Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna alkaa taas Laihis 71kg 160cm 27v

Vierailija
02.12.2012 |

Vuodessa olen huomaamatta saanut 11kg :(( lapsia on kolme ja ikää 27v raskaus ei liity tähän lihomiseen kaikki on tullut vuodessa ja nuorimmainen täyttää kohta 3 v

Nyt olis aika saada läskin pois olen ruma nykyään:///

Vinkkejä otetaan vastaan kuinka laihtua kun työkiireet ovat kovat ja lasten kanssa täytyisi viettää paljon aikaa..

Aloitan ruokavalion miettiessä ja pikkuhiljaa sen toteuttamiselle. Makeat herkut ovat päivittäinen paheeni ollut aina nyt on vain tainnut tulla ikä että se alkaa näkymään:((((

Kertokaa miten saitte kilot karisemaan:)?????

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri samoissa puuhissa. Pituus ja paino täsmää aika hyvin.

Vierailija
2/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat ylös joka aamu painosi. Näin saat selville mikä on sopiva ruokamäärä, että painosi tippuu. Ja heti jos painoa ei ole pudonnu, voit olla päivän vielä tarkempi syömisessä. Tämä on toiminut itselläni. Sitten kun tekee mieli herkutella, olen katsonut painolistaani ja ottanut kupin teetä. Itseäni ainakin painon putoaminen on ollut paras motivaattori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vähemmän. Illaksi pitää keksiä jotain, ettei sorru syömään. Ja särkylääkettä pitää hakea sokerinpuutospäänsärkyyn.

Vierailija
4/4 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile juttadieettiä vaikka vain viiko pari, pääset alkuun! Itsellä paino vaan pysyi vaikka lisäsin liikuntaa, niin parin viikon juttadieetillä sain nytkähtämään heti 3kg. Siitä on helppo sitten siirtyä terveellisempään ruokarytmiin ja oppii huomaamaan että pystyy elämään ilman niitä turhia hiilareita.