Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukekaa minua.. Tein eilen abortin...

Vierailija
05.12.2012 |

Olo on edelleen aivan epätodellinen. En pysty käsittämään että tuleva lapseni on poissa nyt. En haluaisi ymmärtää että koskaan en tule lasta saamaan, mutta aivoni tämän kuitenkin tiedostavat... Riipivää, epätodellista tuskaa, surua... Ensimmäisen ja toisen aborttini jälkeen tunsin aivan samoin, mutta jotenkin tällä kertaa tilanne on vielä epätodellisempi. Miten tästä tyhjästä olosta pääsee nopeasti eroon? Miten voin täyttää mieleni taas hyvällä, sieluni ilolla tulevasta? Auttakaa minua rakkaat siskot.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vaikuttaa ihan idiootilta. Jos ei ole provo niin parempi että ap teki abortin. Maailmassa on jo tarpeeksi tyhmiä ihmisiä.

Vierailija
22/27 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin pahoillani tilanteestasi, se on varmasti moniulotteisempi kuin mitä sanoin voi kuvata. Luota siihen, että tulee vielä hetki, jolloin pystyt hankkimaan lapsia. Ja sure rauhassa, anna lupa kaikille tunteille. Abortista saa tulla paha mieli ja sitä saa katua vuosiakin myöhemmin, vaikka tietää, ettei lasta olisi pystynyt pitämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on ihan hirvee juttu. Itse en tekisi. No, koska olen mies... LOL!!! :D

Vierailija
24/27 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan nyt varsinaista asiaa kommentoimatta, kommentoin tätä:

syöpää ja alkiota nyt EI VARSINAISESTI voi verrata toisiinsa....

ihmisellä on oikeus hoidattaa itseään.

Toiset haluaa hoitaa syövän pois, toiset alkion eikä tähän pidä olla muilla nokankoputtamista.

Vierailija
25/27 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-, ei voi enempää antaa. Huono aihe ja huono toteutus.

Vierailija
26/27 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei ole oikeutta sitä arvostella!

Etkä ole lakia rikkonut kun se on tehty.

Tsemppiä!

T: Mies

Vierailija
27/27 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 3 aborttia, mikäs niihin aiempiin oli syynä? Muutto ei ainakaan ole hyvä syy. Ei heru myötätuntoa. Toivottavasti on provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme