Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aaaargh, en jaksa anopin puheita siitä kuinka loukkaantunut on..

Vierailija
04.12.2012 |

Anoppi päätti kutsua tänä jouluna kaikki lapsensa puolisoineen luokseen jouluksi... Yksi pikku juttu pääsi kuitenkin unohtumaan. Me olemme suunnitelleet joulua Australiassa siskoni perheen luona jo toukokuusta asti, nyt on jo lentoliputkin olleet varattuina useaman kuukauden.

Nyt anoppi itkee mieheni sisaruksille ja miehelleni minun pilaamaansa joulua ja kuinka saatan viedä hänen ainoat lapsenlapsensa pois jouluksi... Kun joulunahan ollaan suvun kanssa. Suku ilmeisesti tarkoittaa vain hänen sukuaan, kun käsittääkseni olen kuitenkin sukua siskolleni. Viimeisimpänä korttina anoppi on vetäissy esiin "kuolen kohta"-kortin... Hänellä kun voi olla viimeinen joulu nyt ja olisi niin ihana viettää sitä lastenlasten kanssa. Kuolevalla anopilla on ikää 68v. että kaiken todennäköisyyden mukaan täysin terve ihminen tuskin on juuri tämän joulun jälkeen kuolemassa...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiesi, niin paskamainen anoppi sulla. Ja vaikka anoppisi ei olisi tiennyt lippujen ostosta niin ei hänellä silti olisi oikeutta loukkaantua siitä, että teette valinnan missä joulua vietätte. Mutta olen kuullut vastaavia tarinoita. Ja juuri perustellaan niin, että kyllähän jouluna ollaan suvun kanssa. Ja siis miniän oma suku ei ole sukua. Eipä tuollaiselle mitään voi. Nyt olisi vaan sinun miehesi tehtävä pistää äitinsä aisoihin. Sanoa, että tätä Australian-joulua on suunniteltu jo kauan, liput ostettu ja että perheenne menee sinne mielellään. Hänkin siis, ettei jää kuvaa, että hirviö-miniä on pakottanut poikaparan maapallon toiselle puolelle. Sovitte, että tulette sitten ensi jouluna.

Mutta kyllä ihmetyttää tuollaiset ihmiset. Meillä joulun suunnitelmat tehdään aina hyvin varhain, elo-syyskuussa. Mutta suunnitelmat lähtevä siltä kannalta, että yhdessä mietitään, mitä tehtäisiin jouluna. äitini kysyy, olenko ajatellut olla appivanhemmilla vai omilla vanhemmilla. Samoin kysyvät appivanhemmat. Siitä sitten tehdään suunnitelmat ison oman suvun ja naidun suvun kesken, kompromisseja ja niin että kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
2/2 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumaliste...!! Taas anoppi joka vetää herneet nenään kun asiat ei mene niinkuin hän itse haluaa. Ja miniä on itsekäs...kukahan tässä itsekäs on?

Ihanaa matkaa Ausseihin ja hyvää joulua myös siskollesi!!! :D

"Been there, done that!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla