Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh, suutuin äsken muuttofirmalle puhelimessa

Vierailija
03.12.2012 |

Miten jotkut palveluammatissa olevat ovat niin epäkohteliaita, että alkavat kiistellä ja vinoilla asiakkaalle, jos ei tiedä kaikkia heidän kommervenkkejään. No kai rahamme kelpaavat jollekin toiselle firmalla paremmin sitten!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Porvoossa? Ja siis tarkotan ihan oikeasti sitä kaupunkia :)

Mäkin olen siellä menettänyt hermoni muuttofirman paskamaiseen asenteeseen, hoidettiinkin muutto sitten ihan omin voimin ilman mitään firmoja...

Vierailija
2/6 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Porvoossa. Melkein oltiin sovittu muutto heidän kanssaan ja soitin kysyäkseni vielä pari yksityiskohtaa ja se katkaisi kamelin selän ja se tyyppi langan päässä heittäytyi tosi sarkastiseksi ja nolasi minut ja alkoi kovasti ihmetellä vähäisiä tietojani muuttogfirmojen toiminnasta - kas kun ei kuulu kovinkaan paljon tietoni piiriin kuljetusalan systeemit. Heidän tehtävänään on neuvoa minua mielestäni ja vastata asiallisesti kysymyksiin eikä alkaa mitään vinoilua. Sanoin, että valitettavasti tuolla aenteellanne ei tule nyt kauppoja. Ja tyyppi laittoi luurin korvaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se sitten on ihan maanlaajuinen ilmiö, toi muuttofirmojen ylimielisyys. Mutta hyvä, ettet sitten heidän palveluitaan käyttänytkään! :)

2

Vierailija
4/6 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut Porvoossa. Melkein oltiin sovittu muutto heidän kanssaan ja soitin kysyäkseni vielä pari yksityiskohtaa ja se katkaisi kamelin selän ja se tyyppi langan päässä heittäytyi tosi sarkastiseksi ja nolasi minut ja alkoi kovasti ihmetellä vähäisiä tietojani muuttogfirmojen toiminnasta - kas kun ei kuulu kovinkaan paljon tietoni piiriin kuljetusalan systeemit. Heidän tehtävänään on neuvoa minua mielestäni ja vastata asiallisesti kysymyksiin eikä alkaa mitään vinoilua. Sanoin, että valitettavasti tuolla aenteellanne ei tule nyt kauppoja. Ja tyyppi laittoi luurin korvaani.

Kyselin pientä lainaa ja en ollut sellaista pankista kysellyt 10 vuoteen. Alkoi selittämään minulle kuin pikkulapselle takauksista ym. lainassa. En ottanut ja laitoin vittuilumailin perään; seur. päivänä 2 ihmistä soitteli ja pyyteli anteeksi.

Kuinka voi ihminen pysyä kaikista yksityiskohdista palveluissa selvillä jos niitä ei käytä todella useasti ?. Ei mitenkään.

Vierailija
5/6 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hankalaa? Normaali asia lainatilanteessa.

Suosittelen muuttofirmaksi Niemeä. Asiallista ja hyvää palvelua.

Vierailija
6/6 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla piti 8-11 välillä tulla muuttolaatikot mutta monista lupauksista huolimatta ei vieläkään ole tullut. Eden pahoitteluja tästä viivästymisestä ole firmalta tullut, kun on sinne soitettu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän