Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko mielestäsi hoidoilla kaksoset tai kolmoset saaneella oikeus

Vierailija
02.12.2012 |

valittaa monikkoarjen raskaudesta?

Minusta ei, koska on tieten tahtoen halunnut monikkolapset.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksoset on identtisiä. Yksi alkio siis siirretty ja se on sitten jakautunut. Harvoin nuo identtiset kaksoset luonnollisesti saa alkunsa...

Vierailija
2/28 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kenet luonto ei ole tarkoittanut lisääntymään ei pidä lisääntymän.

Täähän kuulostaa suorastaan raamatulliselta =D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti näitä kysymyksiä...

Vierailija
4/28 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä hoidoilla lapsen saaneilta pitäis poistaa lapsilisät ja KAIKKI muut etuudet.

se kenet luonto ei ole tarkoittanut lisääntymään ei pidä lisääntymän. Jos kalliita ja rankkoja hoitoja pystyy käymään läpi niin varmasti pystyy elättämään lapset joiden ei edes pitänyt syntyä.

kaltaisesi olisi pitänyt jäädä syntymättä, niin maailma olisi parempi paikka.

Vierailija
5/28 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin alkio luonnollisesti alkunsa saaneessa raskaudessa. Todennäköisyys alkion jakaantumiseen on esimerkiksi IVF:ssä noin 6-8 kertaa suurempaa kuin normaalissa raskaudessa.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita että identtisistä kaksosista suurin osa olisi hoitojen tulosta, suurin osa identtisistä kaksosista (samoin kuin ei-identtisistäkin) syntyy edeleen ei-hoitoja saaneille äideille.

kaksoset on identtisiä. Yksi alkio siis siirretty ja se on sitten jakautunut. Harvoin nuo identtiset kaksoset luonnollisesti saa alkunsa...

Vierailija
6/28 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeutta valittaa, itse he ovat lapset halunneet. Eikä juopon puoliso saa valittaa toisen känneistä, itse sitä puolisonsa valitsi.

Vierailija
7/28 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin alkio luonnollisesti alkunsa saaneessa raskaudessa. Todennäköisyys alkion jakaantumiseen on esimerkiksi IVF:ssä noin 6-8 kertaa suurempaa kuin normaalissa raskaudessa.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita että identtisistä kaksosista suurin osa olisi hoitojen tulosta, suurin osa identtisistä kaksosista (samoin kuin ei-identtisistäkin) syntyy edeleen ei-hoitoja saaneille äideille.

Että juurikin enemmän silti on näitä, joista saa alkunsa hoidoilla. Vain paras alkio pystyy jakautumaan ja vain parhaita alkioita käytetään hoidoissa. Kyllähän niitä siltikin syntyy ilman hoitoja, mutta se nyt kuitenkin sattuu olemaan harvinaisempaa kuin hoidoilla alkunsa saaneet identtiset kaksoset.

Vierailija
8/28 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

identtisiä kaksosia enemmän kuin ilman hoitoja syntyneitä. Hoitojen avulla syntyy vuosittain noin 200 paria kaksosia. Näistä 200 parista valtaosa on ei-identtisiä kaksosia, varmasti vähintään 90-95%.

Ilman hoitoja syntyy kaksosia noin 600 paria, joista kolmannes on identtisiä eli noin 200 paria.

Että juurikin enemmän silti on näitä, joista saa alkunsa hoidoilla. Vain paras alkio pystyy jakautumaan ja vain parhaita alkioita käytetään hoidoissa. Kyllähän niitä siltikin syntyy ilman hoitoja, mutta se nyt kuitenkin sattuu olemaan harvinaisempaa kuin hoidoilla alkunsa saaneet identtiset kaksoset.

Vierailija
9/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä hoidoilla lapsen saaneilta pitäis poistaa lapsilisät ja KAIKKI muut etuudet.

Vierailija
10/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla ajatusmaailmalla et voisi ikinä valittaa mistään! Turha valittaa kun koulussa on tylsä kurssi, itse olet sinne halunnut, älä valita kun töissä on paskat työajat, itse olet sinne mennyt jnejne.

Edelleen, jokainen joka on saanut suunnitellun lapsen, ei voi valittaa lapsiperhe-elämän raskaudesta koska itse on sen lapsen halunnut..

Vierailija
12/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla periaatteellahan voisi ajatella, että ei saa valittaa mistään muustakaan, koska tarkoituksella on siihen ajautunut.

Eli koskaan raskaana ollessa EI saa valittaa mistään mitään.

Vierailija
13/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin sitä kahta tai kolmea kerralla yritetään tehdä. Se on ihan varmasti vahinko jos hoidoilla kolmoset saa, hoitohenkilökunnan hölmöyttä ja syytä. Että kyllä silloin saa valittaa.

Vierailija
14/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim alkion siirrossa usein laitetaan kaksi alkiota, koska mahdollisuudet raskauteen ovat paljon paremmat. Siltikään enemmistö taitaa olla normaaleja yksösraskauksia.

Hoito ovat kalliita yksityisellä puolella, ja niihin ei taas kunnallisessa kaavassa noin vaan mennä jonottamatta. Joten kun on tilaisuus, niin yleensä yritetään maksinoida mahdollisuus edes siihen yhteen vauvaan.

Vierailija
15/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka esim. olen itse päättänyt tehdä työtä elannokseni, se ei tarkoita etteikö työ tekisi välillä elämästäni hyvin raskasta, ja ettenkö tarvitsisi siihen jotain henkistä tukea muilta.

Vierailija
16/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden alkion siirrosta alkaa varmemmin raskaus kuin useamman alkion siirrosta.

Esim alkion siirrossa usein laitetaan kaksi alkiota, koska mahdollisuudet raskauteen ovat paljon paremmat. Siltikään enemmistö taitaa olla normaaleja yksösraskauksia.

Hoito ovat kalliita yksityisellä puolella, ja niihin ei taas kunnallisessa kaavassa noin vaan mennä jonottamatta. Joten kun on tilaisuus, niin yleensä yritetään maksinoida mahdollisuus edes siihen yhteen vauvaan.

Vierailija
18/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittaa siinä missä kenellä tahansa.

Vierailija
19/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kalliita ja rankkoja hoitoja pystyy käymään läpi niin varmasti pystyy elättämään lapset joiden ei edes pitänyt syntyä.

Vierailija
20/28 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kalliita ja rankkoja hoitoja pystyy käymään läpi niin varmasti pystyy elättämään lapset joiden ei edes pitänyt syntyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme