Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jessus mikä taistelu toppahousuista viidesluokkalaisen kanssa!

Vierailija
03.12.2012 |

ei olis millään pukenu niitä päällensä vaan meinas farkuissa lähteä. Uhkasin tulla koulun pihalle pukemaan ne hänen päälleen kavereiden edessä jos ei nyt laita. Tappelun jälkeen veti jalkaansa ja lähti parin kaverinsa kanssa kouluun. Kavereillekin oli toppahousut.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samettihousut ja farkut oli samoja kesat talvet. Talvella laitettiin alle sukkahousut. Ei silloin kukaan mitaan toppahousuja pitanyt, ne olisi varmaan naurettu koulusta ulos. Tuskin takitkaan oli saman veroisia kuin nykyiset hi tec takit, toppatakit oli ohuita ja mulla taisi olla yleensa sellainen huopakankainen takki, ja yhteen aikaan oli kelsitakki, se oli lammin. Mut villatakkia vaan alle niin ihan hyvin tarkeni.

Kumisaappaat (Hai) oli yleisin kenkamalli talvisin, ihan kylmimmilla oli sellaiset luistimen nakoiset nahkasaappaat joissa oli nyoritys edessa.

Vierailija
22/25 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita taisteluja lähes aina tule, hyvä että sait ap pidettyä pääsi ja toppahousut oli sitten muillakin. Meillä kolmasluokkalainen pukee mielellään, mutta sanoi, ettei koulussa riisu ulkohousuja. No tästä olin kuullut ennenkin, mutta olin tiukkana, että ei mitään järkeä toppahousuissa hiota sisällä ja sitten palella ulkona. Toivottavasti meni järkipuhe perille, yleensä uskoo, jos on oikeasti järkevät perusteet. Nyt vaan alkaa kaveripiiri vaikuttaa.

tai eivät malta pukea niita joka välitunti ulos. Näin se vain käytännössä menee.

No mun mielestä se on syksyllä ja keväällä aika sama, vaikka on ulkohousuissa sisällä. Toppahousuista lyön vielä rumpua :) Yleensä lapsi ei ole ollut kovin vietävissä, vaan on käyttänyt omaa järkeään, enkä usko, että viikkokausia viitsii sisällä hikoilla? Vaikka eipä tuo nyt maailman tärkein asia ole.

että lapsilla on hirveä kiire ulos (ja sisälle), siinä ei haluta käyttää yhtään ylimääräistä aikaa pukemiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omatoimisesti kaapista ja laittoi jalkaansa :-). Kivempi peuhaa kavereiden kanssa lumessa toppahousuilla.

Jotkut saman luokan tytöt ovat taas niin "isoja" että juttelevat mielummin välkällä eivätkä rämmi hangessa. Eivätkä kuulema laittaisi toppahousuja jalkaan "niinkutodellakaan, daa!"

Antaisin itse päättää ovatko ne farkut vai toppikset kun kyse kuitenkin jo aika isosta lapsesta. Jos on kylmä, niin parin päivän palelun jälkeen toppahousut voivat jo tuntuakin ihan hyvältä idealta...:-)

Vierailija
24/25 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä riitele. Osta lapselle vuorillisia housuja, jotka näyttää farkuilta. Koululainen pärjää niillä sisällä ja ulkona. Multa sais muutamalla eurolla parit 140 senttiselle sopivat housut...

Ehei, laittaa mielummin ne pillifarkut ja siihen päälle toppahousut. Siitäkään ei tarvinnut paljon taistella, annoin mennä viime perjantaina kouluun farkuissa kun vinkui ettei KENELLÄKÄÄN ole toppahousuja, alla oli paksut leggarit. Kun tuli kotiin, soitti minulle ja kysyi että missäs ne toppahousut ovat. Fiksu tyttö.

Vierailija
25/25 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkään ei tarvinnut paljon taistella, annoin mennä viime perjantaina kouluun farkuissa kun vinkui ettei KENELLÄKÄÄN ole toppahousuja, alla oli paksut leggarit. Kun tuli kotiin, soitti minulle ja kysyi että missäs ne toppahousut ovat. Fiksu tyttö.

Saa itse päättää, ja todeta että ne toppahousut on aika kivat päällä sit kuitenkin.