommentit (10)
silloin kun tulee hämärää. Erityisiä itsenäisyyspäiväkynttilöitä meillä ei ole.
kivissä. n. 17.00 eteenpäin, eli 18.00 suomen aikaa sopivasti. shampanjan poksautan myös klo 17.00 huomenna.
itsenäisyyspäivän kynttilöitä. Noin yleisesti kyllä poltan kynttilöitä paljon ja pidän itsenäisyyttä tärkeänä.
en nyt sentään aamuyöllä herää kynttilöitä sytyttämään. :) Ja ihan valkoisetkin ne on, en rupea värjäilemään alaosaa siniseksi.
klo 17. Jos en ehdi, niin myöhemmin. Ja valkoiset on minunkin kynttiläni, kun ei löytynyt sinivalkoisia. Ikkunalle pistän kaksi. Linnan juhlat toivottavasti katson areenasta, jos vain netti tahtoo toimia ja yhteydet eivät ole tukossa.
Linnan juhlat toivottavasti katson areenasta, jos vain netti tahtoo toimia ja yhteydet eivät ole tukossa.
Pitääkin sitten tutkailla tuo maikkarinkin vaihtoehto, jos areena on taas tukossa, niin kuin usein on ollut.
Huomenna meillä on myös tarjolla Ikeasta hankittua glögiä manteleilla ja jos oikein reipas olen, niin leivon joulutorttuja. :)
kotiin päästyäni sytytän valkoiset kynttilät, tällöin kello suomessa n. 19.
Yleensä yritämme ehtiä siihen kun kello on Suomessa 18.00 mutta aina se tuntuu tulevan vähän liian aikaisin.
Kynttilöinä meillä on useampana vuonna ollut niitä pitkiä sinivalkoisia, joista kaikista on vaan siniset alaosat enää jäljellä. Kehtaako niitä enää laittaa? Hmm, ehkä on tyylikkäämpää laittaa uudet valkoiset kynttilät, se on sentään Suomen itsenäisyyspäivä :)
Mä oon vielä töissä Suomen aikaa kuudelta, että eiköhän se ratkee ihan omalla painollaan.