Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Penikseksen koko liian pieni

Vierailija
03.12.2005 |

Moikka. Minulla on seuraava ongelma. Miehelläni on 13-14 senttinen johon olen ollut tyytyväinen. Pari kuukautta sitten tosin eksyin työmatkalla satunnaisen tuttavan kanssa samaan sänkyyn ja tällä miehellä oli iso, arviolta n.20 senttiä. Tunne oli taivaallinen ja tämän jälkeen seksi mieheni kanssa ei ole tuntunut hyvältä enää. Kaipuu jäi isoon. En ole koskaan aiemmin isoa saanut ja nyt vasta ymmärrän mitä koko tarkoittaa. Aiemmin olen sanonut että koolla ei ole väliä mutta ku olen kokenut ison niin o ollut pakkoa muuttaa ajatusmaailmaa. Koolla on suuri merkitys. Halu on taas kova mutta varattuna on vaikeia toteuttaa unelmaa. Nim. Hanne

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä olen todennut saman! Naimisissa jo 10 vuotta ja olin ihan tyytyväinen kunnes " eksyin" tajunnan räjäyttävän tapauksen luo..yli vuoden pidin salasuhdetta tuon kanssa, nyt olen taas vain mieheni oma. Mutta kyllä toisinaan tympii..

Vierailija
2/57 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyihän se kadoksissa ollut saapas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Minulla on seuraava ongelma. Miehelläni on 23-24 senttinen johon olen ollut tyytyväinen. Pari kuukautta sitten tosin eksyin työmatkalla satunnaisen tuttavan kanssa samaan sänkyyn ja tällä miehellä oli iso, arviolta n.30 senttiä. Tunne oli taivaallinen ja tämän jälkeen seksi mieheni kanssa ei ole tuntunut hyvältä enää. Kaipuu jäi isoon. En ole koskaan aiemmin isoa saanut ja nyt vasta ymmärrän mitä koko tarkoittaa. Aiemmin olen sanonut että koolla ei ole väliä mutta ku olen kokenut ison niin o ollut pakkoa muuttaa ajatusmaailmaa. Koolla on suuri merkitys. Halu on taas kova mutta varattuna on vaikeia toteuttaa unelmaa. Nim. Vanne

Vierailija
4/57 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Minulla on seuraava ongelma. Miehelläni on 33-34 senttinen johon olen ollut tyytyväinen. Pari kuukautta sitten tosin eksyin työmatkalla satunnaisen tuttavan kanssa samaan sänkyyn ja tällä miehellä oli iso, arviolta n.40 senttiä. Tunne oli taivaallinen ja tämän jälkeen seksi mieheni kanssa ei ole tuntunut hyvältä enää. Kaipuu jäi isoon. En ole koskaan aiemmin isoa saanut ja nyt vasta ymmärrän mitä koko tarkoittaa. Aiemmin olen sanonut että koolla ei ole väliä mutta ku olen kokenut ison niin o ollut pakkoa muuttaa ajatusmaailmaa. Koolla on suuri merkitys. Halu on taas kova mutta varattuna on vaikeia toteuttaa unelmaa. Nim. Manne

Vierailija
5/57 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olen ajanut ford focukseni autotalliin, tänään kuitenkin jätin sen pihalle. Jostain kumman syystä yritin peruuttaa mieheni scanian meidän talliin, se kun on niin iso ettei se sinne meinannut mahtua. No mahtui kumminkin ja sain itse tästä jonkinasteista tyydystä. Se oli ensimmäinen kerta kun kokeilin saada isoa sisään, mutta tuskin jää viimeiseksi kerraksi.

Vierailija
6/57 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki jotka ovat kokeneet isoa eivät enää pidä pienistä. Uskon noiden naisten juttuihin.

Vierailija
7/57 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki jotka ovat kokeneet tiukkaa eivät enää pidä isoista. Uskon noiden miesten juttuihin.

Vierailija
8/57 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy: rakastan sitä " tunkemisefektiä" kun isoa on työnnettävä milli kerrallaan sisään eikö meinaa mahtua...eka orgasmi tulee jo kun se on sisällä kokonaan:) ---valitan pienimunaiset. Olen pahoillani että totuus sattuu, mutta sattuu se naisellekin kun sanotaan, että pienet rinnat eivät ole mistään kotoisin. Miksi minulle saisi sanoa niin, mutta minä en saisi kertoa totuutta? Tajusin itsekin tuon ison parhaimmuuden vasta kun sitä sain.

(Lisäksi jos naisella on ns. löysä, niin sitähän on mahdollista treenata, sen sijaan pikkupiliä ei oikein voi kasvattaa)

Vierailija
9/57 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole pienimunainen, ja silti pidän tiukoista enemmän kuin mistään:

syy: rakastan sitä " tunkemisefektiä" kun tiukkaan on työnnettävä milli kerrallaan sisään eikö meinaa mahtua...eka orgasmi tulee jo kun se on sisällä kokonaan:) ---valitan isopilluiset. Olen pahoillani että totuus sattuu, mutta sattuu se miehellekin kun sanotaan, että karvaiset pallit eivät ole mistään kotoisin. Miksi minulle saisi sanoa niin, mutta minä en saisi kertoa totuutta? Tajusin itsekin tuon tiukan parhaimmuuden vasta kun sitä sain.

Vierailija
10/57 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muija on synnyttäny 4 lasta,tottakai on jo väljä pillu.

ei siinä mikään treeni enää auta.

tarvitsee todella isoa munaa että jossain tuntuisi.

Vierailija
11/57 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on varmaan sellanen keskivertopeli, jotain 15 cm. se on ihan passeli koko nyt myös synnytyksien jälkeen. Nautimme seksistä ja molemmat saa orgasmeja.

Olen jumpannut (geishakuulien avulla) ekan syntymästä alkaen, ja edelleenkin harrastan alalihasten treeniä. Mielestäni olen paljon tiukempi nyt, verrattuna ennen synnytyksiä. Myös mieheni tämän todennut.

Vierailija
12/57 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksen jälkeen. Fakta on fatkaa.

En ole treenaillut alapäätäni kuin satunnaisesti ja miehestä se tuntuu nykyään paremmalta kuin ennen. Ja siltä myös itsestäni tuntuu!

Ettei olisi joillakin vähän korvien välissä koko juttu, kuten monet muutkin " ongelmat" tällä palstalla.

Vierailija
13/57 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki varmasti riippuu myös taidoista mutta jos on kaksi samantaitoista jolla toisella iso ja toisella pieni, niin tottakai iso on parempi.

Minäkin rakastan tunkemisvaihetta!

Vierailija
14/57 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki varmasti riippuu myös taidoista mutta jos on kaksi samantaitoista jolla toisella löysä ja toisella tiukka, niin tottakai tiukka on parempi.

Minäkin rakastan tunkemisvaihetta!

Vierailija
15/57 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää matkia joka ikistä viestiä:)

Voi, voi pojukulta, sattuuko totuus niin paljon kun yrität panna kaikki suuren pillun piikkiin?? Kuule, sitä suurta pillua voi KUKA TAHANSA pienentää lihasharjoituksin, mutta sinä et voi surkealle pikku prinssinnakillesi MITÄÄN...hahahahah. Sun täytyy ikuisesti tyytyä olemaan se surkea pikkukalu jota ei kukaan oikeasti himoitse, vaan johon naisesi joutuu tyytymään...

(Ja hei, minulla oli ISO pillu synnytettyäni 2 5-kiloista lasta. Tiedän sen itsekin. Mutta huomaa imperfekti: olen tehnyt geishakuulilla harjoituksia ja tämän lisäksi muuta lantiopohjalihaksiin vaikuttavaa liikuntaa, ja kas, pimppani on jopa pienempi kuin ennen, pystyn pelkällä puristelulla saamaan miehelle orkut, jopa pienehkölle kullille:)

Mutta pieni ei ole koskaan ison veroinen. Niin se vain on.

Vierailija
16/57 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi mummokulta, sattuuko totuus niin paljon kun yrität panna kaikki pienen munan piikkiin?? Kuule, sitä suurta pillua voi MELKEIN KUKA TAHANSA pienentää lihasharjoituksin, mutta sinä et voi surkealle jätti kaapparilaivallesi MITÄÄN...hahahahah. Sun täytyy ikuisesti tyytyä olemaan se surkea norsunpillu jota ei kukaan oikeasti himoitse, vaan johon miehesi joutuu tyytymään...

(Ja hei, minulla on ISO muna siitettyäni 2 5-kiloista lasta. Tiedän sen itsekin. Mutta huomaa preesens.)

Mutta löysä ei ole koskaan tiukan veroinen. Niin se vain on.

Vierailija
17/57 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet rakastunut mieheesi, pieni muna kulkee siinä huumassa mukana eikä aiheuta erityisiä puutostilaja.

.... mutta seksin rauhoituttua, elämän ajauduttua arkiuomiin, alkaa mieli tehdä isompaa. valitettavasti vertailua sitten tekee koko ajan, eikä pieni muna enää jaksa sytyttää - ero on niin suuri.

en silti vaihtaisi miestäni pois, pelkästään pienen munan takia. haen isompaa muualta.

Vierailija
18/57 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet rakastunut naiseesi, löysähkö pillu kulkee siinä huumassa mukana eikä aiheuta erityisiä puutostilaja.

.... mutta seksin rauhoituttua ja lasten synnyttyä, elämän ajauduttua arkiuomiin, alkaa mieli tehdä tiukempaa. valitettavasti vertailua sitten tekee koko ajan, eikä löysä pillu enää jaksa sytyttää - ero on niin suuri.

en silti vaihtaisi varakasta vaimoani pois, pelkästään löysän pillun takia. haen tiukempaa ja nuorempaa muualta.

Vierailija
19/57 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tilanne, ollu jonkun kuukauden. Miten sen vois lopettaa (oltu mieheni kans naimisissa n. 10v ja yhteisiä lapsia) veri vaan vetäis toisen luo. Me on" Kaverini" kanssa harrastettu paljolti myös puhelin seksiä. Suhteemme mieheni kanssa on aivan ok. Miten irtaannuit siitä? Se ei tosiaankaan oo helppoa.

Vierailija
20/57 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua kopioijaa! INäköjään sinua ei ole siunattu sen pienen munan lisäksi edes äidinkielen taidolla, koska sinun täytyy tyytyä kopioimaan muitten tekstejä luullen sen olevan jotenkin hauskaa. Älysi riittää juuri ja juuri vaihtamaan pari sanaa erottuaksesi muista. Luultavasti saat vajavaisuutesi takia sillä tavalla jonkinlaisen tyydytyksen. Mene ja etsi elämä itsellesi!