Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naisella tatuointi, vaikka pienikin, niin on myös posliini alapäästä 99 % varmuudella

Vierailija
05.12.2012 |

Olen huomannut mm. kaveripiireissä, salilla yms.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ajellut siististi alapääni vaikka ei yhtäkään tatskaa olekaan!

Mutta mieheni mielestä karvoitus on kiihottavaa joten annan itseni olla luonnollisessa karvoituksessa. Onneksi karvat ei rehota mulla vaikken niitä ajelekaan.

Oikein siisti häpykarvoitus ilman ajelemistakin, helppoa. :)

Meillä on siskon kanssa sellaiset geenit ettei karvat rönsyile bikinirajan ulkopuolelle.

Vierailija
22/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tatskoja mutta alapää ollut posliini yli 10v putkeen. Mutta tullaista yhteen sattumaa havaitsin työpaikan pikkujoulu kylpylämatkalla. Mukana yli 50 naispuolista työkaveria.

On sulla ollu kiireinen reissu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on puhtaat ja aatteelliset kukkahattu AV-mammat liikenteessä. No mutta jos asia kerran näin on, niin en koske pitkällä tikullakaan naiseen jolla EI ole tatuointia. Kiitos vinkistä!

Ps. hanki AP elämä

Vierailija
24/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näkyvät tatuoinnit kyllä merkkaavat ihmisen muullakin kuin tatuointimusteella. Ne riittävät siis minulle.

jos olet jämähtänyt jonnekin parinkymmenen vuoden taakse. Nykyään tatuoinnit ovat tosi yleisiä, se on fakta, vaikkei niistä pitäisikään.

Tatuoinnit ovat pääsääntöisesti suttuisia, rumia ja tekotunteellisia yrityksiä olla yksilöllinen, sielukas tai ainakin jotenkin erikoinen. Millainen ihminen ei muka muista lapsiaan, äitiään, koiraansa tai muita läheisiään tai kiinalaista lempiruokalajia ilman että hakkaa niistä kuvat ja nimet persposkiinsa? Tatuointi on säälittävä massojen muoti-ilmiö nykyään, ei mitään muuta.

Vierailija
25/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näkyvät tatuoinnit kyllä merkkaavat ihmisen muullakin kuin tatuointimusteella. Ne riittävät siis minulle.

jos olet jämähtänyt jonnekin parinkymmenen vuoden taakse. Nykyään tatuoinnit ovat tosi yleisiä, se on fakta, vaikkei niistä pitäisikään.

Tatuoinnit ovat pääsääntöisesti suttuisia, rumia ja tekotunteellisia yrityksiä olla yksilöllinen, sielukas tai ainakin jotenkin erikoinen. Millainen ihminen ei muka muista lapsiaan, äitiään, koiraansa tai muita läheisiään tai kiinalaista lempiruokalajia ilman että hakkaa niistä kuvat ja nimet persposkiinsa? Tatuointi on säälittävä massojen muoti-ilmiö nykyään, ei mitään muuta.

että pidät tatuointia jonkun "yhteiskuntaluokan" merkkinä. En tiedä, miten olet onnistunut näkemään noin paljon suttuisia tatuointeja, minä olen nähnyt pääasiassa hyvin tehtyjä.

Mä en ainakaan jaksa tuohtua tästä tai mistän muustakaan muoti-ilmiöstä (esim. lahkeiden leveydestä tai vaihtuvista muotiväreistä), muoti on ihan normaali asia. Toki sinä olet varmaan erityisen poikkeuksellinen oman tiesi kulkija, joka poikkeaa joka suhteessa muista ihmisistä, mutta suurin osa ihmisistä on aika samanlaisia, eikä siinä ole mitään vikaa.

Vierailija
26/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tatuointi, posliini ja piNpissä lävistys. Kai ap on tehnyt jonkun empiirisen tutkimuksen myös lävistetyistä piNperoista?

Vierailija
27/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolla on tatska, muttei posliinia. Mulla on posliini/kiitorata ja tatska..

Jotkut tuolla kyseli miehistä, niin mun miehelläkin on posliini ja tatskoja, mutta kalju se ei ole.. :D

Teepä ap näistä nyt sitten yleistys.. ;)

Vierailija
28/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisia kiinnostaa tuollainen asia?

Sen vielä ymmärtää jos on mielipiteitä näkyvistä tatuoinneista tai lävistyksistä mutta on omaa noloutta jos tarkkailee toisten intiimialueita ja vetää johtopäätöksiä siitä.

Vierailija
29/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

posliini ja lempijuoma makea sidukka. Salilla en käy, oonko WT?

onko muuten jossai wt:n kaikki määritelmät?

ainii... oon ennakkoluuloinen

Vierailija
30/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliposliini, kuusi tatuointia ja KTM:n paperit, en miellä kuuluvani kovimpaan WT-kastiin.

Vierailija
31/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa rinnassa ja nilkassa on tatuointi ja on ollut posliini niin kauan kun on tunnettu, tai siis kun olen saunoessa nähnyt.

Itselläni ei ole tatskoja

Vierailija
32/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tatuointia ja alhaalla hervoton pöheikkö...

Lempijuoma punaviini...

Vierailija
33/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sillä ole tatskoja.

Vierailija
35/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tatuointi, eikä posliiniakaan löydy kuin astiakaapista.

Vierailija
36/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

posliini ihan kiva hygienian kannalta. Varsinkin yli neljä isoa tatuointia naisella on ihan hirveä wt-kuvo-oksu-yhdistelmä!

Vierailija
37/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monella olen nähnyt tatuointeja, mutta erittäin harvalla on ollut posliini. Ja minulla ei kumpaakaan :)

Vierailija
38/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tatuointia ja alhaalla hervoton pöheikkö...

Tupla yök tatskoilla ja hervottomalle puskalle lopullinen puklaus ...

T.Mies

Vierailija
39/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajellut. Mulla ei tatskoja eikä posliinia...

Vierailija
40/51 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1 tatuointi

-ei posliinia (reunoilta siistitty karvoitus)

-lempijuomiin ei ehdottomasti kuulu makeat siiderit :D kuivat maistuvat, samoin belgialaiset oluet, täyteläiset punaviinit, calvados jne.

-koulutus FM (eikös yksi WT:n tuntomerkeistä ole alhainen koulutustaso?)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan