Jos naisella tatuointi, vaikka pienikin, niin on myös posliini alapäästä 99 % varmuudella
Olen huomannut mm. kaveripiireissä, salilla yms.
Kommentit (51)
Ei tatskoja mutta alapää ollut posliini yli 10v putkeen. Mutta tullaista yhteen sattumaa havaitsin työpaikan pikkujoulu kylpylämatkalla. Mukana yli 50 naispuolista työkaveria.
On sulla ollu kiireinen reissu.
Taas on puhtaat ja aatteelliset kukkahattu AV-mammat liikenteessä. No mutta jos asia kerran näin on, niin en koske pitkällä tikullakaan naiseen jolla EI ole tatuointia. Kiitos vinkistä!
Ps. hanki AP elämä
Mutta näkyvät tatuoinnit kyllä merkkaavat ihmisen muullakin kuin tatuointimusteella. Ne riittävät siis minulle.
jos olet jämähtänyt jonnekin parinkymmenen vuoden taakse. Nykyään tatuoinnit ovat tosi yleisiä, se on fakta, vaikkei niistä pitäisikään.
Tatuoinnit ovat pääsääntöisesti suttuisia, rumia ja tekotunteellisia yrityksiä olla yksilöllinen, sielukas tai ainakin jotenkin erikoinen. Millainen ihminen ei muka muista lapsiaan, äitiään, koiraansa tai muita läheisiään tai kiinalaista lempiruokalajia ilman että hakkaa niistä kuvat ja nimet persposkiinsa? Tatuointi on säälittävä massojen muoti-ilmiö nykyään, ei mitään muuta.
Mutta näkyvät tatuoinnit kyllä merkkaavat ihmisen muullakin kuin tatuointimusteella. Ne riittävät siis minulle.
jos olet jämähtänyt jonnekin parinkymmenen vuoden taakse. Nykyään tatuoinnit ovat tosi yleisiä, se on fakta, vaikkei niistä pitäisikään.
Tatuoinnit ovat pääsääntöisesti suttuisia, rumia ja tekotunteellisia yrityksiä olla yksilöllinen, sielukas tai ainakin jotenkin erikoinen. Millainen ihminen ei muka muista lapsiaan, äitiään, koiraansa tai muita läheisiään tai kiinalaista lempiruokalajia ilman että hakkaa niistä kuvat ja nimet persposkiinsa? Tatuointi on säälittävä massojen muoti-ilmiö nykyään, ei mitään muuta.
että pidät tatuointia jonkun "yhteiskuntaluokan" merkkinä. En tiedä, miten olet onnistunut näkemään noin paljon suttuisia tatuointeja, minä olen nähnyt pääasiassa hyvin tehtyjä.
Mä en ainakaan jaksa tuohtua tästä tai mistän muustakaan muoti-ilmiöstä (esim. lahkeiden leveydestä tai vaihtuvista muotiväreistä), muoti on ihan normaali asia. Toki sinä olet varmaan erityisen poikkeuksellinen oman tiesi kulkija, joka poikkeaa joka suhteessa muista ihmisistä, mutta suurin osa ihmisistä on aika samanlaisia, eikä siinä ole mitään vikaa.
Mulla on tatuointi, posliini ja piNpissä lävistys. Kai ap on tehnyt jonkun empiirisen tutkimuksen myös lävistetyistä piNperoista?
Mun siskolla on tatska, muttei posliinia. Mulla on posliini/kiitorata ja tatska..
Jotkut tuolla kyseli miehistä, niin mun miehelläkin on posliini ja tatskoja, mutta kalju se ei ole.. :D
Teepä ap näistä nyt sitten yleistys.. ;)
Miksi naisia kiinnostaa tuollainen asia?
Sen vielä ymmärtää jos on mielipiteitä näkyvistä tatuoinneista tai lävistyksistä mutta on omaa noloutta jos tarkkailee toisten intiimialueita ja vetää johtopäätöksiä siitä.
posliini ja lempijuoma makea sidukka. Salilla en käy, oonko WT?
onko muuten jossai wt:n kaikki määritelmät?
ainii... oon ennakkoluuloinen
Puoliposliini, kuusi tatuointia ja KTM:n paperit, en miellä kuuluvani kovimpaan WT-kastiin.
Toisessa rinnassa ja nilkassa on tatuointi ja on ollut posliini niin kauan kun on tunnettu, tai siis kun olen saunoessa nähnyt.
Itselläni ei ole tatskoja
Kaksi tatuointia ja alhaalla hervoton pöheikkö...
Lempijuoma punaviini...
Mulla on tatuointi, eikä posliiniakaan löydy kuin astiakaapista.
posliini ihan kiva hygienian kannalta. Varsinkin yli neljä isoa tatuointia naisella on ihan hirveä wt-kuvo-oksu-yhdistelmä!
monella olen nähnyt tatuointeja, mutta erittäin harvalla on ollut posliini. Ja minulla ei kumpaakaan :)
Kaksi tatuointia ja alhaalla hervoton pöheikkö...
Tupla yök tatskoilla ja hervottomalle puskalle lopullinen puklaus ...
T.Mies
ajellut. Mulla ei tatskoja eikä posliinia...
-1 tatuointi
-ei posliinia (reunoilta siistitty karvoitus)
-lempijuomiin ei ehdottomasti kuulu makeat siiderit :D kuivat maistuvat, samoin belgialaiset oluet, täyteläiset punaviinit, calvados jne.
-koulutus FM (eikös yksi WT:n tuntomerkeistä ole alhainen koulutustaso?)
Mä oon aina ajellut siististi alapääni vaikka ei yhtäkään tatskaa olekaan!
Mutta mieheni mielestä karvoitus on kiihottavaa joten annan itseni olla luonnollisessa karvoituksessa. Onneksi karvat ei rehota mulla vaikken niitä ajelekaan.
Oikein siisti häpykarvoitus ilman ajelemistakin, helppoa. :)
Meillä on siskon kanssa sellaiset geenit ettei karvat rönsyile bikinirajan ulkopuolelle.