Penikseksen koko liian pieni
Moikka. Minulla on seuraava ongelma. Miehelläni on 13-14 senttinen johon olen ollut tyytyväinen. Pari kuukautta sitten tosin eksyin työmatkalla satunnaisen tuttavan kanssa samaan sänkyyn ja tällä miehellä oli iso, arviolta n.20 senttiä. Tunne oli taivaallinen ja tämän jälkeen seksi mieheni kanssa ei ole tuntunut hyvältä enää. Kaipuu jäi isoon. En ole koskaan aiemmin isoa saanut ja nyt vasta ymmärrän mitä koko tarkoittaa. Aiemmin olen sanonut että koolla ei ole väliä mutta ku olen kokenut ison niin o ollut pakkoa muuttaa ajatusmaailmaa. Koolla on suuri merkitys. Halu on taas kova mutta varattuna on vaikeia toteuttaa unelmaa. Nim. Hanne
Kommentit (57)
Minä oon kyllä kokenut parempaa seksiä pienempi munaisemman kuin isompi munaisemman kanssa... Kirjoitin tästä aiheesta taannoin palstalle otsikolla Koosta (naisen kommentti), mutta sekin poistettiin melkein heti. Todella ärsyttävää, kun en sitten kerinnyt näkemään vastasiko siihen edes joku?
Kyse on ollut juuri siitä, MITEN sitä vehjettään käyttää...
Et näin...
Nainen 30v., 2 lasta
Itselleni on tullut vastaan kaksi todella pienimunaista miestä, siis seisokissa pikkurillin kokoista.. Tiedän näillä kuitenkin olleen pitempiäkin suhteita, joten oln miettinyt voiko heillä olla seksielämää?
Itse pidin toisesta hyvin paljon, mutta en usko kykeneväni suhteeseen hänen kanssaan?
Mun miehellä on ihan normaalikokoinen ja senkin kanssa saa joskus takaapäin naidessa varoa, ettei satu. Onneksi ei nykyään kyllä ole enää niin paljon ollut tätä ongelmaa, vaan saa antaa mennä rajusti ja kovaa. Se on IHANAA! Mutta jos olis sentinkin pidempi niin joko vaikeroisin kivusta tai joutuisin käskee vaihtaa asentoa.
Eli sopiva on hyvä!
tämän ketjun kaappasivat miehet, jotka vertailivat kokemuksiaan.... mistä tämä (ilmeisesti 1 ja sama) Isovittuisten Puolustaja keksi tulla juttujaan jankuttamaan?
Voi sinua kaapparilaivaa! INäköjään sinua ei ole siunattu sen ison vitun lisäksi edes ajattelun taidolla, koska sinun täytyy tyytyä jauhamaan paskaa sukuelimistä luullen sen olevan jotenkin viisasta. Älysi riittää juuri ja juuri vaihtamaan pari sanaa sukuelimien koosta. Luultavasti saat älyllisen vajavaisuutesi takia sillä tavalla jonkinlaisen tyydytyksen. Mene ja etsi dialektikko itsellesi!
Terveisin isomuna, jota ei vituta isot tai pienet pillut, vaan tyhmät ja yksisilmäiset ihmiset.
Kyse on ollut juuri siitä, MITEN sitä vehjettään käyttää...
Nainen 30v., 2 lasta
[/quote]
---------------------------------------------
Olen ollut naimisissa 12 vuotta ja ehkä jo unohtanut, miten muut miehet sitä käyttivät, mutta mitä variaatioita on olemassa, kuin sisään ja ulos? Tarkoitetaanko tällä sanonnalla siis tempoa vai mitä?
No enpä tiedä minäkään miten sitä munaa varsinaisesti voi erilailla käyttää...mutta itse suht pienimunaisen vaimona voin sanoa että mieheni on paras ikinä tapaamani suuseksissä, ja sillä kompensoi tuota toista puutettaan. Eli ehkä se " munan käyttö" tarkoittaa sitä että on sitten hyvä esim. juuri tuossa suuseksissä. Ilman sitä minä olisin ainakin todella ryytynyt seksiimme...
ei prrr... kuka jaksaa vääntää tätä aihetta tosissaan. PIENI muna tarkoittaa tosi pienta joka ei oikeasti tunnu missää miltään... ite oon tavannu YHDEN sellaisen elämäni aikana ja se oli aika selvää että kerta riitti!! Sitten on normaaali kokoisia " laajalla" skaalaalla joita osataan käyttää tai sitten ei.... makujakin on niin monenlaisia. EX:lläni oli ISO jota käytti vain hetken kun sai omat tarpeensa tyydytettyä... ei mitään muuta! Eipä ollu hyvä... eli vaikuttaahan siihen nyt todella moni muukin asia kuin KOKO!!!
Jaksaa käydä kyyläämässä joka välissä tätä ketjua:)
Huvittavaa, että jollakin on niin iso kompelksi pienestä munastaan. Voinen lohduttaa sinua, että elämänkumppania tuskin munan perusteella valitaan:)
Jaksaa käydä kyyläämässä joka välissä tätä ketjua:)
Huvittavaa, että jollakin on niin iso kompelksi isosta pillustaan. Voinen masentaa sinua, että elämänkumppani jätetään usein löysän pillun perusteela :)
kyllä se on jännittävää ja kiihkeää uuden kumppanin kanssa vaikka olisi mitä kokoa... Eipä se oman miehen piirteet enää tunnu niin hienoilta.
Kun jo se suutelu vieraan kanssa tuntuu niin hyvältä, että melkein orkku tulee, niin ei tosiaan ole kyse munan koosta vaan ihastumisen ja jännityksen tunteista.
Mä vastaan nyt kun kysytään... Eli tarkoitin sillä " käyttötavalla" juuri sitä, että mies reagoi ja kuuntelee naista yhdynnän aikana. Ei pelkästään ajattele omaa nautintoaan ja orgasmiaan. Rytmi, työntöjen hitaus / nopeus, eri asennot. Ja miehelläni ei ole todellakaan niin pieni, mistä joku täällä kirjoitti, mutta kuitenkin pienempi kuin edellisellä miehelläni, joka ajatteli lähinnä omaa nautintoaan. Hänen " työskentelynsä" oli yksipuolista ja hän ei kuunnellut eikä seurannut minun reagointiani ja mikä minusta tuntui hyvältä. Nykyinen mieheni on kyllä myös taivaallisen ihana suuseksin antaja...:)Nami...
Nainen 30v., 2 lasta
Olen mies, penikseni koko jää teille ikuiseksi salaisuudeksi.
Tässä keskustelussa ja palstalla yleisemminkin on jankattu tästä peniksen koko vs. pillun koko -asiasta loputtomiin. Keskustelun leimaa antavin piirre on huikea esineellistäminen molempiin suuntiin. Erityisen hämmentynyt olen naisten kommenteista, jotka ilkkuen puuttuvat miesten fyysisiin ominaisuuksiin, leimaten osan miehistä kelvottomiksi, tarpeettomiksi ja kiinnostamattomiksi. Tämän päälle ihmetellään, miten moinen höykyttelee miehen itsetuntoa, ja että taitaa osua arkaan paikkaan. No varmasti osuu arkaan paikkaan. Arimpaan mahdolliseen. Miehet, syrjäytyvät sosiaalisesti, masentuvat ja tekevät itsemurhia tässä peniskeskeisessä kulttuurissamme. Vaatimukset ovat " suuret" ja jos itsestä riippumattomista syistä ei voi vaikuttaa siihen miten ajattelet muiden kokevan sinut miehenä, kykenevän arvostamaan sinua ihmisenä ja pitämään potentiaalisena kumppanina on elämisen motivaatio koetuksella. Siispä näenkin tämän peniskeskustelun tietyt piirteet paitsi masentavan epä-älyllisinä, niin myös erittäin miesvihamielisinä, jotka reflektoivat kirjoittajien omaa heikkoa itsetuntoa ja traumaattisia kokemuksia vastakkaisen sukupuolen kanssa. Sama koskee tietenkin myös samansuuntaista naista loukkaavaa kiukuttelua miesten puolelta.
Vetoaisinkin kirjoittajien järkeen ja tunteisiin. Älkää tarkoituksella loukatko ihmisiä alueella, jonka tiedätte varsin hyvin rittäin kriittiseksi kokok itsetunnon alueella. Saatte aikaan pahaa-oloa joka voi olla pysyvää ja katsrofaalista. Me kaikki olemme erilaisia, fyysisesti ja onneksi myös henkisesti. Riemuitkaamme siitä hyvät ihmiset!
t: m
Olen nainen ja kanssasi samaa mieltä. Tosi julmalta tuntuu täällä joidenkin naisten asenne. Voisi vähän ajatella muiden ihmisten tunteita! Ja muistaa senkin, että näitä seksipalstoja lukevat kiivaasti teinit, jotka ovat herkkiä haavoittumaan ja ottamaan kaiken todesta. Muista siis vastuusi kirjoittaessasi tänne!
SEllaisia miehiä täällä palstalla ei kyllä ole, jotka sanoisivat samaan tyyliin, että " pienirintaisten/ylipainoisten tms. - mitä nyt voikaan olla - naisten on turha elää" . Millainen äläkkä siitä nousisikaan. Varmasti valvoja poistaisi tuollaiset.
Miksi naisille sallitaan tuollainen ala-arvoinen ilkeily?
Kuulostaa niin kovin liimannuuskija-amislaiselta tuollainen munan koosta jauhava ikuisesti keskenkasvuinen munahaukka. Onneksi noin tyhmät naiset löytävät arvoistansa seuraa lähilkapakoiden retkuista.
Oma vaimoni tykkää isosta munasta, mutta hänelle se ei ole itseisarvo ja hyvän elämän keskeisin kriteeri. Paskaa loppuelämää kaikille älykääpiöille.
t. 20cm
tämän ketjun aloittivat naiset, jotka vertailivat kokemuksiaan.... mistä tämä (ilmeisesti 1 ja sama) Pikkumunaisten Puolustaja keksi tulla juttujaan jankuttamaan?