Jos naisella tatuointi, vaikka pienikin, niin on myös posliini alapäästä 99 % varmuudella
Olen huomannut mm. kaveripiireissä, salilla yms.
Kommentit (51)
kellään tatuoidulla ei ole posliinia. Ei mullakaan.
tyypilliset WT-merkit.
ennakkoluuloisuus on ehkä se tyypillisin wt-merkki.
siihen yhteen prosenttiin.
Tatuointi löytyy ja alapäässä puska =)
tyypilliset WT-merkit.
Wt-jankutukset on näiden mt-syistä työ- ja muustakin elämästä syrjäytyneiden selvimpiä tunnusmerkkejä. Itse eivät tietenkään syistä xyz katso tuohon joukkoon kuuluvansa. :D
tyypilliset WT-merkit.
Ai sori, sidukkanaiset eivät käy salilla.
Ei tatskoja mutta alapää ollut posliini yli 10v putkeen. Mutta tullaista yhteen sattumaa havaitsin työpaikan pikkujoulu kylpylämatkalla. Mukana yli 50 naispuolista työkaveria.
Ai sori, sidukkanaiset eivät käy salilla.
-kutonen-
Kaksi tatuointia ja alhaalla hervoton pöheikkö...
löytänyt siinä mielenkiintoisen korrelaation tuo ap.
Jänniä havaintoja..
Mielenkiintoista. Kuulun siis vähemmistöön. Tatuointeja on viisi, kaksi niistä isojakin, eikä todellakaan oo posliini.
Tack så mycket.
on 2 tatskaa ja puoliposlari. Mutta tuo eka tatuointi ehti olla minulla 10 vuotta ennenkuin keksin tämän alapään sokerointijutun.On mulla muutakin juttua laitettuna, mutta mitään niistä ei näy eikä erota eikä arvaa vaatteet päällä.Olen niin tavallisen näköinen kuin olla ja voi: Tukka sutaistu puolijuolimattomasti ylös,ei meikkiä,silmälasit,farkut jalassa pitkähihainen trikoopaita, lyhyet lakkaamattomat kynnet,ei yhtään korua.
Tämä joiden jatkuvasti höpöttämä wt on ilmanaikuista teinihöpinää,jotain käsittämätöntä.
on 2 tatskaa ja puoliposlari. Mutta tuo eka tatuointi ehti olla minulla 10 vuotta ennenkuin keksin tämän alapään sokerointijutun.On mulla muutakin juttua laitettuna, mutta mitään niistä ei näy eikä erota eikä arvaa vaatteet päällä.Olen niin tavallisen näköinen kuin olla ja voi: Tukka sutaistu puolijuolimattomasti ylös,ei meikkiä,silmälasit,farkut jalassa pitkähihainen trikoopaita, lyhyet lakkaamattomat kynnet,ei yhtään korua.
Mutta näkyvät tatuoinnit kyllä merkkaavat ihmisen muullakin kuin tatuointimusteella. Ne riittävät siis minulle.
Tupla yök tatskoilla ja hervottomalle puskalle lopullinen puklaus ...
T.Mies
Tupla yök tatskoilla ja hervottomalle puskalle lopullinen puklaus ...
T.Mies
Mulle riittääkin se, että omalle miehelle kelpaa :)
Mutta näkyvät tatuoinnit kyllä merkkaavat ihmisen muullakin kuin tatuointimusteella. Ne riittävät siis minulle.
jos olet jämähtänyt jonnekin parinkymmenen vuoden taakse. Nykyään tatuoinnit ovat tosi yleisiä, se on fakta, vaikkei niistä pitäisikään.
Mulla on, kumpikin, tosin tatuointeja useampikin.
Entäs sit miehet? Onko niilläkin posliini jos on tatuointi? Mun miehellä ei ainakaan, posliini siis, tatuointeja löytyy, enemmän kun multa :)
Tosin, mitä se kenenkään persettä kutittaa jos jollain on tatska ja posliini? En aina ymmärrä näitä :D
joo.