Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoittelin viime viikolla lapsen kaverin äidistä...

Vierailija
04.12.2012 |

Uusia vaiheita: Eilen illalla koulun juhlan jälkeen tulee kello kahdeksalta tekstari ohjeista tälle päivälle.

Että lapsi menee tänään niin ja niin, nämä ja nämä vaihtovaatteet pitää huolehtia ja että isänsä sitten hakee tänään näin ja näin. "Jooko?"

Koulun juhlissa ei edes tervehditty, mutta sitten illalla taas tulee käsky, ei edes pyyntö.

Viime viikolla minulle erikseen vittuiltiin, kuinka sillä ei ole mitään arvoa, että hoitaako luokan puolesta jotain päivällä vai ei, mutta näemmä nyt sitten ko. äiti ei pääse edes oman lapsensa asioita hoitamaan, mutta minun pitäisi...

En ole vastannut yhtään mitään. Eihän edes maksullinen ip-kerho päivystä iltakahdeksalta!

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se siitä. Lopeta palvelu. Välit menee poikki mutta mitä sitten? Ei mukerolle tarvitse olla kiva.

Vierailija
2/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oikein julkisesti selitettiin, kuinka sillä ei ole mitään arvoa, että hoidan lasten yhteisiä asioita päivällä, koska minulla on joustavat työajat.

Kuitenkaan kukaan ei koskaan käytännössä sinne päivällä pääse käyttämättä lomapäiviään. Eli minusta toiminnallani on aikamoinen arvo.

Puhumattakaan nyt siitä, että päivystän ja passaan 24/7. Aamuseitsemästä iltayhteentoista tulee noita tekstareita välillä.

En tajua ko. ihmisen lyhytnäköisyyttä. Jos minä olisin samanlainen oman edun tavoittelija, minä pitäisin tällaisen äidin vaikka sitten imartelemalla tyytyväisenä, koska saamani hyöty olisi niin suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö se viimviikkoinen ketju jostain?

Vierailija
4/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hoidan hänen lapsensa maksutonta ip-kerhoa.

Asumme koulun vieressä, joten lapsi aina meillä.

Ei se vielä mitään, mutta sitten tosiaan vielä on tämä käskytyspalvelu eli 24/7 pitäisi päivystää.

Ja viime viikolla soitettiin töihini, että kun hänellä on töissä tämmöinen ja tämmöinen juttu niin minun pitää vielä harrastuksenkin jälkeen tehdä puolen tunnin ekstralenkki illalla ja kiikuttaa lapsi äidille, joka ei viitsi kävellä 300 metriä itse hakemaan sitä lastaan. Hän meni sitten lämpimään kirjastoon lueskelemaan lehtiä, kun minä notkun umpiväsyneenä siellä harrastuksen laidalla ja lykkään kotiinpääsyä puolella tunnilla...

ap

Vierailija
5/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ihan suoraan että tämä ei enää vetele, hoitaa ihan itse lapsensa. Vai saatko sinä tuosta kuitenkin jotakin kiksejä tai jotakin kun olet vietävissä noin?

Ei mahdu mun järjenjuoksuun tämä ollenkaan

Vierailija
6/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita sille, että laittakoot akkansa kuriin ja hoitakoot ite lapsensa, ettet sinäkään tunge heidän elämäänsä käskyttämään teidän lasten hoito/kouluasioissa!

Vierailija
7/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene.

Ei mene vihjeet, ei päin naamaa sanominen, ei huutaminen, ei se ettei vastaa.

Tämän äidin mielestä se on "kiukuttelua" ja se mitä hän minulta taas odottaa on "yhteisöllisyyttä".

Vierailija
8/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saa samanlaiset käskyt ja sitten kuuliaisena toimii niiden mukaan.

Jos yritän puhua hänelle, hän sanoo että heillä päätösvalta on vaimolla... En edes näe tätä äitiä koskaan, koska isä hoitaa kaikki lapsen asiat, kun ei äiti ehdi...

Vierailija
9/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen jää mihinkään harrastuksen laidalle notkumaan vaan ilmoita että sori, en nyt ehdi jäädä odottelemaan kun pitää ehtiä vielä sinne tahi tänne.

Hyväksikäyttäjä jatkaa hyväksikäyttöään niin kauan kun hyväksiäytettävä antaa sen tapahtua. Ei todellakaan kannata jäädä odottelemaan että hyvksikäyttäjä itse lopettaisi.

Vierailija
10/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoisit tilanteesta? Taikka sitten lastensuojeluilmoitusta kohta?

kutonen vastaa

Vierailija
11/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin soittojen kanssa. Sairashan tuo äiti on. Antasin kuulla sinuna kunniansa

Vierailija
12/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vastannut tekstariin enää.

Viime viikolla ko. äidin piti tulla hakemaan se lapsensa itse, mutta sitten tuli vain tilaustekstari, että hän on nyt täälläjatäällä, tuo lapsi tänne.

Vein lapsen, mutta en enää moikannut ko. äitiä, joka kömpi sieltä lämpimästä sitten naistenlehti kourassa lässyttämään autoni luo. Kaasutin pois.

Seuraavalla kerralla jätän sen lapsen pakkaseen.

ap

Vierailija
13/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot tosiaan pelkän jyrkän EIn, etkä selittele ja pahoittele mitään!

Vierailija
14/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat joka viestiin että ei käy, et pyytele mitään anteeksi vaan silkka ei.

Vierailija
15/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tämä äiti kuuntelisi sitäkään, hän kun vain käskyttää.

ap

Vierailija
16/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten tekstareihin vastaamattomuudella teet nyt hallaa itsellesi. Jokaiseen viestiin selkeä kieltäytyminen. Viimeistään nyt yhteys opettajaan ja tarvittaessa kunnan lastensuojeluun, edes neuvon kysymiseksi.

Vierailija
17/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän minun edes tarvitse olla paikalla iltapäivällä, kun ei äiti ole tavoittanut minua.

Ajattelin pakata oman lapseni autoon ja ajella Ikeaan. Siinähän sitten keräilee sen oman murunsa vaihtovaatteineen kaikkineen.

ap

Vierailija
18/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestiin että ei käy, ja sen jälkeen pitää huoli ettei todellakaan käy, eli tosiaan poistut vaikka sinne Ikealle.

Johdonmukaisesti vain vastaan noihin käskyihin että ei käy, ja sitten toimit sen mukaan ettei todellakaan käy.

Tai sitten laitat käskyjä takaisin. Viime viikoll olisit voinut vastata siihen lapsen harrastuksesta tuontikäskyyn että et nyt ehdi jäädä odottelemaan. Etkä olisi sitten jäänyt.

Selkeät rajat täytyy laittaa mutta rajat eivät ole tällaiselle ihmiselle kovin selkeät jos jätät vastaamatta niihin tekstareihin.

Vierailija
19/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sittenhän minun pitää kytätä koko ilta ja jos en ehdi ajoissa kieltäytyä, olen taas sen käskyn vanki.

Jos ei minua saa kiinni, vastuu jää sille käskyttäjälle, koska minähän en ole sitoutunut mihinkään.

En todellakaan ala yötä päivää päivystää!

Vierailija
20/111 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä on vain käsketty poistumaan oppituntien jälkeen. Ko. lapsi kun on sitten jäänyt sinne notkumaan tuntikausiksi, jos minä en huolehdi.

Ja aiemmilla kerroilla on tullut minulle nuhteet "kiukuttelusta"...

Ja tosiaan pitkät saarnat yhteisöllisyydestä...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi