Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan sitä kun naiset sanovat: jos miehet synnyttäisivät/

Vierailija
03.12.2012 |

niillä olisi kuukautiset tms. niin olisi keksitty tehokas kivunlievitys jne.

Tällä kommentilla naiset niin osoittavat oman tyhmyytensä ja sitä että heidän mielestään tarvitaan miehiä keksimään asioita. Naiset kärsivät näistä asioista mutta eivät osaa tehdä mitään asioiden hyväksi vaan siihen he tarvitsevat miehiä.

Onko muita, joita tälläinen "pikku" juttu ärsyttää?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iSun kirjoitustyylisi on todella epäuskottava, oletko alkuketjun hihittelevä mies?

[/quote]

En ole mikään "alkuketjun hihittelevä mies". Kyllä ihan sama tauti oli kyseessä, itse oksensin kerran koko taudin aikana, naiseni oksensi viiden minuutin välein, kun toivoi sen auttavan oloonsa.

Mikä kirjoitustyylissä sitten oli todella epäuskottavaa?

Vierailija
42/50 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen kyllä niin, että jos miehet synnyttäisivät niin yksikään tai ainakaan moni mies ei todellakaan suostuisi siihen kidutukseen mihin naiset laitetaan. Miehet osaisivat VAATIA kunnon kipulääkitykset ja hoidot eivätkä alistuisi terveydenhuoltohenkilökunnan edessä.

HÖPÖ HÖPÖ! Mua tässä keskustelussa ärsyttää taas just tuo että miehet ei muka kestäisi synnytystä samalla tavalla kuin naiset. Ei kai sitä kukaan haluaisikaan kestää, mutta KUN SE ON PAKKO! Olipa siinä sitten mies taikka nainen.

Ei se synnytys edes SATU. Sehän on lastenleikkiä, supistuksista ponnistusvaiheeseen! Ei siinä ole mitään kestämistä!

T: Nainen, 18v synnyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja ei ollut hihittelevä mies, sen sijaan nro. 13 olin taas minä.

T. Alkuketjun Hihittelevä Mies (Kunnon intiaaninimi :)

Vierailija
44/50 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Nimenomaan niissä paskahommissa saa palkkaa sen mukaan paljonko tekee töitä, samat perusteet miehillä ja naisilla, ei miessiivoojatkaan enempää tienaa pelkästään muniensa takia.

Vierailija
45/50 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskahommiahan ne miehetkin tekevät, mutta eivät vingu koko ajan.

Niissähän naiset kyselevät, mitä voisi käyttää ehkäisykeinona, kun hormonaallinen ehkäisy ei sovi ja sterilisaatio pelottaa. Ja kas kummaa, se puoliso ei suostu käyttämään kumia tai menemään vasektomiaan, ne kun on niin epämiellyttäviä. Menee vielä halu ja kyky.

Vierailija
46/50 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se synnytys edes SATU. Sehän on lastenleikkiä, supistuksista ponnistusvaiheeseen! Ei siinä ole mitään kestämistä!

Vierailija
47/50 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaja ei ollut hihittelevä mies, sen sijaan nro. 13 olin taas minä.

T. Alkuketjun Hihittelevä Mies (Kunnon intiaaninimi :)

Vierailija
48/50 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen kyllä niin, että jos miehet synnyttäisivät niin yksikään tai ainakaan moni mies ei todellakaan suostuisi siihen kidutukseen mihin naiset laitetaan. Miehet osaisivat VAATIA kunnon kipulääkitykset ja hoidot eivätkä alistuisi terveydenhuoltohenkilökunnan edessä.

HÖPÖ HÖPÖ! Mua tässä keskustelussa ärsyttää taas just tuo että miehet ei muka kestäisi synnytystä samalla tavalla kuin naiset. Ei kai sitä kukaan haluaisikaan kestää, mutta KUN SE ON PAKKO! Olipa siinä sitten mies taikka nainen.

sanotko noin kun pukerrat ulos ilman kipulääkkeitä sitä viiden kilon muksua, joka kaiken lisäksi jää jumiin hartioistaan....

Voin muuten sanoa, että ei todellakaan ole lastenleikkiä eikä kivutonta.

Vierailija
49/50 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miksi, miksi, sen luin.

Vierailija
50/50 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miksi, miksi, sen luin.

vai kävikö täällä joku vähän älyvapaa nainen vaan provoilemassa. Noiden ns. miestenkin kirjoitukset oli vähän naismaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän