Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa alasti nukkuminen?

Vierailija
04.12.2012 |

Viitaten tuohon yhteen keskusteluun.

Itse nukun omasta mielestäni alasti kun nukun alushousut jalassa.

Nukkuuko muut alasti nukkujat sitten ilkosillaan?

Ei siinä muuten mitään, mutta kiva ku mahdolliset valkovuodot valuu reisille ja sänkyyn? Musta ne pikkuhousut pidetään jalassa ihan hygienia syistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hygienia syistä pidän housut pois, on hyvä antaa pimpan tuulettua yön yli

Vierailija
2/9 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nukkumista ilman vaatteita, myös alushousuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla ainakaan mitään valu. jos sulla valuu noin kovin, niin valuu sitten pikkareidenkin läpi.

Vierailija
4/9 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kuin spermaa joskus.

Vierailija
5/9 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen valkovuoto pitää olla, jos suihkun jälkeen yön aikana vuotoa "valuu reisille ja sänkyyn"! Eipä kovin normaalilta eritykseltä kuulosta.

Nukumme mieheni kanssa alasti, eli ilman mitään vaatteita. Menkkojen aikana pidän alushousuja. Lakanat vaihdamme noin kahden viikon välein.

Vierailija
6/9 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä aina se sama? Ootsä se dille, joka jättää joka paikassa deitti-ilmoituksia naisena ja pyytää jengiä lähettämään kuvia vehkeestään? Tsemppiä vaan

Vierailija
7/9 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni nukumme aina alasti. Vuotoja on aika vähän. Jos on menkat niin saatan laittaa pienen yöpaidan, koska on nätimpi settinä alkkareiden kanssa joita on siteen takia pidettävä. Lakanat vaihdan, ja aamuisin käyn suihkussa. Spermaa saattaa olla sekä lakanoissa että minussa, joten suihku on aamusta tarpeen :-).

Olen nukkunut aina aikuisena alasti. Lapsena nukuin yöpaidassa, mutta tuolloinkin meillä nukuttiin ilman housuja, koska vanhemmistani oli hyvä, että paikat saavat ilmaa (ettei tule tulehduksia).

Alastomuus mieheni läheellä on minulle tärkeää läheisyydelle. Olla iholla.

Vierailija
8/9 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minulla ole tuollaista valkovuoto-ongelmaa. Jos olisi, niin varmaan nukkuisin sitten pikkuhousunsuojien kanssa. Ei ole, joten nukun alasti.

Vierailija
9/9 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, eikö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän