Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaa J:tä NOLOTTAA! :D

Vierailija
03.12.2012 |

Mua melkein (siis melkein) ahdistaa sen ihmisen puolesta. Kaikki sen läheiset ja tutut sai tietää mitä kaksinaamaista peliä se on netissä pelannut. N O L O A. Mikä häpeä suosikki bloggaajalle... Ei tuollainen ole normaalia aikuisen naisen toimintaa. Onko joku palstapsykiatreista tehnyt jo hänelle diagnoosin? Mikä kumma saa ihmisen toimimaan tuolla tavalla... En tajua.

Vielä kerran: N O L O A !

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hillitön vahingonilo ei ole yhtään noloa.

Vierailija
2/16 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen haistanut siitä ihmisestä pelkän blogituttavuuden perusteella alusta asti, ettei ole sitä miltä näyttää.

Ihme besserwisseröintiä toisten blogeissa, sellaista mukaystävällistä opastamista ja pätemistä.

Myi myös huonokuntoista vaatetta hyvänä. Suoraan sanottuna valehteli räikeästi noissa veetekaupoissa.

Blogistien mukaan myös kerjäsi ja kinusi sponsoreilta noita vaatteita joita sitten suureen ääneen ilmoitti OSTANEENSA.

Hiukan sellainen surkuhupaisa hahmo, näyttämisen halu on kova, halu olla samanlainen kuin muut suositut blogistit, mutta taito ja rahat ei riitä :(.

Minua suututtaa Sinin puolesta (Kaikki KMitä Olen blogi), vaiken ihmistä tunne, on hänestä muodostunut blogin perusteella lämmin ja mukava tunne. Omaa hyvän maun ja hänellä on kauniit lapset.

Sari (alias Jarna) kateuksissaan kirjoitellut idioottimaisuuksia.

Mistä sitä oikeati tietää paljonko tää Sari on ilkeillyt. Nyt on vaan kaksi blogia paljastunut, joissa Sari on anona riehunut. Itse luulen, etä niitä on paaaaaaaaaaaljon enemmänkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa! :D

Vierailija
4/16 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin blogeja (yhtään mitään blogia) seuraamattomalle, jotain mielenkiintoista kuulostaa tapahtuneen ja haluaisin tietää tarkemmin... =)

Vierailija
5/16 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samaan aikaan laitellut omalla nimimerkillään mukavia viestejä. Jakautunut persoonallisuus? Ehkä.

Vierailija
6/16 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi kaikki häntä koskevat keskustelut häviävät alta aikayksikön. Tämäkin keskustelu häviää pian.

Vierailija
7/16 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakautunut persoonallisuus? Ehkä.

mutta vai ihan jakautunut persoonallisuus? Olisin kiinnostunut tietämään että tarkoitatko tällä skitsofreniaa vai dissosiatiivistä identiteettihäiriötä? Ja vielä perusteet olisi kiva kuulla.

Vierailija
8/16 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se tuli selville? ja kuinka kaikki täällä tietävät kyseisestä jutusta?

Vierailija
9/16 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen haistanut siitä ihmisestä pelkän blogituttavuuden perusteella alusta asti, ettei ole sitä miltä näyttää.

Ihme besserwisseröintiä toisten blogeissa, sellaista mukaystävällistä opastamista ja pätemistä.

Myi myös huonokuntoista vaatetta hyvänä. Suoraan sanottuna valehteli räikeästi noissa veetekaupoissa.

Blogistien mukaan myös kerjäsi ja kinusi sponsoreilta noita vaatteita joita sitten suureen ääneen ilmoitti OSTANEENSA.

Hiukan sellainen surkuhupaisa hahmo, näyttämisen halu on kova, halu olla samanlainen kuin muut suositut blogistit, mutta taito ja rahat ei riitä :(.

Minua suututtaa Sinin puolesta (Kaikki KMitä Olen blogi), vaiken ihmistä tunne, on hänestä muodostunut blogin perusteella lämmin ja mukava tunne. Omaa hyvän maun ja hänellä on kauniit lapset.

Mistä sitä oikeati tietää paljonko tää Sari on ilkeillyt. Nyt on vaan kaksi blogia paljastunut, joissa Sari on anona riehunut. Itse luulen, etä niitä on paaaaaaaaaaaljon enemmänkin...

Olen myös huomannut, että J kommentoi blogeja omalla nimelläänkin jotenkin alentuvaan, itsekorosteiseen ja piiloaggressiiviseen sävyyn, pätee ja nälvii ja samalla makeilee siten, että bloggaajalle jää vähän epäselvä olo, vittuiltiinko tässä nyt vai ei. Nuo anokommentit ovat tavallaan sitä samaa, mutta paljaammin. Musta niissä oli ihan selvästi nähtävissä J:n kädenjälki. Viimeistään nuo vittuilujen perään liitetyt "mukavaa joulunodotusta sinulle :)"-tyyppiset loppukaneetit, paljastivat J:n.

Mun nähdäkseni taustalla on kateus. J yrittää olla tyylikäs, kotoileva ja eko, mutta ei vaan ihan osaa. Nöpsyn vaatteet ovat överimauttomia röyhelöitä ja hörhelöitä, koti hyvin tavallinen krääsäinen lapsiperhekoti kaupungin vuokrakerrostalossa, eikä suinkaan mikään maalaisromanttinen unelmaomakotitalo tai vaihtoehtoisesti mustavalkoisen pelkistetysti sisustettu 50-luvun pienkerrostalokoti kuten monilla lastenvaatebloggaajilla. Ja ekoilu soijarouheineen liittyy epäilemättä myös taloudelliseen tilanteeseen.

Mutta on se sääli. Nainen, joka on saanut niin paljon. Neljä tervettä lasta, paljon energiaa ja toimeliaisuutta, ei kykene olemaan onnellinen vaan kostaa omaa pahaa oloaan muille äideille. Minusta J:tä on ennen kaikkea sääli, etenkin kun tuon kaikille paljastuneen anonyymivittuilun jäljet ovat kauaskantoiset heijastuen ystäväpiiriin ja myös omiin lapsiin. Suunnilleen kaikki tietävät J:n, riippumatta lukevatko blogiaan vai eivät. Ja selvästi bloggailu on J:lle tosi tärkeää. Ja nyt se ilo on viety, ihan vaan J:n oman törppöilyn takia.

Vierailija
10/16 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän sitten oli kirjoitellut?

Vierailija
11/16 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt nolottaa?

Vierailija
12/16 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on paljastunut ja miten?

Vierailija
13/16 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei sitä multa kysyttykään niin vastaan että dissosiatiivinen identiteettiäiriö selvästi, katsos kun kohta varmasti selviää ettei J muista mitä toinen persoona on tehnyt. :D

Vierailija
14/16 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ^ vastauksena kasille.

Vierailija
15/16 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut, että J kommentoi blogeja omalla nimelläänkin jotenkin alentuvaan, itsekorosteiseen ja piiloaggressiiviseen sävyyn, pätee ja nälvii ja samalla makeilee siten, että bloggaajalle jää vähän epäselvä olo, vittuiltiinko tässä nyt vai ei. Nuo anokommentit ovat tavallaan sitä samaa, mutta paljaammin. Musta niissä oli ihan selvästi nähtävissä J:n kädenjälki. Viimeistään nuo vittuilujen perään liitetyt "mukavaa joulunodotusta sinulle :)"-tyyppiset loppukaneetit, paljastivat J:n.

Mun nähdäkseni taustalla on kateus. J yrittää olla tyylikäs, kotoileva ja eko, mutta ei vaan ihan osaa. Nöpsyn vaatteet ovat överimauttomia röyhelöitä ja hörhelöitä, koti hyvin tavallinen krääsäinen lapsiperhekoti kaupungin vuokrakerrostalossa, eikä suinkaan mikään maalaisromanttinen unelmaomakotitalo tai vaihtoehtoisesti mustavalkoisen pelkistetysti sisustettu 50-luvun pienkerrostalokoti kuten monilla lastenvaatebloggaajilla. Ja ekoilu soijarouheineen liittyy epäilemättä myös taloudelliseen tilanteeseen.

Mutta on se sääli. Nainen, joka on saanut niin paljon. Neljä tervettä lasta, paljon energiaa ja toimeliaisuutta, ei kykene olemaan onnellinen vaan kostaa omaa pahaa oloaan muille äideille. Minusta J:tä on ennen kaikkea sääli, etenkin kun tuon kaikille paljastuneen anonyymivittuilun jäljet ovat kauaskantoiset heijastuen ystäväpiiriin ja myös omiin lapsiin. Suunnilleen kaikki tietävät J:n, riippumatta lukevatko blogiaan vai eivät. Ja selvästi bloggailu on J:lle tosi tärkeää. Ja nyt se ilo on viety, ihan vaan J:n oman törppöilyn takia.

Olen kanssasi täydellisen samaa mieltä.

Osasit van pukea sen paremmin sanoiksi kuin minä :).

Juuri tuollainen kuva minullekin on jäänyt, että vaikka SariJarna on kirjoitellut positiivisiakin kommentteja, niissä mon sellainen piikittelevä sivumaku, samoin kuin nuossa anojen kommenteissa. Hyvin huomaa saman ihmisen kirjoittelemiksi.

Mitään muuta syytä tuommoiselle käytökselle ei ole kuin kateus. Kun ei itsellä ole taitoa ja rahkeita pitää mollata muita.

Kun esim Sinillä on tyttönsä päällä kauniisti yhteen sopiva okonaisuus, hyvin harkittu, yrittää Jarna matkia samanlaista ja kiskoo Nöpsöttimen päälle kaapissa rypistyneet, hiukan harmaaksi pestyt glitterlegginsit, H&M:n karvaliivin ja kaikkiiloisesti eri sävyä ja tyyliä...Kun koitetaan olla niin glämyyriä. Tulee vähän Tuksu mieleen Jarnasarista...

Vierailija
16/16 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylempi

Siis ^ vastauksena kasille.

Eli skitsofrenia :D. Ja saisko niitä perusteluja kans? Mulla jäi tuosta alkuperäisestä kysymyksestäni liuta (huuto)nauruhymiöitä pois, kyllä tämä av:n kyökkipsykologinen tunarointi on välillä varsinaista viihdettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä