Penikseksen koko liian pieni
Moikka. Minulla on seuraava ongelma. Miehelläni on 13-14 senttinen johon olen ollut tyytyväinen. Pari kuukautta sitten tosin eksyin työmatkalla satunnaisen tuttavan kanssa samaan sänkyyn ja tällä miehellä oli iso, arviolta n.20 senttiä. Tunne oli taivaallinen ja tämän jälkeen seksi mieheni kanssa ei ole tuntunut hyvältä enää. Kaipuu jäi isoon. En ole koskaan aiemmin isoa saanut ja nyt vasta ymmärrän mitä koko tarkoittaa. Aiemmin olen sanonut että koolla ei ole väliä mutta ku olen kokenut ison niin o ollut pakkoa muuttaa ajatusmaailmaa. Koolla on suuri merkitys. Halu on taas kova mutta varattuna on vaikeia toteuttaa unelmaa. Nim. Hanne
Kommentit (57)
Pitää tuoda teille realiteetteja eteen. Todella moni isomunainen heteromies sanoo takuulla teille " ei kiitos" ,
kun kuulee teidän avaavan suunne. Taitaa ottaa tosi koville, kun saa jatkuvasti hyviltä miehiltä pakkeja, ja joutuu tyytymään roskajoukkoon...
Naisen pillu ei kuulkaa todellakaan ole niin mahtava juttu, että nainen kuittaisi sillä muut puutteensa. Elämänne on varmasti " mahtavaa" , kun joudutte tyytymään roskajoukkoon ja puliukkoihin. Heillehän kelpaa kuka vaan lihakimpale, ja heille ajatteleva ja tunteva ihminen on kauhistus.
Terveisin:
helvetin monesta pillusta kieltäytynyt, ja itseään kunnioittava keski-ikäinen perheenisä
Vierailija:
Pitää tuoda teille realiteetteja eteen. Todella moni isomunainen heteromies sanoo takuulla teille " ei kiitos" ,
kun kuulee teidän avaavan suunne. Taitaa ottaa tosi koville, kun saa jatkuvasti hyviltä miehiltä pakkeja, ja joutuu tyytymään roskajoukkoon...Naisen pillu ei kuulkaa todellakaan ole niin mahtava juttu, että nainen kuittaisi sillä muut puutteensa. Elämänne on varmasti " mahtavaa" , kun joudutte tyytymään roskajoukkoon ja puliukkoihin. Heillehän kelpaa kuka vaan lihakimpale, ja heille ajatteleva ja tunteva ihminen on kauhistus.
Terveisin:
helvetin monesta pillusta kieltäytynyt, ja itseään kunnioittava keski-ikäinen perheenisä
Heräisivätpä kaikki miehet, niin saataisiin miehen paikka taas kohdalleen. Hävetkää nöyristelevät miehet, jotka siedätte pillun toivossa jos jonkinlaista sikamaista käytöstä naisilta!
Kiitos teille. Ei tule ihan heti mieleen milloin olisin saanut näin hyvät naurut!
15cm kalun omistavat miehet sortuvat juopoiksi ja vetävät itsensä jojon nokkaan, koska tyhmät naiset vievät aiheettomilla haukuillaan heidän viimeisenki miehisyyden tunteen. Lopusta nollauksesta pitää huolen kasvottomien markkinavoimien pyörittämä yhteiskunta, joka määrittää mielivaltaisesti ahkeria ihmisiä tarpeettomiksi.
toisen tekemistä objektiksi, ihmisen arvottamista näiden ulkoisten ominaisuuksien tähden. Pitäisikö miehen edelleen olla niin Pyhä Asia, ettei sitä saa arvostella vaikka koon suhteen, jos naisen ideaali on määritelty, eikä yksinkään kohta naisen ruumiissa saa olla rauhassa!
Katsokaa lehtiä, ja kuva täydellisistä naisista tulee joka puolelta silmille...ja sellainen pitäisi olla, tai muuten on epäonnistunut.
Koon arvostelu ei ole mitään siihen verrattuna, hyvä jos naiset eivät aina vaan tyydy osaansa arvoinnin kohteena, vaan osaavat joskus itsekin arvoida! Ja tietää, mitä tahtovat! Nyt on keksitty myös uusi juttu tähän koko- asiaan: pannaan kaikki naisen syyksi! Jos miehellä on huulirasvan kokoinen, sekin on naisen vika -se ettei tunnu missään onkin naisen löystästä pillusta kiinni. Kuten kaikki muukin on aina naisesta kiinni.
Kas, minäkin olin niin kiltti tyttö, että olen sanonut monelle miehelle, että " ei se ole koosta kiinni" vaikka ajatellut muuta...samaan aikaan nämä ovat nähneet oikeudekseen arvostella rintojani liian pieniksi, pyllyäni suureksi, pyytäneet milloin ajamaan karvoja, milloin meikkaamaan enemmän/vähemmän. ..kaikki mikä minussa on ollut ns. ei standardien mukaista, on ollut jotenkin huomautettavaa, joidenkin (pienimunaisten) mielestä.
Vaan en sano enää! Minusta te miehet olette saaneet mitä olette tilanneet, miten olette kohdelleet meitä naisia niin kauan. Rakastan teitä, mutta en jaksa enää yksin niellä sanojani siitä, millaisen miehen haluan ja millainen mies on minun mielestäni oltava (isomunainen!). Ettehän tekään ole nähneet aiheeksi olla hiljaa siitä, millaisen naisen te haluatte (täydellisen!).
minulla oikein hyvin, nautin yhdynnästä ja muna tuntuu ja saan orgasmin.
Nainen 29 v.
p.s. Jokainen saa silti sanoa mielipiteensä, myös tässä ketjussa. Jos joku tykkää isosta munasta, se on hänen asiansa. Miehen kalun koko on miehelle herkkä paikka.
Mun mielestäni on kiva huomata se, että naiset ovatkin ihan yhtä typeriä kuin me miehet. Ainahan naiset ovat pitäneet itseään jotenkin kuitenkin itseään miehiä parempana.
Nyt joku on vielä aidosti iloinen siitä, että olette sittenkin kuin miehet.....
Ja viitataanko tässä esi-isiemme sovinistisiin synteihin?
Jos naapurin maukan isä on ollut natsi ja maukka ei ole,
ei naapurin lissun ole kovin järkevää alkaa nyt natsiksi ja vedota maukalle, että " kuulepas maukka, isäsi oli natsi ja nyt siis liisa kuittaa hiukan velkoja olemalla natsi" . Köyhää, eikös.
vastausta, kelpaako oma keho, oma kalu, omat rinnat jne.
Eli jotakin vastuuta ja rajaa sentään aikuiset ihmiset, vaikka mielipiteiden esittäminen onkin sallittua.
Mä ymmärrän ap:n tuskan. Mulla samanlainen tilanne mä tosin oon mies, mutta harhaiduin minäkin:(.
Kyllä se aikalailla vaatii milelikuvitusta nykyään vaimon kanssa kun tietää, että paljon parempaakin olis tarjolla.......... En nyt tarkota pelkästään kiinteyttä, kauneutta, intohimoa tms. mutta myös ns. järjen juoksun puolella.
Katselin tossa bussissa ja kadulla miehiä ja mietin ettei se kyllä suurimman osan kohdalla, auttais yhtään vaikka niillä olis millanen mela tahansa. Ei yksinkertasesti kiinnostais
..ettei esim. naapurin rouva tykkää alle 20cm patukoista..
..makunsa kullakin..
sitten taas on naisia, kuten vaimoni, joka ei pidä liian suurista patukoista.. meinasin itse asiassa saada aikanaan
vaimoltani pakit liian suuren patukkani tähden..
[color=red]
-Sαmβucα[color=orange] in flames
no mutta paksuus naisten mieleen kai?
mutta jos 17cm ympärysmitta, niin eipä saakkaa samoja iloja
kun ohuemman omaavat miehet.
anaaliseksiä turha ehdotella jne jne
hyvä kun saa pimpsaa!
-mici-