Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**Pitkään tuhdanneiden talvipino**

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin innostuksissani lähettäneeksi kaksi kertaa saman viestin.. :)

62/90 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa miss piggy! Ihana nikkis sulla :) Toivotaan ettei sun tartteis jäädä roikkumaan tänne kovin pitkäksi aikaa!

Kävin jo päivittelemässä noita tietoja tuohon listaan, mutta en vaan saanut aikaiseksi mitään kirjoitella..

Ihana kuulla Sofista! Oikein paljon onnea, ihanaa! Mua ainakin kannustaa kuulla pitkään yrittäneiden vauvauutisia, jotenkin osaa suhtautua niihin uutisiin eri tavalla kun tietää, että samoja kokemuksia siellä on koettu.. Oikein nautinnollista vauva-arkea!

Gabrielalle paljon onnea onnistuneesta siirrosta! Oikein hyvälle kuulostaa lähtökohdat! Hassua lukea, miten eri käytäntöjä siellä on noissa toimenpiteissä. Täällä kun on vastaanottoaika, odotellaan aulassa siihen asti, käydään ottamassa kyytiläinen matkaan ja mennään kotiin. Ainoastaan punktion jälkeen joutui jäädä lepäilemään pariksi tunniksi. En myöskään tiedä miten käytäntöjä on kahden alkion siirrosta muualla, mulle kun on koko ajan kerrottu että kahta eivät uskalla laittaa, mutta syytä siihen en ole saanut. Perusteleevat riskiraskaudeksi kait.. Jokatapauksessa, stressitöntä odotteluaikaa!

Marjanalla olikin huippuhyviä uutisia! Ihanaa!! Toivotaan että nyt olisi oikein paljon jouluntaikaa ilmassa ja päästäis kaikki hittoon tästä piinaavasta pinosta :D

ON: Täällä vaivutaan synkkyyteen. Voiko oikeasti olla yhtään hirveämpää kuin tää kahden viikon piina-aika?! Oireiden odottelua, seurailua, lisää odottelua.. Vaikka tietää, että niitä oireita ei edes välttämättä tule ennen plussausta.. Voisiko meillä olla niin hyvä tuuri, että olisikin onnistunut. Eihän meille voi käydä niin hyvää tuuria.. Unettomuutta, stressiä, palelua, päänsärkyä.. Aargh..

Virallinen verikoepäivä olisi tiistaina, mutta joudun varmaan viikonlopun aikana jo testailemaan, kun olisi juhlat tiedossa. Tänään oli pakko kokeilla mitä ovulaatiotesti näyttää, masennuin vielä lisää, kun tuli haaleetakin haaleampi viiva.. Tyhmä minä!

Olisiko likoilla niksejä miten pääsisi välttymään onnittelumaljoista ja ruokaviineistä, niin ettei kukaan huomaisi. Hankalaa siitä tekee se, että yleensä en ole kieltäytynyt moisista.. En ehkä uskalla luottaa vielä perjantain aamun tulokseen..

M PP8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/90 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ne hyvät uutiset sitten loppuikin. Alkio kesti sulatuksen, mutta ei lähtenyt jakaantumaan. Eli roskiin menee, eikä PAS:ia tehdä. On aika tyhjä olo tällä hetkellä. Hoitojonoon ne meidät laittaa, mutta aika on vasta toukokuussa sitten... Pitkä talvi edessä tässä välissä.

Vierailija
64/90 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin pahoillani Marjana :( Ei tässä osaa sanoakaan mitään lohduttavaa. Ymmärrettävää, että on tyhjä olo nyt. Voimia toivon ja lähetän teille ja ison halin ((( )))

Sekään ei juuri nyt lohduta, mutta teillähän ei onneksi ole mitään virallista "näkyvää syytä", etteikö voisi tärpätä luonnollisestikin, ennen sitä toukokuuta. Sitä nyt sitten toivotaan...

65/90 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut marjana!!

Näyttää siltä, että perästä tullaan.. Puhdastakin puhtaampi nega jälleen.. Kolmepäivänen siirrettiin, joten kaiken järjen mukaan pitäisi jo näyttää jotain, jos on näyttääkseen..

M

Vierailija
66/90 |
13.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski täällä päälle...maanantaina nousi kuume, tiistaina sitä oli aamulla 38 astetta...koulussa olin silti sisukkaasti...ja nyt sitte tuli kuumeen ja yskän lisäks flunssa...onneks huomenna on vapaa. Lauantaina olisi yksi näyttökoe, ja pitäis vissiin teoriaakin jaksaa vähän lukea..ei kyllä nyt oo yhtään oloja. Sängynpohjalla maatessa vaan.

Mulla tälläkin kertaa kesti menkat aika kauan..nyt vasta alkoi loppumaan, eli sellaset 6 päivää. Viikonloppuna vois alkaa ovista tikuttamaan.

Yks hyvä puoli tässä sairastamisessa on kun ruoka ei maistu, paino vähän tippuu :D Oon vaan vakuuttunu että jos saisin laihdutettua niin tuo pco:n pirulainenki vois parantua siinä sivussa.

Vierailija
67/90 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabriela oli käynyt punktiossa, ja kuulostaa kyllä minusta omituiselta tuo edestakaisin vieminen...

"Tervetuloa" Miss Piggylle joukkoomme... vaikka tänne ei kenenkään haluis tulevan...

Sofille onnea pienestä rinsessasta! Ihanaa!

Karoliina, muillekin on tullu "ylläreitä" välikierroissa ;) toivotaan että tekin saatte liittyä joukkoon!

Mäntänen, eikös se mee niin et niin kauan kuin vuoto ei ala, on toivoa ;) Toivottavasti muuttuis viel plussaksi!

Marjanalle haleja ja voimia! Ei oo reilua EI!!!

Omaa napaa... Oon viime yön asunut vessassa halaillen pönttöä... ja syynä ei ollut raskaus (valitettavasti!) vaan norovirus... jonka sain töistä... noo, nyt alkaa oleen jo vähän voiton puolella, jos yön sais nukkua ja vähän huomennakin, mies lupas mennä poikien kanssa käymään mäessä ja kaupassa, joten saan ees hetken rauhan huomenna... tänään oon sit kärvistelly poikien kanssa kotona, kun mies oli töissä ja nyt illaks lähti viel pikkujouluihin, ei hän kyllä usein missään käy (1-2 kertaa vuodessa) joten suotakoon pieni hengähdys hänelle ;)

Mun piti oottaa testausta ens ma-ti, mut tänään en vaan malttanut olla kokeilematta, no, ihan kuin pieni haamujenhaamu olis ollu, mut luulenpa et kuvittelen vaan... No, täytyy testata uudestaan, vaikka negaahan se näyttää... Ja kaippa sen viivan pitäs olla jo nähtävissä, jos jotain olis tapahtunut...

katka kp 29/??

Vierailija
68/90 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida meille vauvaa tulla.. tänään tein sit toiveissani uuden testin ja niin tyylipuhdas nega tuli kuin olla voi! joten se edellinen oli varmasti vain mun silmissä/mielessä... :(

no ei muutakuin kohti uusia pettymyksiä...

katka kp 31/?? yritystä takana 3,5vuotta

69/90 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole täälläkään kovin iloisia uutisia... Pidän kaikesta huolimatta peukkuja pystyssä, että Mäntäsen ja Katkan testeihin vielä plussat pärähtäisi!

Mites Gabrielan olotilat?

ON: Tässä sitä taas mennä porskutetaan kohti kierron loppua. Luomuraskausylläriä toivotaan ihan hurjasti, ettei tarvitsisi uuteen IVF-hoitoon lähteä. Polilta soittivat tänään ja toukokuun loppuun on meille aikaa suunniteltu. Maaliskuun kuukautiset pitäisi heille ilmoittaa ja siitä aloitetaan sitten lähtölaskenta. Eihän siihen maaliskuuhun itseasiassa ole edes pitkä aika... Sitten kun lääkitys aloitetaan, niin hyvin äkkiä on se itse toimenpidekin jo. Mutta toivon silti, että raskautuisin ihan luomusti.

Ahdistaa sekin miten paljon rahaa tähän on mennyt ja tulee edelleen menemään, jos IVF-hoitoon joudutaan... Se on taas 1000e rikki hyvin nopeasti. Ihan kuin sille rahalle ei keksisi muutakin käyttöä, jos tuo yläkerran herra vaan suostuisi meille sen lapsen luonnonmukaisin keinoin antamaan... En sitä tarkoita, etteikö ne rahat menisi tärkeään asiaan, mutta kun ei niitä miljonäärejä olla.

Marjana kp 21/28-30

Vierailija
70/90 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans peukut pystyssä, että Mäntäselle ja Katkalle uutiset muuttuis vielä hyviksi! bd

Ja Marjanalle tsemppiä! Toihan on mahtavaa, että teillä on jo selvät suunnitelmat keväälle! Kyllä sinne on aikaa, mutta ihanan selkeältä vaikuttaa jo suunitelmat. Ja hei peukut ja varpaat sille luomuyllärille bd bd

).( Kiitos kovasti kaikille kannustuksista!! Täällä elellään piinapäivää 12 ja ovat kyllä nimensä veroisia, huh huh melkosta piinaa..!! Aiemmin toivoin oikein, että oliskin jotain tuntemuksia ja oireita, että olis helpompi uskoa plussaan. No, pitäs varoa mitä toivoo. Viikonloppuna huomasin, että rinnat on kyllä painavammat kuin ennen, jee! Mutta sunnuntai-iltana alkoi myös ensin terävä pistos vasemmalla, ja myöhemmin menkkakivun tuntuinen kipu molemmilla puolilla.. :( Ja menkkakipuja on tuntunut sillon tällöin sen jälkeen. Nyt pelkään käydä vessassa, mutta toistaiseksi kaikki ok, ei ole tätiä näkynyt!

Muita oireitakin kyllä on: olen implantaatiosta lähtien herännyt ilman kelloa joka aamu siinä kuuden maissa. Ja tämä on arvon naiset TOSI outoa minulle, olenhan 100% aamuntorkku!! Olen sitten ennen töihin lähtöä siivonnut kaappeja (! Kyllä myös TOSI outoa minulle, mutta nyt esimerkiksi on kenkäkaappi ja laukkukaappi käyty läpi ekaa kertaa vuosiin, kaikki pesty ja laitettu kuntoon..) Olen myös ensimmäistä kertaa hankkinut tänne joulukuusen - koonnut ja koristellut myös. Aiemmin en ole viittinyt tänne kuusta laittaa, kun aina tulen Suomeen jouluksi ja siellä saan nauttia joulukuusista..

Ihan rehellisesti on sellanen olo että kyllä tuolla joku saattais olla, mutta pelko menkkojen alkamisesta on silti suuri.. Ja kaiken huipuksi tajusin nyt, että klinikalta oli annettu väärä määrä Utrogestan lääkettä - nämähän loppuvat huomenaamulla vaikka verikoe on vasta torstaina ja niitä piti jatkaa, jos tulee plussa, ensimmäiseen ultraan saakka. Ei auta kun lähteä toiselle puolelle kaupunkia käymään klinikalla ja hakemaan niitä.. Tylsää koska joudun sinne taas torstaina verikokeeseen mutta kun ei täällä hedelmällisyyshoitolääkkeitä saa ostaa apteekista vaan vain hoitavalta klinikalta.

Ja tietysti töissä on viimeinen viikko ennen lomia ja stressiä pukkaa, mutta yritän silti pysyä vielä rauhallisena ja toiveikkaana...

Gabriela kp28 pp12

Muoks: sitä piti kysymäni, että eihän tässä nyt uskalla mitään testiä vielä tehdä? Eikö noi hormonit voi vaikuttaa niin, että tulee väärä plussa? Siksi en ole uskaltanut... Toisaalta, ehkä samat hormonit aiheuttaa kaikki nämä oireet ja muutokset minussa myös..?

71/90 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabriela: Kiitos peukuista :) Ihanaa, että sulle siirrettiin kaksi alkiota! Siinä sitten tuplaantuu se onnistumisen mahdollisuus. Nauti nyt tästä hetkestä, tuntuuhan se ”tekninenkin raskaus” varmaan ihan kivalta :) Vaikka tosiaan toivon sinulle sitä ihan oikeaa raskautta!! Tulehan sitten kertomaan tuloksista.

Miss Piggy: Minäkin niin mielelläni kävisin siellä yksityisellä, mutta ne pari inseminaatiota sitä kautta tuli sen verran kalliiksi ja ivf siihen vielä reilusti kalliimmaksi, niin pakko oli siirtyä julkiselle puolella. Mekin siis aloitettiin hoidot yksityisellä, mutta nyt syksystä asti julkisella ja yksi inssi tehtynä siellä. Minäkin haluaisin muutaman kilon saada pudotettua, vaikka pco:ta ei kuulemma ole, mutta monirakkulaisuutta lievänä käsittääkseni on.

Marjana: Mulla on just sama fiilis, et ei se luomuihme varmaan omalle kohdalle voi sattua… Olen niin pahoillani, että PAS ei sitten onnistunutkaan. Ihan kun näitä pettymyksiä ei tässä matkan varrella olisi jo riittävästi, niin väärältä tuntuu, että ei päästä edes yrittämään. Ei tuo maaliskuu tosiaan tunnu yhtään pahalta ja kaukaiselta. Sehän tulee ihan pian! Mutta ehkä sinne ette sitten edes joutuisi… ;)

Mäntänen: Kovasti odotellaan verikokeen tuloksia täällä. Paljon tsemppiä!!

K@tk@: Toivottavasti olet jo parantunut sitkeästä taudista! Ja pahoittelut negasta. Onko vuoto kuitenkaan vielä alkanut?

ON: Täällä ei vieläkään mitään uutta. Tänään menossa kp 32. Mitään tuntemuksia ei ole suuntaan eikä toiseen. Soitin tänään poliklinikalle ja kysäisin, olisiko lääkäri voinut tehdä sen sähköisen reseptin nyt valmiiksi, että olisin voinut käydä hakemassa lääkkeet valmiiksi, jos vuoto alkaa juuri joulun aikaan tai vaikka nyt viikonloppuna. Kun ohjeistus oli, että vasta kp 10 on ultra ja piikitykset alkaa taas joskus kp 2-5 aikoihin. Mutta ei kuulemma onnistu, kun pitää olla tiedossa, koska se vuoto alkaa, että pystyvät varaamaan ultra-ajan silloin kp 10. Kerrankin siis toivon, että tulisi pitkä kierto ja vuoto alkaisi vasta joulun jälkeen, että se ei sotkisi seuraavaa inssiä. Mä niin toivon, että se lääkäri suostuu tämän seuraavan inssin jälkeen siihen ivf:ään. Noi inssit tuntuu vaan niin turhilta. Luulen, että meillä se ivf menisi vasta kesän jälkeen jonnekin syksyyn. Tuntuu ihan hirveän pitkältä ajalta odottaa sinne asti. Täällä on tuttavapiirissä tullut taas raskausuutisia ihan riittävästi, että alkaa ahdistaa. Onneksi perjantaina on vika työpäivä ja sitten alkaa parin viikon loma! :) Ihanaa!

Karoliina kp 32/?

72/90 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä, mutta eivät nyt tälläkään kertaa auttaneet.. Maanantaina testattu nega ja verikoe varmisti sen äsken.. Hanskat taas tiskiin, eikö tää jo p*****e vois onnistua!!!

M

73/90 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabriela: Pregnyl voi näkyä testissä noin 10 päivää pistämisestä, jos yksi laitetaan. Eikös sinulla laitettu kaksi, joten ei tosiaan kannata hätäillä testin tekemisen kanssa.

Onko lisää siivouspuuskia ilmennyt? ;) Millainen olo muuten?

Karoliina: Pidetään siis peukkuja pitkän kierron puolesta. :)

Mäntäselle isot tsemppihalit! Otan osaa, ettei tärppiä tullut. Mitkäs on jatkosuunnitelmat? Heti pitää näitä kysellä, koska suunta on aina eteenpäin!

ON: Vuoto alkoi tänään, joten lyhyt kierto tästä ainakin tuli. Ei se oikeastaan harmittanutkaan, koska en osannut edes asennoitua, että tärppäisi luomusti tällaisessa kierrossa, jossa PAS:n peruuntuminen on latisti mielen. Nyt sitten täydellä höyryllä kohti uutta kiertoa ja peitot heilumaan erityisesti oviksen aikaan. Luovuteta ei!

Marjana

Vierailija
74/90 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut, mutta nyt tulee vaan omaa napaa..

Kiitos kysymästä Marjana. Oloni vaihtelee! Joka toinen päivä on nyt ollut todella kipeitäkin menkkamaisia kipuja, mutta sitten taas joka toinen paljon vähemmän, tänään oikeastaan ei juuri mitään..? :( En nyt näköjään osaa päättää haluanko, että on oireita vai en ;) Pahimpien kipujen aikaan kävi mielessä, että niinköhän nuo lääkkeet vaikuttavat, että vaikka menkat jo "haluaisivat alkaa", ne eivät "voi"?? Siltä se vähän tuntuu.. Kipeinä päivinä olen pelännyt käydä vessassa, kuvitellen että NYT ne alkoi.

Nännikipu loppu seinään kp19 jälkimmäisen Pregnylin jälkeen, mutta muuten rinnat ovat tuntuneet erilaiselta, on hyvin mietoa "kipua" rinnan alla, ja ovat raskaammat nyt. Mullahan ei yleensä rinnoissa tunnu missään vaiheessa normaalikiertoa. Mutta eivätkö kaikki nämä ole selitettävissä hormoneilla joita syön??

Siivouspuuskia ei ole tullut enää (valitettavasti) ;) mutta oudot ennen kukonlaulunaikaa tapahtuvat aamuherätykset kyllä jatkuvat, joka aamu? Enkä herää yhtään stressaantuneen oloisena, vaan ihan virkeänä.

Mä pistin kaksi kertaa Pregnyliä. Ekan yöllä kp11-12, kun punktio oli sitten kp13 aamusta. Ja toisen sitten 3 päivää implantaation jälkeen, kp19. Josta on nyt se 10 päivää.

Jouduin tänään käymään klinikalla ostamassa lisää keltarauhashormonia - paketti loppui juuri tänäaamuna ja huomenna on verikoe! Vähän kirosin, kun se klinikka on vielä toisella puolella kaupunkia ja sinne matkalla on AINA ruuhkaa. Mutta pitihän mun maksaa myös luovuttajan palkkio, 130e ;) Ja lohduttivat siellä, että jos olen raskaana niin sitten täytyy jatkaa lääkkeitten ottamista vielä (pitkään?)..

Kysäisin sitten siltä lapsettomuusklinikan puolen rahastavalta ja lääkkeet myyvältä henkilöltä, jota luulin hoitajaksi, mutta saattoi olla sihteerikkö, että olisko sillä suurta merkitystä, että tehtäskin se testi jo tänään, kun nyt kerran täällä olen? Hän jotenkin tokaisi että "ei ole mitään merkitystä, sama tulos tulee"! Tuli jotenkin ihan hirveen paha mieli hänen sanoistaan! Ihan niinkun hän jo tietäis, että nega mulle tulee?? :( Oli pakko soittaa äidille kuullakseni lohdun sanoja ;) Miten ne äidit aina osaakin lohduttaa?? :) Kysyin sitten sen sairaalan labrasta vielä, ja siellä ystävällinen hoitaja sanoi, että ivf-tilanteessa täytyy kyllä uskoa lääkärin ohjetta ja testata vasta sovittuna päivänä - varmaan just noiden lääkkeitten takia. Että huomenna sitten aamusta... Onneksi sain mahdollisuuden mennä tekemään sen tähän lähempänä olevaan sairaalaan. Ja iltapäivällä soittavat tulokset. Kääk.

Ihan rehellisesti myönnän, että pelkään negaa niin paljon, etten ole uskaltanut testata kotitestillä.. en melkein uskalla mennä sinne verikokeeseenkaan!

Mutta nyt jotain iloisia ajatuksia päähän (joulu, tuleva Suomen matka, hevoset joita kaipaan jo..) ja sitten nukkumaan, kunhan olen hetken vielä kuunnellut jouluradio.fi:ta! :D Tulen kyllä kertomaan sitten kuulumiset kun niitä on..

t. Gabriela pp13 kp29

Vierailija
75/90 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos testi näytti negaa, sillä menkat alko tänään, toisaaltaan ihanaa, et alko nyt, ei tartte joulun aikaan ressata... mut oishan se plussa ollut maailman paras joululahja ;)

Gabrielalla on jännät paikat meneillään, paljon tsemppejä ja plussasäteitä lähettelen sinulle/teille!!!

Nyt ei irtoo enää mitään, vatsataudin jälkeen sain sitten kivan flunssan, kuumetta, hillitön yskä, räkis, kurkkukipu ja muutenkin on olo kuin jyrän alle jääneellä... No, eiköhän se tästä, toivottavasti ennen joulua parane... Onneks ei tartte tehä itte jouluruokia yms. kun äitini ne tekee... (mennään mun vanhemmille siis jouluksi) mut nyt lähettelen vielä kaikille OIKEIN IHANAA JOULUA!!!

katka kp1/35 (yrityskertoja/vuosia en viitti enää ees aatella...)

Vierailija
76/90 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois sitte kp 15 tätä kiertoa ja en oo kyllä ovistesteillä saanu ovista pongattua. Tiä sitte onko mulla sitä ollenkaan, vai testailenko taas liian aikasin.

Terolutien kans kierrot oli siinä 29 päivää, ja nythän ei sitte oo taas mitään haisua että milloin seuraavat menkat tulee, kun ei oo enää terojakaan avustamassa.

No on tässä nyt pupuiltu silleen joka toinen päivä-taktiikalla, ja täytynee samaa rataa jatkaa jos sattuis tärppäämään. Menee jotenki pakkopullaks jos joka päivä alkaa peittoja heiluttelemaan.

Vierailija
77/90 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat kanssakuumeilijat, en meinaa mitenkään voida uskoa sitä, mutta mulle soitettiin hyviä uutisia ja sanottiin, että tämänpäiväinen raskaustesti (verikoe) on positiivinen, olen raskaana!!! :) :) :) Täysin hämmentyneenä vielä, itken ja nauran yhtäaikaa!! :)

Uskaltaisinkohan tehdä huomenna vielä kotitestin varmistukseksi? Vaikka hoitaja sanoi puhelimessa varmaan viiteen kertaan nauraen, että kyllä se on madame positiivinen se teidän tulos, niin ei vaan mitenkään meinaa voida uskoa todeksi...

Ohjeiksi annettiin, että jatkan noilla lääkkeillä uudenvuoden yli ja sitten käyn uudestaan verikokeessa, ja jos olen edelleen raskaana niin sitten ultra on siitä viikon päästä!

Valtavan iso KIITOS teille kaikille kannustuksista, peukuista, tsempeistä ja plussasäteistä, joita olen näitten viikkojen, kuukausien ja vuosien aikana täältä Vauva-lehden vauvakuume-palstalta saanut!! Lähetän teille jokaiselle niitä samoja, jotta pian saataisiin teidät kaikki pois tuolta kuumeilijalistalta odottajiin!!

t. Gabriela, naama kuin Naantalin aurinko, minä olen raskaana!!! :D

Vierailija
78/90 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea Gabriela!!! Hienoa! Uskohan nyt vaan, jos kerran plussaa on pärähtäny veritestissä, niin kyl sää raskaana oot :D

79/90 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomatonta, Gabriela! Paljon onnea! :) On niin ihanaa lukea, että onnistumisia tulee näistä hoidoista. Se antaa uskoa ja pontta jatkaa oman projektin kanssa. Nauti olostasi ja keskity vain itseesi ja pienokaiseen. :) Valitettavasti taidat joutua ne hevosystävät jättämään nyt vain rapsutuskavereiksi. ;)

Katkalle pahoittelut menkkojen alkamisesta. Mutta tosiaan onneksi ennen joulua.

ON: Menkkojen alku on kyllä taas turhauttavan hidasta... Kipuja on, mutta vuoto olemattoman niukkaa. Nyt herätessä kyllä tuntui ne kivut taas ärhäkämmiltä, joten eiköhän se vuotokin sieltä lopulta ala. Pari päivää ollut vain pientä tiputtelua. Olisin myös toivonut, että olisin saanut menkat pois alta ennen joulua, mutta ei tainnut ihan niin hyvä tuuri olla.

Voisi sitten ottaa asenteen tämän luomuyrityksen suhteen, kun niihin hoitoihin on nyt kuitenkin aikaa. Varmaan 3 kiertoa ehditään kuitenkin luomusti yrittää ennen hoitoihin pääsyä.

Hyvää Joulua kaikille!

Marjana

Vierailija
80/90 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos K@tk@ ja Marjana!! :) Onhan se ihan uskomatonta, kertakaikkiaan!! En itsekään meinannut millään uskoa, ja niinpä oli tehtävä vielä kotitesti. Tässä tämän aamun kuva! :D (enkä silti vieläkään meinaa uskoa)! Kyllä tätä on NIIN odotettu, ettei voi muuta kuin hymyillä hölmönä. Kerroin läheisilleni ja parhaille ystävilleni, jotka ovat olleet joka askelella prosessissa mukana, ja siellä useampi itki ilosta kanssani.

Kunhan saan tämän viimesen työpäivän tehtyä ja lennettyä koti-Suomeen tulen vielä kuikuilemaan teidän muitten kuulumisia ja kommentoimaan, Anteeksi kovasti viime päivien totaali omamahailu!!

Olen vakaasti päättänyt puhaltaa teille kaikille sellaset plussapuhurit, että saadaan teidät kaikki mukaan odottajiin! (hyvänen aika, olen menossa odottajiin!)

Ihan Valtavasti onnea, peukkuja ja plussasäteitä teille!!! Ja oikein ihanaa joulunaikaa kaikille!

t. Gabriela :D