Miksi Jarnan blogi on suljettu?
Kommentit (91)
Tittihän sanoo _anonyymin_ pyytäneen anteeksi. Ja anonyymihan voi olla ihan _kuka tahansa suomea osaava henkilö_. Missään ei taaskaan mainita Jarnaa paitsi av-mammojen vilkkaassa mielikuvituksessa.
Jos Jarnaa syytettäisiin epäreilusti, tottakai hän olisi heti kieltänyt. Sen sijaan hän poisti kommentit joista kävi ilmi että käry kävi, ts. mainossivustoansaan putoaminen. Lisäksi hän sulki bloginsa :DDD. Selvästi syyttömän ihmisen toimintaa. Ei tätä nyt kuulkaa enää saa pestyä puhtaaksi, vaikka apinan raivolla yritetään.
vaan sinne pitää kirjautua sisään.
Tittihän sanoo _anonyymin_ pyytäneen anteeksi. Ja anonyymihan voi olla ihan _kuka tahansa suomea osaava henkilö_. Missään ei taaskaan mainita Jarnaa paitsi av-mammojen vilkkaassa mielikuvituksessa.
Jos Jarnaa syytettäisiin epäreilusti, tottakai hän olisi heti kieltänyt. Sen sijaan hän poisti kommentit joista kävi ilmi että käry kävi, ts. mainossivustoansaan putoaminen. Lisäksi hän sulki bloginsa :DDD. Selvästi syyttömän ihmisen toimintaa. Ei tätä nyt kuulkaa enää saa pestyä puhtaaksi, vaikka apinan raivolla yritetään.
Onhan se nettimaailmassa nähty, että vaikka kuinka puolustelisi totuudenkinmukaisesti syyttömyyttään, niin ei ihmistä enää uskota ja huhut jatkuvat.
Kyllä minäkin laittaisin blogini jäähylle, jos minulle sataisi sitä itseään niskaan päivätolkulla asiasta, jota en olisi edes tehnyt.
Ja kaikki tämä vain sen takia, että joku AV-mamma on käsittänyt väärin symppausomistuksen luonteen ja laskenut virheellisesti 1+1=3, että Jarna on tämä kiusaava henkilö? Ottakaa hyvät ihmiset se sherlock-hattu pois päästä kun nuo tulkinnat alkavat olla jo melko absurdeja.
Sympatiat Jarnalle, kun joutuu kokemaan tämän saman hyökytyksen vielä uusiksi.
Jarna on syyllinen, siitä ei ole sitten niin pienintäkään epäilystä. Ne vähät sympatiat mitä Jarnaa kohtaan oli on lähdössä nyt.
Onhan se nettimaailmassa nähty, että vaikka kuinka puolustelisi totuudenkinmukaisesti syyttömyyttään, niin ei ihmistä enää uskota ja huhut jatkuvat. Kyllä minäkin laittaisin blogini jäähylle, jos minulle sataisi sitä itseään niskaan päivätolkulla asiasta, jota en olisi edes tehnyt. Ja kaikki tämä vain sen takia, että joku AV-mamma on käsittänyt väärin symppausomistuksen luonteen ja laskenut virheellisesti 1+1=3, että Jarna on tämä kiusaava henkilö? Ottakaa hyvät ihmiset se sherlock-hattu pois päästä kun nuo tulkinnat alkavat olla jo melko absurdeja. Sympatiat Jarnalle, kun joutuu kokemaan tämän saman hyökytyksen vielä uusiksi.
Kiitos päivän nauruista.
Voivoi miten musta tuntuu että tämä kaikki on koettu jo kertaalleen vauvan blogien aikaan...
Voi voi tuleeko ikävä niitä vaatteita joita olet kerjännyt blogisi varjolla. Nyt et voi kerjätä kauheita määriä ilmaisia tavaroita nettikauppiailta yhyhyyy
Voivoi miten musta tuntuu että tämä kaikki on koettu jo kertaalleen vauvan blogien aikaan...
Minäkin olin paikalla silloin omin silmin.
Mä en pääse enää sun plokiin vaan joudun aina johonkin toolshell mainossivustolle. Ai muut pääsee. Onpa kummaa.
Eiku nyt mä pääsenkin. Eikun en pääsekään. Pääsenpäs. Enpäs. Eikun nyt olenkin koulun koneella. Eikun en olekaan . Olenpas. Se oli virus. Viirus. Viirus. Ei helvetti. Pitää poistaa ne viestit äkkiä. Viirus siis. Eikun paniikki. Eikun...
Voi voi tuleeko ikävä niitä vaatteita joita olet kerjännyt blogisi varjolla. Nyt et voi kerjätä kauheita määriä ilmaisia tavaroita nettikauppiailta yhyhyyy
Ihmettelen vaan mihin on unohtunut "Syytön kunnes toisin todistetaan"-fraasi. Kukaan asianomaisista ei ole osoittanut Jarnaa suoraan sormella ja sanonut, että "Hän on kiusaaja", joten minusta on todella alhaista lähteä tekemään omia tulkintoja joidenkin sattumanvaraisten, epäluotettavien faktojen perusteella.
Mä en pääse enää sun plokiin vaan joudun aina johonkin toolshell mainossivustolle. Ai muut pääsee. Onpa kummaa.
Eiku nyt mä pääsenkin. Eikun en pääsekään. Pääsenpäs. Enpäs. Eikun nyt olenkin koulun koneella. Eikun en olekaan . Olenpas. Se oli virus. Viirus. Viirus. Ei helvetti. Pitää poistaa ne viestit äkkiä. Viirus siis. Eikun paniikki. Eikun...
Kukaan asianomaisista ei ole osoittanut Jarnaa suoraan sormella ja sanonut, että "Hän on kiusaaja", joten minusta on todella alhaista lähteä tekemään omia tulkintoja joidenkin sattumanvaraisten, epäluotettavien faktojen perusteella.
Ota silmä käteen ja KATSO:
Kukaan asianomaisista ei ole osoittanut Jarnaa suoraan sormella ja sanonut, että "Hän on kiusaaja"
Näytönkaappaus siitä on tässä ketjussa
Ihmettelen vaan mihin on unohtunut "Syytön kunnes toisin todistetaan"-fraasi. Kukaan asianomaisista ei ole osoittanut Jarnaa suoraan sormella ja sanonut, että "Hän on kiusaaja", joten minusta on todella alhaista lähteä tekemään omia tulkintoja joidenkin sattumanvaraisten, epäluotettavien faktojen perusteella.
Kukaan asianomaisista ei ole osoittanut Jarnaa suoraan sormella ja sanonut, että "Hän on kiusaaja", joten minusta on todella alhaista lähteä tekemään omia tulkintoja joidenkin sattumanvaraisten, epäluotettavien faktojen perusteella.
Ota silmä käteen ja KATSO:
<a href="http://aijaa.com/ChYmIU" alt="http://aijaa.com/ChYmIU">http://aijaa.com/ChYmIU</a>
Kuten aiemmin sanoin, tuo ei vielä todista mitään. Teksti voi olla omistettu Jarnalle siitä yksinkertaisesta syystä, että Jarna on kokenut samaa anonyymien haukkumista.
Kuten aiemmin sanoin, tuo ei vielä todista mitään. Teksti voi olla omistettu Jarnalle siitä yksinkertaisesta syystä, että Jarna on kokenut samaa anonyymien haukkumista.
sinä ihan päästäsi sekaisin?
TORSTAI, 29. MARRASKUUTA 2012
Kun anonyymi kasvot sai ja enkeliltä siivet revittiin
Epäuskoinen. Järkyttynyt. Pettynyt. Hämillään. Harmistunut. Jopa vihainen.
Ne kuvaa mun tunteita viime päiviltä ja tältä hetkeltä tosi hyvin.
Mua piinannut The Anonyymi sai kasvot.
Mä oon kelannu tätä pitkään, miettinyt ja miettinyt. En oo halunnut uskoa tätä todeksi.
Miksi sä teit tän?! Miksi?!
Nätit kommentit ovat kaikkien nähtävillä selaamalla blogiani tämän kuun ajalta.
Mua voi loukata, vaikkei sitä välttämättä heti huomaa.
Nyt mä muistan, muistan kuin eilisen päivän miltä tuntui olla koulukiusattu.
Mä olin ehtinyt unohtaa, ne kamalat ajatukset pois sulkea.
Alkanut luottaa vähitellen ihmisiin, mut sä osoitit et se on turhaa.
Mikään ei ole sitä miltä näyttää, jokaisella asialla on kääntöpuoli.
Se "juudas" voi olla vaikka kuinka lähellä.
Se ei välttämättä ole sun lähinaapuri, mut se on lähempänä kuin uskallat edes ajatella.
Mun ajatusmaailma on ihan sekaisin.
Mun sydän on revitty rikki.
Mä oon aatellut jo välillä, et mun blogi on ihan paska.
Sitäkö sä halusit? Sitäkö et lopetan bloggaamisen?
Silti ihmetellyt, miksi saan lisää lukijoita, miksi saan ihania sähköposteja lukijoilta.
Olitko sä kateellinen?
Kateellinen, kun mulla on vihdoin aikaa bloggailla enemmän?
Kateellinen jostain muusta?
Mä en oikeesti keksi mitään järkevää syytä.
On helppo haukkua ja ilkeillä anonyyminä, mut miksei niitä ajatuksia voi tuoda julki omalla nimimerkillä?
Mä kirjoitan tän postauksen omalla nimimerkillä, omassa blogissani.
Mä ajattelin ensin, et pitää olla hienotunteinen ja antaa olla.
Mut tää paha olo ei pääse must ulos, ennen kuin kirjoitan asioista.
Mun mielestä mulla on oikeus kirjoittaa tämä postaus.
Toivottavasti ette tuomitse mua kovin pahasti.
Mun mielestä teilläkin on oikeus tietää,
teillä, ketkä olette tukeneet mua.
Kiitos teille ihanille yhteistyökumppaneille, blogini lukijoille, muille bloggareille jotka ootte kirjoittaneet mulle viestejä ja blogiini piristäviä kommentteja.
Mä oon tykännyt sun blogista, kommentoinut ahkerasti, seurannut sun blogia jo pitkään.
Pitänyt sua kivana ja positiivisena ihmisenä, joka voi piristää päivän.
Sulla on ulospäin kaikki kunnossa, tai ainakin oli.
Mitä tapahtui?
Tällä tempullako hait blogiisi lisää lukijoita?
Jos sä voit pyytää anteeksi ja selittää tekojasi ja valintojasi voin yrittää antaa anteeksi.
Mut et ole varma pystynkö siihen.
Oon pahoillani, et kirjoitin tän postauksen. Nukuin välissä päikkärit, mä jopa nukuin.
Nämä mietteet on tullut mulla uniin, ne on vienyt myös multa joskus yöunet.
Mut mun on pakko purkaa mun ajatuksia johonkin...
Ehkä mä joskus ymmärrän tän, ehkä en.
Nyt ei oo vaan sellainen hetki, et tarvisin tälläistä lokaa elämääni.
Olkaa siis rehellisiä, kunniottakaa toisia ihmisiä.
Tämä kirjoitus on omistettu edellä mainitun kyseisen blogin kirjoittajalle.
(muokattu linkki pois)
Kiitos ja Anteeksi.
Ja sitten valittaa että ei enää pääse sinne. Olisko pitänyt päästä tarkistamaan mitä sun vittuilukommenttiisi on blogisti vastannut?:D Tyhmyydestä sakotetaan, voi voi.
Jarna kirjoittaa T:n blogiin aina hyvää jatkoa tms. Myös anonyymi kirjoittaa samalla tavalla. T käyttää ip:n paljastavaa statcountteria, ja kirjoittaa postauksen nettikiusaamisesta, jonka omistaa nimenomaan Jarnalle.
Samaan aikaan toisaalla Sini kirjoittaa postauksen nettikiusaamisesta, ja Jarna ihmettelee, miksi Sinin blogista joutuu mainossivulle, vaikka samaan aikaan kukaan muu ei joudu.
Kun asiasta kirjoitellaan, kaikki epäilevät heti Jarnaa, kukaan, ei Jarna, ei Titti, eikä Sini, kiellä asiaa.
Jarna sulkee bloginsa.
MITEN tuossa vois olla kyse väärin oletusten teosta? Jarnallahan on oma historiansa jo vauvan blogien ajoilta. Eikö silloin käynyt jotain vastaavaa?
nukkuuko moderaattorit kun j-ketju on ollut täällä jo 3 tuntia ja korruptio ei ole vielä iskenyt?