Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hameihmiset!

Vierailija
10.06.2009 |

Olen nähnyt kun jollain naisella on hame lennähtänyt tulisella säällä korviin oikein kunnolla, että ei viitsi kiskaista hametta alas, niin että kaikki ihanat jutut hameen alta on päässyt näkyviin. Onko kukaan teistä niin rohkea, että antaa sellaisen tapahtua? Miltä se tuntuu kun huomaa että sievät pöksyt ovat näytillä (tai joskus ihan paljas peppu) ja huomaa että muut katsovat? Vai huomaako edes aina että on käynyt "vahinko"?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestikko sellaisia näät suominaisen päällä? Kyllä siellä yleensä valitettavsti mahtaa olla ne tarjoustalon valkoiset mammamaxit. Ja jalkoihin on vedetty legendaariset SEKSINTAPPAJAT eli vaaleanruskeat polvisukat. ;)

M4X

Vierailija
2/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkahan vanhoja mammoja M4X oikein katselee? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastan leggingsit ovat ne kaikkein pahimmat seksintappajat. Mutta toisaalta onhan se varmaan naisen mielestä mukavaa kulkea hulmuavassa kesämekossa kun tietää että paikat pysyy siveästi peitettyinä.

Vierailija
4/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kyllä enemmän siitä olosta, että päätän itse milloin vilautan. En käytä koskaan farkkujen kanssa alushousuja ja useimmiten hameenkin kanssa olen ilman. Ja joskus on kiva vilauttaa ;-) Vähän niinkun Sharon Stone Basic Instinctissä, ei liikaa, mutta sopivasti miehen "herättääkseen"...

Sen sijaan jos tuuli nostaa hameen korviin, niin kyllä sen nyt ensinnäkin todellakin itsekin huomaa, ja ainakin musta se tuntuu lähinnä nololta? Vaan ei ehkä pitäs? Jos miehet kerran niin nauttii kauniitten alusvaatteiden tai paljaan pimpsukan näkemisestä?? :-)

Vierailija
5/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten tietysti tämä string osasto joista 98% ei koskaan pitäisi sellaisia runkoonsa vetää :(

M4X

Vierailija
6/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan jos tuuli nostaa hameen korviin, niin kyllä sen nyt ensinnäkin todellakin itsekin huomaa, ja ainakin musta se tuntuu lähinnä nololta? Vaan ei ehkä pitäs? Jos miehet kerran niin nauttii kauniitten alusvaatteiden tai paljaan pimpsukan näkemisestä?? :-)

Anna helmojen hulmuta vaan, mutta ei liian provosoidusti. Tuntuuko se joskus "kivalta" kun nolottaa, jos sopivan oloinen kaveri näkee? Punastutko vai miten se näkyy?

Vierailija
7/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa sitten kertomaan miten ovat "mukavan" tuntuisia pitkän päivän jälkeen!!

Vierailija
8/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi te täydelliset ja kaikkitietävät miehet: kertokaa toki, millainen nainen saa stringejä pitää? Ja kertokaa myös se Raamatun tai muun pyhän kirjan kohta, jossa siitä määrätään?

Mahtaa se muuten olla upeeta olla kaikkien tunnettujen ja tuntemattomien jumalten asemassa ja kertoa totena siitä, mikä erotiikan saralla on oikein ja mikä väärin!

Vierailija
9/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hienoa olla maailmankaikkeuden napa eli otus jolla roikkuu muna jalkojen välissä. Laita kuva perseestäsi niin kerron mitä kannattaa pukea.

M4X

Vierailija
10/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi te täydelliset ja kaikkitietävät miehet: kertokaa toki, millainen nainen saa stringejä pitää?

Mun mielestäni stringejä saa pitää kuka tahansa, jos ylipäänsä pystyy liikkumaan niissä mukavasti.

Onko teillä jotka käytätte niitä, ollut jotain mieleenpainuvia kokemuksia, esim jos on ollut hame päällä ja se on lentänyt korviin, niin että yleisö on päässyt näkemään "salaisuutenne"?

Vierailija
11/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna helmojen hulmuta vaan, mutta ei liian provosoidusti. Tuntuuko se joskus "kivalta" kun nolottaa, jos sopivan oloinen kaveri näkee? Punastutko vai miten se näkyy?

Siis nolo tuntuu minusta ehdottomasti negatiiviselta! Ei todellakaan punastuta, korkeintaan pääsee joku miehinen ärräpää. Siinä ei ole naiselle mitään kivaa, jos paikat paljastuu silloin kun en sitä itse tahtoisi! Tuntuu nololta, eli kuin pitäisi olla tarkempi ja hallita itsensä/vaatteensa paremmin, jottei muut näe helman alle! Aivan eri asia on, jos saa itse päättää, milloin vilauttaa ja kenelle....

Mutta jos todellakin on miehiä, joita ei naurata, jos mulla hame nousee nk. korviin ja jotka ystävällisesti hymyillen saavat mutkin uskomaan, että tässä ei ollut mitään pahaa, vaan päinvastoin oli kiva nähdä hameen alle, niin hyvä. Yritän jollain tavalla sitten jatkossa nauttia niistä helmojen tahattomista hulmahduksista itsekin :-)

Vierailija
12/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut mitään erityistä nautintoa pintojeni paljastelusta tuntemattomille miehille. Tähän ikään asti on hyvin pärjätty ilman paljastelujakin. Mun mies on myös sitä sorttia, että tuntee herkästi myötähäpeää niiden naisten puolesta, joilla on vähän liikaa tissiä/takamusta esillä.

Viime viikolla näin itse kaupungilla nuoren neitosen, joka oli valinnut ylleen hieman liian lyhyen paitamekon. Kangas peitti juuri ja juuri takamuksen, joskaan ei sitäkään hyvin ja tyttö repi aika epätoivoisen näköisenä paidanhelmaansa alemmas. Enpä siis usko, että monetkaan naiset nauttivat huomatessaan helmojen olevan jossain muualla kuin siellä missä niiden pitäisi kaiken perinteen mukaan olla.

Vierailija
13/15 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tämä sama pervo aktivoituu joka kesä ja kirjoittaa tän saman jutun milloin millekin palstalle. Ei oo eka kerta!

Vierailija
14/15 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos todellakin on miehiä, joita ei naurata, jos mulla hame nousee nk. korviin ja jotka ystävällisesti hymyillen saavat mutkin uskomaan, että tässä ei ollut mitään pahaa, vaan päinvastoin oli kiva nähdä hameen alle, niin hyvä. Yritän jollain tavalla sitten jatkossa nauttia niistä helmojen tahattomista hulmahduksista itsekin :-)

Kyllä niitä on miehiä jotka eivät rupea nauramaan tai ilkeilemään jos naiselle sattuu tällainen pieni vahinko. Tulet näkemään hymyileviä kasvoja. Nauti vaan siitä että suloiset muotosi tulevat näkyviin;)

Vierailija
15/15 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla näin itse kaupungilla nuoren neitosen, joka oli valinnut ylleen hieman liian lyhyen paitamekon. Kangas peitti juuri ja juuri takamuksen, joskaan ei sitäkään hyvin ja tyttö repi aika epätoivoisen näköisenä paidanhelmaansa alemmas. Enpä siis usko, että monetkaan naiset nauttivat huomatessaan helmojen olevan jossain muualla kuin siellä missä niiden pitäisi kaiken perinteen mukaan olla.

Nuorilla neitosilla on eniten komplekseja siitä miltä he näyttävät. He yrittävät pukeutua mahdollisimman muodikkaasti, mutta kauhistuvat jos paljasta pintaa näkyy liikaa. He myös kärsivät siitä että miehet, varsinkin itseään vähän vanhemmat miehet tuijottelevat, ja sen ymmärtää. Mutta se vaihe menee ohi iän myötä. Viimeistään nelikymppisenä kun on ukkoa ja perhettä, eikä olla enää niin langanlaihoja, ei ole niin väliksi jos joku vieras ukkeli näkee hamosen alle. Se voi tuntua jopa jännältä;)