Inhoan sitä kun naiset sanovat: jos miehet synnyttäisivät/
niillä olisi kuukautiset tms. niin olisi keksitty tehokas kivunlievitys jne.
Tällä kommentilla naiset niin osoittavat oman tyhmyytensä ja sitä että heidän mielestään tarvitaan miehiä keksimään asioita. Naiset kärsivät näistä asioista mutta eivät osaa tehdä mitään asioiden hyväksi vaan siihen he tarvitsevat miehiä.
Onko muita, joita tälläinen "pikku" juttu ärsyttää?
Kommentit (50)
Paskahommiahan ne miehetkin tekevät, mutta eivät vingu koko ajan.
Ja jos paskahommista maksettais naisillekin sama, niin en mäkään vinkus.
Kyllä ainakin kaikissa omissa työpaikoissa on maksettu naisille ihan samoin kuin miehillekin samoin perustein. Pakkoko on valita matalapalkka-ala, jos ei sen palkka kelpaa.
Mua ärsyttää, kun jotkut ämmät vinkuu, että jos miesten tehtävä olisi synnyttää, niin sukupuutossa oltais. Oikeasti, ei se kyllä niin olisi. Lisääntymisvietti toimisi varmasti ihan yhtä vahvasti, mutta osat olisivat erit. Ja vaikka synntys on rankkaa, niin ei se kyllä ihan niin rankkaa ole. Miehillä on muutenkin yleensä parempi kivunsietokyky kuin naisilla.
Joopa joo, kyllä se nainenkin jaksaa vinkua tuossa vaiheessa ;) Varsinkin silloin itkee ja huutaa kun itsellä on pää kipeä ja joutuu siltikin lapsia hoitamaan. :D Paska nakki, älkää tehkö niitä mukeloita jos ei kelpaa tapa millä ne tulee pihalle.
Kivutonta tapaa ei ole, eikä niitä voi mahaankaan jättää.
Pakkoko on valita matalapalkka-ala, jos ei sen palkka kelpaa.
takia niistä synnytyksistä ei saada kivuttomia tai edes inhimillisiä, kun löytyy näitä ah niin sankariäitejä, joiden mielestä synnytyksen kuuluukin sattua ja olla elämää mullistava kipukokemus!
Tuskin yksikään mies hehkuttaisi, että ompa mahtavaa kun tämä eturauhastutkimus tai mikä lie on niin kivulias, kyllähän sen kuuluukin olla. hohhoijaa.
Itse ei koeta, että voitaisiin vaikuttaa asiaan millään tavalla, vaan halutaan avuksi miehiä tai toisia naisia. Taitaa siis tämä valitus kertoa eniten siitä, että ei ole HALUA tehdä sille kivulle mitään itse. Odotetaan vaan, että joku muu tekee, ite vaan losottaa valaana sängyllä ja *pim* kätilö hoitaa synnytyksen. Ja sitten kun se homma ei näin onnistukaan, niin valivalivalitetaan kuinka kauheeta hommaa.
Oletko ajatellut, että ne jotka eivät valita, ovat ehkä keksineet keinon käsitellä kipua? Mutta niistähän sinä et halua kuulla mitään, koska se ei sun mielestä ole oikein, että sun täytyis jotain tehdä sen asian eteen...
Miehillä on muutenkin yleensä parempi kivunsietokyky kuin naisilla.
Naiseni on kyllä hyvin herkkä kivuille. Aina, kun se on kipeänä en kuule mitään muuta kuin miten sattuu. Esim. samat vatsataudit sairastetaan siten, että minä pidän itsestäni huolen ja odottelen rauhassa pahan olon väistymistä siitä juuri sanallakaan valittamatta.
Samassa taudissa naiseni makaa sikiasennossa ja oksentaa vähän väliä, kyyneleet valuvat poskilla, kun tuntuu niin pahalta! Paijaan sitä aina kipeänä, kun se vaikuttaa siltä kuin kuolemaa tekisi. Ihmettelen kyllä, että onko se niin paljon pehmompi vai tuntuuko hänellä ne kivut oikeasti kovempina.
No mut jos sä oot sellainen, niin älä yleistä!
Joopa joo, kyllä se nainenkin jaksaa vinkua tuossa vaiheessa ;) Varsinkin silloin itkee ja huutaa kun itsellä on pää kipeä ja joutuu siltikin lapsia hoitamaan. :D Paska nakki, älkää tehkö niitä mukeloita jos ei kelpaa tapa millä ne tulee pihalle.
Kivutonta tapaa ei ole, eikä niitä voi mahaankaan jättää.
Huh huh...
Pakkoko on valita matalapalkka-ala, jos ei sen palkka kelpaa.
sata kertaa pahempaa kipua olen kärsinyt kun hammas tulehtui. Mutta joo, kyllä otti päähän sairaalassa kiljuvat naiset. Huudettiin kuin sikaa olisi pistetty...
Tee silti niitä paskahommia jos on kerran parempi palkka kuin nyt!
sata kertaa pahempaa kipua olen kärsinyt kun hammas tulehtui. Mutta joo, kyllä otti päähän sairaalassa kiljuvat naiset. Huudettiin kuin sikaa olisi pistetty...
Mitä se auttaa, jos se munakkeellinen saa enemmän?
Tee silti niitä paskahommia jos on kerran parempi palkka kuin nyt!
Tietenkin aloittelijan palkan saat jos menet noin vain ilman koulutuksia ja kokemuksia tekemään.
Mutta samanlaiseksi se sinunkin palkkasi nousee kuin miehillä kun teet työsi hyvin.
Usea nainen on näissä ns. paskahommissa ja ihan samaa palkkaa repivät kuin miehetkin.
Naiseni on kyllä hyvin herkkä kivuille. Aina, kun se on kipeänä en kuule mitään muuta kuin miten sattuu. Esim. samat vatsataudit sairastetaan siten, että minä pidän itsestäni huolen ja odottelen rauhassa pahan olon väistymistä siitä juuri sanallakaan valittamatta.
Samassa taudissa naiseni makaa sikiasennossa ja oksentaa vähän väliä, kyyneleet valuvat poskilla, kun tuntuu niin pahalta! Paijaan sitä aina kipeänä, kun se vaikuttaa siltä kuin kuolemaa tekisi. Ihmettelen kyllä, että onko se niin paljon pehmompi vai tuntuuko hänellä ne kivut oikeasti kovempina.
Sun kirjoitustyylisi on todella epäuskottava, oletko alkuketjun hihittelevä mies?
Tietenkin aloittelijan palkan saat jos menet noin vain ilman koulutuksia ja kokemuksia tekemään.
Mutta samanlaiseksi se sinunkin palkkasi nousee kuin miehillä kun teet työsi hyvin.Usea nainen on näissä ns. paskahommissa ja ihan samaa palkkaa repivät kuin miehetkin.
Tietenkään tämä ei ole mikään yhteiskunnallinen ongelma, koska SINÄ sanot niin =D
Mutta samanlaiseksi se sinunkin palkkasi nousee kuin miehillä kun teet työsi hyvin.Usea nainen on näissä ns. paskahommissa ja ihan samaa palkkaa repivät kuin miehetkin.
Lähde itse kokeilemaan saatko samaa palkkaa ajan kuluessa! Minä saan, mutta teenkin työni yhtä hyvin kuin miehetkin enkä vingu koko ajan ;)
Tuskin yksikään mies hehkuttaisi, että ompa mahtavaa kun tämä eturauhastutkimus tai mikä lie on niin kivulias, kyllähän sen kuuluukin olla. hohhoijaa.
Ei kukaan täällä olekaan kehuskellut että olis jotenkin hienoa kun se sattuu niin kamalasti. Se vaan on luonnollinen asia. Kipua ei voi poistaa tässä tapauksessa mitenkään vahingoittamatta lasta. Ei sektiokaan kivuton ole, ainakin itse olin sektion jälkeen ihan hirveissä tuskissani ja helpompi minulle oli alatiesynnytys. Kokemusta on lisäksi alatiesynnytyksistä, joissa toisessa oli epiduraali joka poistu supistuskivut kokonaan sekä synnytyksestä kokonaan ilman kipulääkettä. En pysty sanomaan, kumpi oli helpompi tai kamalampi kokemus. Jokatapauksessa ponnistusvaiheessa touhu on ihan karmeeta. Eli ei se ole se kipu tai kipulääkitys ihan niin isossa roolissa synnytyksessä kuin mitä vois äkkiä kuvitella.
Nyt puhuttiin niistä paskahommista!
Niin. Nimenomaan niissä paskahommissa saa palkkaa sen mukaan paljonko tekee töitä, samat perusteet miehillä ja naisilla, ei miessiivoojatkaan enempää tienaa pelkästään muniensa takia.
Meillä ei vielä lapsia.. Ja sellanen tilanne, että miehellä on suurempi halu saada lapsia kuin minulla. Itse nimittäin pelkään tosi paljon synnytystä, en ehkä kivun vuoksi vaan mahdollisten vammojen takia, joita siinä voi tulla... Ärsyttää kyllä se, että mies ei ikinä halua kuunnella tai edes yrittää ymmärtää, jos haluaisin keskustella noista peloistani. Helppoahan se miehelle on, kun ei itse tarvitse "uhrautua".. :(
Ja kyllä ne synnytyskivutkin pelottavat, kun joskus on ollut jo sellaiset menkkakivut, että on tuntunut että kohta taju lähtee.. Ja synnytys nyt varmasti on kuitenkin vielä monin verroin pahempaa :/