Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pettymys jos kumppanin exät eivät olekaan olleet kovin tasokkaita...

Vierailija
04.12.2012 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sanalla "tasokas"?

- kaunis naamastaan?

- hyväkroppainen?

- älykäs?

- rikas?

- opiskellut hyvään ammattiin?

- mukava ja huumorintajuinen ihminen?

- valkoihoinen?

- syntyperäinen suomalainen?

Näitä voisi jatkaa loputtomiin. Jokaisella kun on vähän oma käsityksensä siitä , mitä on tasokas. Siksi koko sanaa on turha käyttää.

Vierailija
22/28 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä voisi jatkaa loputtomiin. Jokaisella kun on vähän oma käsityksensä siitä , mitä on tasokas. Siksi koko sanaa on turha käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika vähän on sanoja, joiden sisällöstä kaikilla olisi kiistatta sama käsitys. Mistä minä tiedän, miten sinä näet vaikkapa mustan värin? Jos se, mitä minä näen mustana onkin se, jona sinä näet punaisen?

Eli sovitaanko, ettei enää käytetä yhtään mitään sanaa, turhiahan ne kaikki lopulta ovat.

Vierailija
24/28 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2012 klo 13:11"]

Jälleen osoitus siitä, että naiset todellakin haluavat miehen, jonka kaikki muutkin naiset haluavat.

Se jolla on naisia, on niitä lisää.

[/quote]

MIKÄ IHME SE MUKA ON!

Vierailija
25/28 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen mieheni eksä oli akateeminen, kaunis nainen. Mutta nykyiseni eksä on 50 kiloa ylipainoinen lutkahtava ja mieleltään epätasapainoinen wt. En kertakaikkiaan tajua.

Vierailija
26/28 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa jos on tasoton. Joutuu miettimaan, etta eiko miehella ole mitaan kriteereita. Jos taas on tasokas, niin joutuu koko ajan tuntemaan pienta alemmuutta sita eksaa kohtaan, etta kelpaankohan tassa ollenkaan.

Vierailija
27/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tollaista ongelmaa, että miehen ex olisi tasoton. Ennemminkin turhan tasokas, mikä todella saa ihmettelemään miehen motiiveja! Miehen ex tuskin edes tietää, että olen olemassa, mutta jos tietäisi, niin ihmettelisi moista downgreidausta.. 

Niin ja lisänä vielä se, että myös mies on kovin tasokas. Olen kyllä tullut siihen tulokseen, ettei tasokkaan (hyvännäköinen, varakas, koulutettu, fiksu) ole pelkkää autuutta. Tai sitten itsetunnon pitää olla taivaissa. Ei siis todellakaan kannata kadehtia naisia, jotka seurustelevat alfauroksen kanssa. 

Vierailija
28/28 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2012 klo 13:30"]

mun mittapuun mukaan mitään upeita ilmestyksiä ole ollut. Toisaalta ei tarvitse kilpailla kenenkään kanssa johonka vertais ja olen aina se jonka tasoista hän ei koskaan unelmissaankaan kuvitellut saavansa.
Mies itse on ihan tavallinen naamastaan, iso raameiltaan (joka paikasta :D ) ja siitä tykkään.
Pidän myös siitä ettei mun tarvitse kilpailla kenenkään kanssa omasta miehestäni, ei hätyytellä riippoja ympäriltä eikä pelätä että hän katselisi muita.

[/quote]

TÄYSI komppi tälle, just näin se on meilläkin!! Miehen eksät ei tasollisesti ole mun tasoa, ja ei pelkoa siitä että heistä olisi ikinä mitään vastusta mulle. Olen myös juuri sellainen josta mies on voinut vain haaveilla. :)

Eksän kanssa ollessa hänellä oli viimeisin eksä ollut aivan huikean kaunis nainen. Muakin vielä kauniimpi jonkun verran. Joo, siinä tunsi olonsa jotenkin epävarmaksi ja pitkään!