Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä jäi kiinni valeesta

Vierailija
05.12.2012 |

Mietin nyt mitä tehdä.

Ystävä pyysi auttamaan juhliinsa jotka sitten peruuntuivat. Nyt kuulin mutkan kautta että juhlat ovat edelleen tapahtumassa vaikka minulle sanottiin muuta.

Pieni mahis on että yhteinen tuttumme ei tiedä juhlien peruuntuneen, mutta epäilen, tyyppi tuli kutsutuksi sen jälkeen kun minä sain tiedon peruuntumisesta.

Mietin että pitäisikö suoraan kysyä ystävältä että mistä on kyse, vai pitäisikö vaan merkata pitkä miikka osoitekirjaan juhlienjärjestelijän kohdalle ja unohtaa koko juttu sen jälkeen...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin sinä niin kertoisin kaikille kutsutuille, että juhlat on peruttu.

Vierailija
22/34 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin sinä niin kertoisin kaikille kutsutuille, että juhlat on peruttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esim. jos kommentoit jotakin ketjussa olevaa toista kirjoittajaa, esim. numeroa 4, panet sen nelosen otsikkokenttään. Ja sen oman tunnuksesi (ap tai ekan kommenttisi numeron) panet ihan viestikentän alareunaan. Tämä on ihan sivuseikka, enkä sano tätä vittuillakseni, vaan tuo helpottaa ketjun lukemista. .

Et tell me another vaan

Ihan normaalia muutenkin laittaa alkuun se, kenelle kirjoittaa ja allekirjoitus - kuten nimikin sen sanoo - tekstin loppuun eli alle. Ei tää nyt mikään kauhee asia ole, tuli vaan mieleen tuosta ap:n tavasta panna allekirjoitus jo alkuun. Että ketjun lukeminen helpottuu, kun ei kommenttia lukiessa ekana luule, että joku puhuu ap:lle ja vasta puolivälissä tajua, että se onkin ap itse, joka vastaa jollekulle (kenelle mahtaakin). -10-

Ärsyttää tällaset besserwisserit ja muiden opettajat. Tyyli ja sana on vapaa.

Ei tämä edelleenkään ollut kuin toive.

-10-

Vierailija
24/34 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin kommenttiin kukakin vastaa. Joihinkin viesti numero se ja se palaaminen on ihan hanurii.

Eli esim. jos kommentoit jotakin ketjussa olevaa toista kirjoittajaa, esim. numeroa 4, panet sen nelosen otsikkokenttään. Ja sen oman tunnuksesi (ap tai ekan kommenttisi numeron) panet ihan viestikentän alareunaan. Tämä on ihan sivuseikka, enkä sano tätä vittuillakseni, vaan tuo helpottaa ketjun lukemista.

enkä ainakaan minä aio tuollaista noudattaa. Minä olen sitä mieltä, että aika hyvä tapa olisi laittaa se numeronsa tai nikki tms. tuohon otsikkokenttään, kun silloinhan se on tuoreessa muistissa. Ja lainauksella osoitetaan kelle vastataan, on ketjun lukemisen kannalta huomattavasti helpompaa, kuin palata katsomaan, että mikäs numero olinkaan, ja kelle tuo kommentoi. Näin sanon minä:)

Vierailija
25/34 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

numeroiden perusteella kuka vastaa kenellekin. Lainaus on yleisemmin näkemäni tapa ja toimivampi.

Ei ne virallisia ole, vaan vallitsevia (siis yleisimpiä). Ja ihan järkeenkäypiä, et sä sähköpostissakaan pane allekirjoitusta alkuun, vai mitä?

Ja ei tämä mikään sähköposti ole, joten ei toimitakaan kuten sähköpostissa :-).

Vierailija
26/34 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä kinastelijoita.

Täällä on varmaan tullut ap:lle ihan hyviä neuvoja siitä, miten tulisi toimia, mutta tiedän miten itse hänen tilanteessaan toimisin:

Tulkitsisin, että minua ei haluta paikalle, enkä enää omasta aloitteestani ottaisi mitään yhteyttä juhlien pitäjään vaan murjottaisin hylättynä yksinäni. En myöskään puhuisi asiasta yhteisille tutuillemme, jotteivät nämä joutuisi kiusalliseen välikäteen. Jos kävisi ilmi, että juhlien järjestäjä haluaisi kuitenkin vielä jatkaa ystävyyttä kanssani, joskus kahden kesken känniavautumisten merkeissä kysyisin, mistä niissä juhlissa oikein oli kysymys, ja ystävä ehkä vastaisi jotain sellaista kuin että halusi niihin jonkun ihmisen, joka ei voi sietää minua, tai päätti laittaa vain sellaista ruokaa, jota minä en syö tms.

Vierailija
27/34 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin Facebookissa tämän kaverin seinälle "huolestuneen" viestin, että mitä nyt kun jotkut luulevat että ne bileet pidetään sittenkin, niin pitäisikö heille kertoa että bileet on peruttu?

Jos nämä muut kutsutut ovat oikeasti kavereita, ehkä reagoiva siihen että häh, mikä tää juttu nyt on, ja huomaat varmaan aika pian jos koko porukka on mulkkuja, ja sua ei vaan haluta paikalle syystä tai toisesta..

Jolloin voit etsiä kokonaa uusia kavereita...

Vierailija
28/34 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap juhlien emännälle tekstari ja kysy lähteekö hän "salaisena juhlapäivänä" vaikkapa kanssasi elokuviin ja syömään tai johonkin muuhun menoon, johon teidän olisi luontevaa mennä yhdessä. Sitten vain kuuntelet miten hän joko kiemurtelee itsensä irti valkoisella valheella tai huomaa "mitä, etkös olekaan tulossa juhliini". Jospa hän luulee kertoneensa sinulle uuden päivämäärän, mutta onkin unohtanut koko homman.

Vierailija
29/34 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimituksellista aineistoa?

Vierailija
30/34 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin Facebookissa tämän kaverin seinälle "huolestuneen" viestin, että mitä nyt kun jotkut luulevat että ne bileet pidetään sittenkin, niin pitäisikö heille kertoa että bileet on peruttu? Jos nämä muut kutsutut ovat oikeasti kavereita, ehkä reagoiva siihen että häh, mikä tää juttu nyt on, ja huomaat varmaan aika pian jos koko porukka on mulkkuja, ja sua ei vaan haluta paikalle syystä tai toisesta.. Jolloin voit etsiä kokonaa uusia kavereita...

Ja jos kaikki on hiljaa, niin sitten vaan jatkat jankutusta, että harmi kun ne piti peruu ja olit niin odottanut jotain kivaa yhteistä tekemistä IHANIEN YSTÄVIESI kanssa.

Ja sit toi toinen kysyt siellä facessa, että nyt kun noista bileistä ei tullu mitään, niin lähtisittekö Mirkku, Pirjo ja Malla mun kanssa leffaan illalla (ja just sinä bilepäivänä).

On kyllä paskoja kavereita jos tollasen jälkeen kehtaa olla sanomatta mitään.

Vierailija
31/34 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin todella törkeää käytöstä,

Vierailija
32/34 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jotain synttäriä tai häitä lähiaikoina?

Jos ne yrittää olla hissunkissun siksi, että järkkääkin sulle ylläribileet.

Vierailija
33/34 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä tarkoittaa, että sinut pyydettiin auttamaan? Auttamaan ja osallistumaan juhliin, vai pelkästään auttamaan?

Aika oudolta kyllä kuulostaa, että eka sut kutsutaan, ja juhlat muka perutaan koska sua ei haluttais mukaan.

Tuu kertoo sit mitä tapahtui, jooko?

Vierailija
34/34 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävää tekee jotain sun kaa tuona ajankohtana. Pyydät lenkille, leffaan tms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä